سایت نو خبرنگاران رونمایی شد

به گزارش وبلاگ هاپرسین، خبرنگاران ، نزدیک به هشت سال است که به عنوان یک مرجع آنلاین و معتبر در زمینه فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی فعالیت دارد. در این راستا و با هدف ارائه بهتر خدمات، خبرنگاران به تازگی از سایت تازه خود رونمایی نموده است. در ادامه، با سایت تازه خبرنگاران و بعلاوه امکانات و ویژگی هایی که به آن اضافه شده، آشنا خواهیم شد.

سایت نو خبرنگاران رونمایی شد

بهبود ظاهر و رابط کاربری سایت

تغییر چهره سایت وبلاگ هاپرسین ، همزمان با هویت بصری نو این برند، تصویری مجذوب نماینده تر از آن در اختیار کاربران قرار می دهد. سایت نو وبلاگ هاپرسین ساده، با کاربری آسان و سرعت قابل توجه، سهولت دسترسی به خدمات سفر را برای کاربران بیشتر می نماید.

برای خرید خدمات سفر در سایت وبلاگ هاپرسین ، داشتن اطلاعات شخصی و یک کارت بانکی عضو شتاب کفایت می نماید. توضیحات سایت و شکل ظاهری آن به قدری ساده و کارآمد طراحی شده است که به سادگی و بدون سردرگمی می توانید خدمات مورجهانز خود را رزرو کنید. وبلاگ هاپرسین مرجع امن و قابل اطمینان برای رزرو آنلاین خدمات سفر محسوب می گردد.

ارائه خدمات متنوع در سایت نو وبلاگ هاپرسین

وبلاگ هاپرسین با دسترسی به بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی، این امکان را برای کاربرانش فراهم نموده است که با خرید بلیط هواپیما به هرکجای جهان سفر نمایند. علاوه بر این، در وبلاگ هاپرسین امکان رزرو بیش از 1.5 میلیون نقطه برای اقامت در سراسر جهان فراهم شده است. کاربران می توانند تنها با چند کلیک و در نهایت با پرداخت ریالی در هرکجای جهان هتل رزرو نمایند. در سایت نو وبلاگ هاپرسین ، با بالا رفتن سرعت جستجو، کاربران فقط باید چند ثانیه منتظر بمانند تا نتایج جستجوی خود را مشاهده نمایند.

خدمت دیگری که سایت وبلاگ هاپرسین ارائه می دهد، امکان خرید بیمه مسافرتی با سقف پوشش مورد نظر کاربر است. کاربران می تواند با مراجعه به سایت و ورود اطلاعات شخصی خود، بیمه مسافرتی دریافت نمایند. به این ترتیب در سفر دغدغه هزینه های مربوط گم شدن احتمالی چمدان یا هزینه های درمانی را نخواهند داشت.

خدمات نو سایت وبلاگ هاپرسین

تغییرات سایت نو وبلاگ هاپرسین ، محدود به ظاهر سایت نیست. اگر به نوار ابزار بالای سایت دقت کنید، افزونه قطار و کی کجا به سایت وبلاگ هاپرسین اضافه شده است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

کِی کُجا، برای اولین بار در ایران!

کی کجا محصول نو و منحصر به فرد وبلاگ هاپرسین است که دریچه نوی به روی سفر باز می نماید. این سرویس برای اولین بار در ایران به وسیله وبلاگ هاپرسین راه اندازی شده است و با روش های مختلف جستجو، بلیط مقرون به صرفه هواپیما ارائه می دهد. به این صورت که به کاربر می گویند کِی، کجا برای سفر مقرون به صرفهتر است. کافیست مبدا سفر خود را معین کنید؛ در ادامه می توانید تاریخ سفر را معین کنید تا تمام مقاصد داخلی و خارجی مقرون به صرفه را در تاریخ مورد نظر شما نمایش دهد. بعلاوه می توانید مقصد سفر خود را معین کنید تا در یک بازه زمانی، تمام روزهایی که بلیط مقرون به صرفه است را به شما نشان دهد. کی کجا را باید امتحان کنید تا کاربرد آن را ببینید!

خرید اینترنتی بلیط قطار در سایت نو وبلاگ هاپرسین

سفر با قطار یکی از پرطرفدارترین انواع سفر است، از این رو وبلاگ هاپرسین به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران خود محصول قطار را نیز به دیگر خدماتش اضافه نمود. از این به بعد، خرید بلیط قطار در تمام مسیرهای ریلی در سایت نو وبلاگ هاپرسین وجود دارد. بنابراین، علاوه بر بلیط هواپیما، به تمام شرکت های ریلی نیز دسترسی دارید و می توانید بلیط قطار را به سادگی از وبلاگ هاپرسین رزرو کنید.

استفاده از خدمات سایت نو وبلاگ هاپرسین

سایت نو وبلاگ هاپرسین ، برای سهولت استفاده، تجربه کاربری بهتر و ارائه امکانات متفاوت تغییر یافته است. از این بعد در سایت نو وبلاگ هاپرسین می توانید سریع و آسان بلیط هواپیما یا قطار خریداری کنید، رزرو هتل خود را انجام دهید، با کی کجا مقرون به صرفهترین پروازها را خریداری نموده و تقریبا تمام ملزومات سفر را دریافت کنید.

منبع: فلای تودی

به "سایت نو خبرنگاران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت نو خبرنگاران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید