بازی Little Nightmare 3 معرفی گردید؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

به گزارش وبلاگ هاپرسین، مجموعه کابوس های کوچک (Little Nightmares) از سال 2017 وارد دنیای گیمینگ شد. این مجموعه به وسیله شرکت Supermassive Games ساخته شده و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. نکته اصلی اینجاست که مجموعه کابوس های کوچک یک مجموعه داستان محور با گیم پلی پلتفرمر بوده که عناصر ترسناک در آن وجود دارد. به این شکل که شما شاهد وقایع عجیب یا کرکترهای بسیار خاص در این بازی هستید.

بازی Little Nightmare 3 معرفی گردید؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

شماره 2 این مجموعه توانست موفقیت بسیار خوبی از دیدگاه منتقدین کسب کند. این بازی در کنار داستان بسیار خاص و مجذوب نماینده یک دنیای عجیب را به کاربران نشان می داد. دنیایی که در آن شما در نقش دو کودک در یک دنیای ظالم بودید و باید به سمت مقصد خود حرکت می کردید. شماره 2 هم از لحاظ گیم پلی و هم از لحاظ داستانی نسبت به شماره 1 پیشرفت زیادی داشت.

حال نوبت به بازی کابوس های کوچک 3 رسیده است. شرکت سازنده این بازی را در رویداد گیمزکام (Gamescom) سال جاری معرفی کرد. این بازی در سال 2024 در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت و برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

در بازی کابوس های کوچک 3 شما وارد دنیای خاص این مجموعه می شوید. شما داستانی کم (Low) و تنها (Alone) را دنبال خواهید کرد. زمانی که این دو نفر در کوشش هستند تا از دنیای هیچکجا (Nowhere) رهایی پیدا نموده و فرار نمایند. شما در یک مارپیچ گیر نموده اید. دنیای بازی پر از منطقه ها بسیار عجیب و آزاردهنده بوده که باعث شده این بازی با عناوین دیگر فرق بکند. این دو دوست باید با هم همکاری نمایند تا از این دنیای عجیب فرار نموده و خطرات را از خود دور نمایند.

بازی کابوس های کوچک 3 از سیستم همکاری (Co-Op) نیز پشتیبانی می نماید. به این شکل که شما می توانید این بازی را به طور کامل با یکی از دوستان خود تجربه نموده و آن را به اتمام برسانید. این برای اولین بار است که در این مجموعه ما شاهد این موضوع هستیم. البته اتمام بازی به صورت همکاری اجباری نیست و شما می توانید کابوس های کوچک 3 را به تنهایی هم به خاتمه برسانید.

بازی کابوس های کوچک 3 شما را با ترس های کودکیتان روبرو خواهد نمود. شما باید از میان دو کرکتر یکی را انتخاب نموده و در قابلیت های خاصی که دارند مهارت پیدا کنید. سپس با یاری دوستانتان یا هوش مصنوعی، در بازی پیشرفته و کوشش کنید از خطرها دور بمانید. در بازی کابوس های کوچک 3 هدف شما رسیدن به مقصد است که در میانه راه موانع بسیار زیادی برای ان وجود دارد.

شرکت سازنده یک دنیای کاملاً نو را برای کابوس های کوچک 3 طراحی نموده است. دنیایی که پر از موارد مختلف است. از بیابان های نکروپولیس (Necropolis) گرفته تا دنیای تاریک آینده و یک کارخانه بسیار عجیب همگی در این بازی حضور دارند. به طور کلی دنیای بازی از چیزی که در گذشته شاهد آن بودیم گسترده تر شده و تنوع دشمنان نیز به شدت بیشتر شده است.

در میانه راه شما می توانید داستان تنها و کم را دنبال نموده و با شخصیت آن ها بیشتر آشنا شوید. همینطور اینکه متوجه شوید چرا این افراد به این شکل بوده و در دنیای عجیب کابوس های کوچک 3 حضور دارند. مهم ترین نکته بازی کابوس های کوچک 3 وجود حالت همکاری است که تجربه آن را چندین برابر نسبت به قبل مجذوب نماینده تر خواهد نمود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Little Nightmare 3 معرفی گردید؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Little Nightmare 3 معرفی گردید؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید