سلبریتی هایی که در لیست میلیاردر های فوربس قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ هاپرسین، نام ریحانا برای دومین سال متوالی در لیست میلیاردر های دنیا نهاده شد. این خواننده 35 ساله به علت موفقیت اش در عرصه فراوری لباس زیر برند ساواژ اکس فنتی و مجموعه لوازم آرایشی فنتی در لیست میلیارد های امسال میلادی نهاده شده است. محبوبیت آن برند ها هم چنین به شریک تجاری او یعنی برنارد آرنو 74 ساله مرد ثروتمند صاحب کالا های لوکس نیز یاری کرد تا نام اش در لیست قرار گیرد. با این وجود، ریحانا خود در رتبه بندی لیست نشریه تجاری امریکایی فوربس از رتبه 1729 به 2020 سقوط نموده و دارایی او از 1.36 میلیارد پوند به 1.2 میلیارد پوند کاهش یافته است.

سلبریتی هایی که در لیست میلیاردر های فوربس قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ هاپرسین به نقل از سان، در همین حال آرنو با ثروت نجومی 168.9 میلیارد پوندی از شرکت موئت هنسی لوئی ویتون در رتبه اول واقع شده است. ریحانا در سال 2016 میلادی به او پیوست تا برند زیبایی خود راه اندازی کند و سپس سه سال پس از آن به فراوری لباس روی آورد.

یکی از غائبان برجسته این لیست کانیه وست است که به وسیله آدیداس از قراردادی به ارزش 1.2 میلیارد پوند به علت اظهارات یهودستیزانه کنار گذاشته شد.

کیم کارداشیان همسر سابق او در رتبه 2259 واقع شده است. این سلبریتی 37 ساله با ثروتی 940 میلیون پوندی با کاهش ارزش دارایی 44 میلیون پوندی در سال 2021 میلادی روبرو شد.

برند فراوری لباس Skims در سال گذشته برای کارداشیان 480 میلیون پوند به ارمغان آورد. از دیگر سلبریتی هایی که نام شان در این رده بندی واقع شده است می توان به جی زی اشاره نمود که در رتبه 1127 قرار گرفته است. او تنها ستاره بزرگی است که ارزش دارایی خود را افزایش داده است. این خواننده رپ که با بیانسه خواننده ازدواج نموده اکنون 2 میلیارد پوند دارایی دارد که 800 میلیون پوند بیش از سال گذشته است زمانی که نام اش برای نخستین بار به لیست میلیارد ها راه یافت.

در این لیست ایلان ماسک با ثروتی به ارزش 144 میلیارد دلار در جایگاه دوم و جف بزوس با ثروتی به ارزش 91 میلیارد دلار در جایگاه سوم قرار دارند.

بیل گیتس با ثروتی به ارزش 83 میلیارد دلار در جایگاه ششم و مایکل بلومبرگ با ثروتی به ارزش 76 میلیارد دلار در جایگاه هفتم قرار گرفته اند.

منبع: فرارو

به "سلبریتی هایی که در لیست میلیاردر های فوربس قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی هایی که در لیست میلیاردر های فوربس قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید