برترین هتل های ساحلی جنوب ایران

به گزارش وبلاگ هاپرسین، خط ساحلی خلیج فارس، یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در داخل کشور به شمار میرود. خطه جنوب کشور، از جزایر کیش و قشم گرفته تا بندرعباس و بندر بوشهر، هرکدام جاذبه های دیدنی و خاص خودشان را دارند و به همین علت سالانه مورد استقبال گردشگران زیادی واقع می شوند.

برترین هتل های ساحلی جنوب ایران

هنگام سفر به جنوب ایران، یکی از خاص ترین تجربه هایی که هرکس می تواند برای خود رقم بزند، اقامت در نزدیکی ساحل خلیج همواره فارس است. در این مطلب از وبلاگ هاپرسین قصد داریم تعدادی از برترین هتل های ساحلی جنوب ایران را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفرتان به شهرها و جزیره های جنوب کشور، اقامتی متفاوت و خاطره انگیز را در نزدیکی دریا تجربه کنید. پس تا خاتمه با ما همراه باشید.

هتل های ساحلی کیش

هتل مارینا پارک کیش

یکی از لوکس ترین و برترین هتل های ساحلی جنوب ایران، هتل مارینا پارک کیش است که در سال 1390 به بهره برداری رسید. موقعیت جغرافیایی این هتل در جزیره به گونه ای است که در دو طرف آن، ساحل چشم نواز خلیج فارس خودنمایی می نماید. میهمانان هنگام ورود به هتل با فضای سرسبز و بسیار بزرگی روبه رو می شوند که حس و حالی فرح بخش به آن ها هدیه می دهد.

ساختمان هتل مارینا پارک با معماری بی نظیری که دارد چشم هر گردشگری را به خود خیره می نماید. از امکانات هتل می توان به پارک آبی مجهز، ساحل اختصاصی ماسه ای، اسکله اختصاصی با قایق، استخرهای آب شیرین، سونا، جکوزی، رستوران اختصاصی بام مارینا و بسیاری دیگر از امکانات و خدمات باکیفیت اشاره نمود.

آدرس هتل مارینا پارک کیش در نقشه گوگل مپ

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو، هتل مارینا پارک

هتل ترنج کیش

بی شک یکی از زیباترین و چشم نوازترین هتل های ایران، هتل پنج ستاره ترنج کیش است که در سال 1396 در شمال غربی جزیره به بهره برداری رسید. این هتل با طراحی منحصر به فردش روی آب های خلیج فارس، به یکی از جاذبه های کیش تبدیل شده است. هتل در واقع دو بخش دارد؛ یکی هتل چهار طبقه ساحلی و دیگری واحدهای اقامتی که روی آب ساخته شده اند.

اگر تصویر هوایی هتل را مشاهده نموده باشید، پی خواهید برد که نحوه قرار گیری واحدها، شکلی شبیه به ترنج را ایجاد نموده و علت نامگذاری هتل نیز همین است. واحدهای اقامتی این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای روی دریا هستند و منظرهی فوق العاده به خلیج فارس دارند. هتل ترنج کیش در منطقه ای بکر و دور از شلوغی مرکز شهر واقع شده است و آرامشی بهشتی را به میهمانان هدیه می دهد.

آدرس هتل ترنج کیش در نقشه گوگل مپ

آدرس: کیش، جاده دنیا، بعد از میدان جاسک

هتل داریوش کیش

یکی از برترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره جنوب کشور هتل داریوش کیش است که با الهام از معماری باشکوه تخت جمشید، در سال 1382 به وسیله گروهی از ماهرترین معماران ساخته شد. هتل داریوش با طراحی منحصربه فردش، به خوبی توانسته است فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین را به رخ دنیایان بکشد. هتل بزرگ داریوش، دارای 184 واحد اقامتی در انواع سوئیت، اتاق و کاباناهای لوکس بوده که تمامی آن ها نمای رو به دریا یا باغ دارند. میهمانان با قدم گذاشتن در محوطه این هتل موزه، محو تماشای معماری تاریخی آن خواهند شد؛ چرا که تمامی ستون ها، تندیس ها و سنگ نگاره های مجموعه، برگرفته از کاخ های تخت جمشید است.

از امکانات باکیفیت هتل می توان به انواع رستوران های باکیفیت مجموعه مانند رستوران پاسارگاد، آپادانا، کافی شاپ آتوسا، صبحانه بوفه مجلل، استخر روباز بانوان و آقایان با منظره خلیج فارس، زمین پینت بال و تنیس، باشگاه بدن سازی، ترانسفر فرودگاهی، سالن بیلیارد، آرایشگاه، امکان غواصی با استفاده از تجهیزات و پرسنل حرفه ای در محوطه هتل مشرف به دریا، ماساژ تایلندی و ماساژ پا با ماهی و آتلیه اشاره نمود. این هتل با قرارگیری در یکی از برترین نقاط کیش، دسترسی آسانی به مراکز خرید جزیره دارد.

آدرس هتل داریوش کیش در نقشه گوگل مپ

آدرس: کیش، میدان داریوش

هتل شایان کیش

یکی دیگر از هتل های لوکس و مجلل جزیره زیبای کیش، هتل شایان محسوب می شود که آغاز فعالیت آن به قبل از انقلاب اسلامی بازمی شود. این مجموعه در سال 1398 مورد بازسازی کامل نهاده شد تا بتواند بهتر از قبل، به میهمانان خدمات رسانی کند. این هتل که در حال حاضر، عضوی از مجموعه هتل های پارس محسوب می شود، دارای 193 باب واحد اقامتی در انواع اتاق، سوئیت معمولی، سوئیت و ویلای ساحلی است.

گردشگران با رزرو هتل شایان کیش و اقامت در آن می توانند از امکانات رفاهی مجموعه، منظره زیبای آب های نیلگون خلیج فارس و خدمات باکیفیت هتل نهایت لذت را ببرند. هتل شایان با قرارگیری در بلوار ساحل، فاصله کوتاهی تا بزرگ ترین اسکله تفریحی کیش و مراکز تجاری جزیره دارد. رستوران های این مجموعه با ارائه غذاهای متنوع دریایی، سنتی و فرنگی از میهمانان به خوبی پذیرایی می نمایند.

آدرس هتل شایان کیش در نقشه گوگل مپ

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

هتل های ساحلی قشم

بوتیک هتل فولتون

یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره شگفت انگیز قشم، بوتیک هتل فولتون است که از سال 1395 تا کنون به افتخار میزبان گردشگران و سفر دوستان است. واحدهای اقامتی این مجموعه در سه تیپ ساختمانی هتل، آپارتمان و ویلا در نظر گرفته شده است و انتخاب نوع اتاق را برای میهمان آسان می نماید. هتل فولتون با قرار گیری در محیطی آرام و دور از هیاهوی مرکز شهر، اقامتی آرامش بخش را به گردشگران در جوار دریای خلیج فارس هدیه می دهد. رستوران این مجموعه با ارائه انواع غذاهای ایرانی و دریایی، در کوشش است تا رضایت میهمانان را جلب کند.

بوتیک هتل فولتون با قرارگیری در منطقه حوضچه هامون، در شمار هتل های ساحلی جنوب کشور قرار می گیرد. مهمانان هتل در کمتر از 15 دقیقه می توانند خود را به مراکز خرید قشم مانند سیتی سنتر یک و دو، پاساژ فردوسی، ستاره، بازار قدیم قشم و… برسانند.

آدرس هتل فولتون در نقشه گوگل مپ

آدرس: قشم، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

یکی از هتل های سه ستاره جزیره، هتل ساحل طلایی قشم است که در جوار ساحل دریای خلیج فارس واقع شده است. این هتل در سال 1398 مورد بازسازی نهاده شد تا بتواند بهتر از قبل به میهمانان سرویس دهی کند. منظره بی نظیر واحدهای اقامتی هتل به دریا، یکی از مهم ترین مزیت های آن به شمار میرود که سالانه مورد استقبال گردشگران زیادی واقع می شود. هتل خلیج فارس دارای دو رستوران است که با ارائه غذاهای باکیفیت سنتی و دریایی، از میهمانان پذیرایی می نماید.

این مجموعه دارای 123 واحد اقامتی در انواع سوئیت آپارتمان و اتاق است. میهمانان با رزرو هتل خلیج فارس قشم و اقامت در آن می توانند از امکانات مناسب و خدمات خوب هتل بهره برده و اقامتی فراموش نشدنی را در جوار آب های نیلگون خلیج همواره فارس، تجربه نمایند. واحدهای اقامتی این هتل استانداردهای لازم را دارند و امکانات رفاهی مناسبی برای آسایش مسافران در اینجا محیا شده است.

آدرس هتل ساحلی خلیج فارس در نقشه گوگل مپ

آدرس: قشم، میدان علم وصنعت

هتل های ساحلی بوشهر

هتل پرواز بوشهر

یکی از هتل های باسابقه بندر زیبای بوشهر هتل پرواز است که در سال 1390 مورد بازسازی و بازسازی واقع شد تا بتواند امکانات و خدمات باکیفیت تری به میهمانان خود ارائه دهد. مهم ترین مزیت هتل پراز بوشهر، موقعیت مکانی آن در نزدیکی ساحل دریای خلیج فارس محسوب می شود. این هتل سه ستاره دارای 31 واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت با منظره دریا است. میمهانان با رزرو هتل پرواز می توانند اقامتی آرام را درکنار خلیج فارس تجربه نمایند و از خدمات و امکانات مناسب هتل بهره ببرند.

هتل پرواز بوشهر در فاصله کوتاهی از فرودگاه بوشهر واقع شده است و میهمانان در کمتر از 5 دقیقه می توانند خود را به فرودگاه برسانند. کارکنان خوش برخورد مجموعه، با رویی گشاده میزبان گردشگران بوده و در کوششند تا خاطره ای خوش را برای آن ها رقم بزنند. این هتل دسترسی آسانی به مراکز دیدنی و گردشگری بوشهر مانند پارک ساحلی آب شیرین کن، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس و پارک جنگلی چاهکوتاه دارد.

آدرس هتل پرواز بوشهر در نقشه گوگل مپ

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، بالاتر از میدان نیروی هوایی، روبروی پارک مرجان

هتل دلوار بوشهر

هتل دنیاگردی دلوار یکی از هتل های سه ستاره بندر بوشهر محسوب می شود که آغاز فعالیت آن به سال 1372 بازمی شود. آخرین بازسازی هتل در راستای بهبود ارائه خدمات و بالابردن کیفیت تجهیزات، در سال 1386 انجام شد. این هتل که عضو گروه هتل های ایرانگردی و دنیاگردی است، با معماری متفاوتش توجه گردشگران را به خود جلب می نماید.

میهمانانی که تجربه اقامت در هتل دلوار بوشهر را داشته اند، از موقعیت مکانی هتل و نمای فوق العاده آن رو به دریا، رفتار حرفه ای پرسنل خون گرم جنوبی، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت ابراز رضایت نموده اند. هتل تا بافت سنتی شهر و بازار اصلی بوشهر حدود 15 دقیقه فاصله دارد. هتل بعلاوه تا فرودگاه فاصله بسیار کوتاهی دارد و دسترسی را برای میهمانان آسان نموده است.

آدرس هتل دلوار بوشهر در نقشه گوگل مپ

آدرس: بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری

هتل های ساحلی بندرعباس

هتل هما بندرعباس

یکی از هتل های پنج ستاره جنوب ایران که در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده، هتل هما بندرعباس است. موقعیت مکانی ایده آل هتل در جوار خلیج فارس، فضای سرسبز هتل و البته امکانات و خدمات بی نظیر آن، مسافران را تشویق به رزرو هتل و اقامت در آن می نماید. رستوران های مجموعه با نام های رستوران مروارید، ستاره دریایی و مرجان، با ارائه باکیفیت ترین غذاهای دریایی، سنتی و فرنگی، میزبانی شایسته برای گردشگران هستند.

هتل هما بندرعباس، یکی از زیرمجموعه های هتل های پنج ستاره هما بوده که خوش نامی آن، امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست. تمامی 187 واحد اقامتی این مجموعه، بر اساس استانداردهای دنیای تجهیز شده اند که راحتی و آرامش خاطر را برای میهمانان به ارمغان می آورند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به کافی شاپ ساحلی، سفره خانه سنتی با موزیک زنده، استخر رو باز و اسپا، زمین تنیس در فضای سرسبز هتل و سالن همایش و کنفرانس با برترین کیفیت اشاره نمود.

آدرس هتل هما بندرعباس در نقشه گوگل مپ

آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج

هتل هرمز بندرعباس

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره بندرعباس، هتل بین المللی هرمز است که در قلب این شهر واقع شده است. این هتل هفت طبقه، با قرارگیری در کنار ساحل دریای خلیج همواره فارس، از منظره فوق العاده ای برخوردار است.

هتل هرمز بندرعباس جزو هتل های نوساز جنوب کشور محسوب می شود که در سال 1398 به بهره برداری رسید. این هتل بزرگ دارای 367 واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق است که در بالاترین سطح کیفیت، متناسب با استانداردهای یک هتل 5 ستاره بین المللی تجهیز شده اند. هتل هرمز دارای رستوران های متعدد با غذاهای متنوع ایرانی و بین المللی، در فضای باز و بسته بوده و با افتخار از گردشگران میزبانی می نماید.

از دیگر امکانات هتل هرمز می توان به سفره خانه سنتی، سالن کنفرانس، محوطه سرسبز و باغ نخل، سالن بیلیارد، زمین تنیس و دمنوش خانه سنتی اشاره نمود. خوب است بدانید این هتل، اولین هتل پنج ستاره کشور به شمار میرود که پیروز به کسب گواهینامه S.F.T و C.S شده و همین موضوع بیانگر مدیریت کیفی در صنعت گردشگری و هتلداری، در راستای ایجاد فضایی ایمن و با آرامش برای گردشگران است.

آدرس هتل هرمز بندرعباس در نقشه گوگل مپ

آدرس: بندر عباس،میدان انقلاب

برترین هتل های ساحلی جنوب ایران از نظر شما

در این مطلب سعی کردیم تعدادی از برترین هتل های ساحلی خطه جنوب کشور عزیزمان ایران را برایتان آنالیز کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید. آیا تجربه سفر به جنوب کشور داشته اید؟ به نظر شما جای کدام هتل ساحلی در این فهرست خالی است؟

زهرا بینازاده

منبع: فلای تودی

به "برترین هتل های ساحلی جنوب ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های ساحلی جنوب ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید