شروع بکار آزمایشی مجموعه تفریحی ورزشی آبی

به گزارش وبلاگ هاپرسین، سرمایه گذار پروژه پارک آبی کرمانشاه از شروع بکار آزمایشی این مجموعه تفریحی ورزشی آبی از اوایل هفته آینده خبرداد.

شروع بکار آزمایشی مجموعه تفریحی ورزشی آبی

عیسی مرادی سرمایه گذار پروژه پارک آبی کرمانشاه با اشاره به آماده بودن پروژه پارک آبی کرمانشاه برای افتتاح، گفت : افتتاح آزمایشی این پروژه شنبه هفته آینده انجام و پذیرای علاقمندان به تفریحات ورزشی آبی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پارک آبی کرمانشاه بخش های مختلفی را در بر می گیرد، اضافه کرد: این مجموعه دارای سرسره های مهیج سقوط آزاد با ارتفاع 13 متر و طول 130 متر و سرسره های دو نفره با ارتفاع 12 متر و طول 128 متر است که در کشور مشابه آن را با این ارتفاع و طول نداریم.

وی توضیح داد: سرسره مهیج U، سرسره چاله فضایی، پارک آبی بچه ها با تمام تجهیزات مدرن، سونای خشک و بخار، جکوزی گرم و سرد، رستوران، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، باشگاه بدنسازی، هیدروتراپی، سالن بدنسازی هوازی، اتاق نمک، اتاق ماساژ، حمام آفتاب روباز، گیم نت و. از دیگر بخش های مجموعه پارک آبی کرمانشاه است.

سرمایه گذار این پروژه با بیان اینکه به نرخ کنونی حدود 150 میلیارد تومان برای راه اندازی این مجموعه صرف شده، مطرح نمود: مساحت این پروژه حدود 4700 متر مربع است.

وی در مورد نحوه فعالیت پارک آبی شهر کرمانشاه هم گفت: طبق برنامه ریزی های اجرا شده، این مجموعه هر روز از ساعت 16 تا 19 و 20 تا 23 در روز های زوج برای آقایان و در روز های فرد برای بانوان فعالیت می نماید. روز های آدینه هم از ساعت 8 صبح تا 14 برای بانوان و از 14 تا 23 برای آقایان فعال خواهد بود.

مرادی گفت: ورودی پارک آبی برای هر فرد بزرگسال حدود 300 هزار تومان با تخفیف 25 درصدی و برای هر کودک هم زیر 100 هزار تومان خواهد بود.

پارک آبی کرمانشاه در محل استخرپاسارگاد سابق واقع در محله کارمندان احداث شده است .

وبلاگ هاپرسین کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع بکار آزمایشی مجموعه تفریحی ورزشی آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بکار آزمایشی مجموعه تفریحی ورزشی آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید