رقم نجومی ارزآوری گردشگران تحصیلی برای کشور!

به گزارش وبلاگ هاپرسین، رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: گردشگران تحصیلی 4 سال در ایران اقامت داشته و 250 برابر یک جهانگرد برای کشور درآمدزایی و ارز آوری خواهند داشت.

رقم نجومی ارزآوری گردشگران تحصیلی برای کشور!

وبلاگ هاپرسین: هاشم داداش پور، رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بودجه تغذیه در چهارچوب بودجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دیده شده و هنوز این بودجه مستقل نشده است.

او گفت: سازمان امور دانشجویان در پی مذاکره با سازمان برنامه و بودجه است تا الگوی تامین جدیدی را برای تغذیه ایجاد کند.

داداش پور ادامه داد: بودجه تغذیه دانشگاه ها در امسال تحصیلی 5200 میلیارد تومان است که رقم بالایی محسوب می گردد. بودجه تغذیه حدود 20 درصد کل بودجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است که امکان دارد بهینه مصرف نگردد و به همین علت باید برای آن یک برنامه ریزی بهتر انجام گردد.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: بر اساس تکالیف قانونی و قول های مساعدی که داده شده، کارهای خوبی در این زمینه در کشور صورت گرفته است. بحث خوابگاه متاهلی در کشور به خوبی مطرح شد و کوشش می کنیم تا سرانجام دولت بخشی از نیازها را تامین کنیم.

او اضافه نمود: الان 98درصد از دانشجویان در داخل کشور شهریه پرداز هستند. گردشگران تحصیلی به مدت چهار سال در ایران اقامت داشته و 250 برابر یک گردشگر برای کشور درآمدزایی و ارز آوری خواهند داشت.

منبع: توریسم آنلاین

به "رقم نجومی ارزآوری گردشگران تحصیلی برای کشور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم نجومی ارزآوری گردشگران تحصیلی برای کشور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید