خبری عجیب در خصوص خرید نو پرسپولیس! ، شرایط خرید درویش و هیئت مدیره پرسپولیس سخت تر شد!

به گزارش وبلاگ هاپرسین، شایعه عجیبی که در خصوص مهاجم نو پرسپولیس در حال پخش شدن است، صحت ندارد.

خبری عجیب در خصوص خرید نو پرسپولیس! ، شرایط خرید درویش و هیئت مدیره پرسپولیس سخت تر شد!

به گزارش وبلاگ هاپرسین، بالاخره بعد از مدت ها کش و قوس و زیر و رو کردن گزینه های مختلف، باشگاه پرسپولیس پیروز شد نبیل باهویی مهاجم سوئدی را به خدمت بگیرد تا خط حمله این تیم با حضور مهاجم سابق تیم ملی سوئد تقویت شود. نبیل که به تازگی به ایران آمده، قرار بود بعد از گذراندن تست های پزشکی قراردادش را ثبت کند تا بتواند علاوه بر بازی های لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر هم برای پرسپولیس به میدان برود.

نبیل با حضور در ایفمارک کارهای مربوط به تصویربرداری را انجام داد ولی ادامه تست های پزشکی او به خاطر سرماخوردگی به روزهای آینده موکول شد. موضوعی که خود باشگاه پرسپولیس هم به آن اشاره نمود. با این حال بعد از انتشار این خبر، شایعه ای در فضای مجازی شکل گرفت و عده ای مدعی شدند که مهاجم تازه پرسپولیس مشکلاتی دارد و نتوانسته تست های پزشکی را با پیروزیت پشت سر بگذارد.

حتی برخی ها گفتند این بازیکن مصدوم است و به همین علت نمی تواند تست های پزشکی را پشت سر بگذارد. شایعه ای که البته تعیین شد صحت ندارد و مشکل نبیل برای انجام تست های پزشکی به سرماخوردگی او برمی شود. طبق پیگیری هایی که انجام دادیم، این مهاجم سوئدی مصدومیتی ندارد و بلافاصله بعد از اتمام دوره سرماخوردگی دوباره به ایفمارک می رود تا تست های پزشکی را به صورت کامل انجلم دهد.

گفتنی است باهویی فقط در صورتی می تواند در لیگ برتر بازی کند که تست های پزشکی را با پیروزیت پشت سر بگذارد. البته گفتنی است این بازیکن بدون تست های پزشکی می تواند در بازی های آسیایی برای پرسپولیس به میدان برود و مسئله ای برای حضور در این رقابت ها نخواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبری عجیب در خصوص خرید نو پرسپولیس! ، شرایط خرید درویش و هیئت مدیره پرسپولیس سخت تر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری عجیب در خصوص خرید نو پرسپولیس! ، شرایط خرید درویش و هیئت مدیره پرسپولیس سخت تر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید