چرا پرواز مستقیم به آنتالیا نداریم؟

به گزارش وبلاگ هاپرسین، پرواز مستقیم به آنتالیا مدتی است که وجود ندارد؛ البته این محدودیت تنها در صورتی است که شما قصد سفر به صورت شخصی به این شهر را داشته باشید.

چرا پرواز مستقیم به آنتالیا نداریم؟

برترین گزینه برای سفر مستقیم به آنتالیا، رزرو تور است. اگر قصد سفر به آنتالیا با یاری تور را دارید، کسب اطلاعاتی درباره قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره می تواند سفری دلنشین و اقامتی بی نظیر را برای شما در پی داشته باشد. اگر می خواهید بدانید چرا پرواز مستقیم به آنتالیا نداریم و راحت ترین راه سفر به آنتالیا چیست؟ با ما همراه باشید.

سفر به آنتالیا با پروازهای مستقیم و غیرمستقیم

اینکه چرا پرواز مستقیم به آنتالیا نداریم سوال بسیاری از گردشگران است. در این خصوص باید بدانید که با ورود به دهه 80 هرگونه تبلیغ در رابطه با پرواز مستقیم به آنتالیا کنسل و ممنوع اعلام شد. دلیل لغو این پروازها نیز انتشار بعضی تصاویر غیر اخلاقی از شهروندان ایرانی در این شهر بود. بعد از این ممنوعیت، تور آنتالیا با عنوان تور سواحل مدیترانه ای تبلیغ می گردد. در صورت سفر با تور آنتالیا، پرواز تهران مستقیم در آنتالیا می نشیند که در این خصوص آگاهی از قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره می تواند به شما در انتخاب نوع سفر به این شهر یاری کند. پیشنهاد سفر مستقیم و استفاده از تور آنتالیا برای آن دسته از افرادی بهتر است که چندان حوصله دردسر سفر طولانی را ندارند. شما می توانید برای سفر به آنتالیا به صورت شخصی از راه های غیرمستقیم بهره ببرید.

سفر غیرمستقیم به آنتالیا با آژانس مسافرتی ترکیش

شرکت هواپیمایی ترکیش در سال 1933 با دستور آتاتورک افتتاح شد. این شرکت مسافربری هوایی به قاره های اروپا، آسیا، آمریکا و آفریقا پرواز مستقیم دارد. بعلاوه دفتر مرکزی این شرکت در استانبول است. آژانس مسافربری ترکیش به 260 مقصد در دنیا بلیط می فروشد و به همین دلیل عنوان چهارمین ایرلاین در دنیا را از آن خود نموده است. اگر قصد سفر به آنتالیا را به وسیله این شرکت دارید، ابتدا باید بلیط مستقیم به آنتالیا را تهیه کنید. مقصد سفری شما به شکل های زیر خواهد بود:

  1. پرواز از تهران، ابتدا در آنکارا و سپس در مقصد اصلی یعنی آنتالیا می نشیند.

  2. پرواز ابتدا تهران را به مقصد استانبول ترک می نماید. از استانبول به آنکارا و در نهایت به آنتالیا می رود.

  3. پرواز تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد نمود و بعد از فرود در فرودگاه استانبول، به سوی مقصد اصلی یعنی آنتالیا پرواز خواهد نمود.

سفر با آنتالیا با شرکت هواپیمایی آنادولوجت

آژانس مسافربری آنادولوجت قطب اصلی فردوگاه آنکارا است. این آژانس در سال 2008 با عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت هواپیمایی ترکیش آغاز به کار کرد. این آژانس مسافرتی 37 نوع پرواز مستقیم به اقصی نقاط دنیا دارد. نحوه سفر غیرمستقیم به آنکارا به وسیله این آژانس مانند همان روشی است که در شرکت ترکیش ایر استفاده می گردد. برای سفر به آنتالیا از تهران شما مجبور به تهیه بلیط برای دیگر شهرهای ترکیه هستید.

سفر با پگاسوس ایرلاین به آنتالیا

آژانس مسافربری پگاسوس به دلیل مقرون به صرفه بودن جزو پرطرفدارترین ایرلاین های ترکیه است. در این آژانس بلیط برای سفر به شهرهای مختلف ترکیه و کشورهای اروپایی موجود است. اگر قصد سفر به صورت شخصی دارید به دو روش زیر می توانید از تهران به آنتالیا سفر کنید.

  1. البته سفر شما در روش اول با شرکت هوایی قطر ایرویز ترکیب می گردد که به وسیله 4 راه شما می توانید به آنتالیا برسید:

  • ابتدا از تهران به دوحه بروید و از آنجا به فرودگاه آنکارا برسید. در فرودگاه شهر آنکارا پرواز بعدی شما را به آنتالیا می رساند.

  • در روش بعدی شما ابتدا تهران را به مقصد دوحه ترک می کنید و از دوحه به سمت آنتالیا خواهید رفت.

  • در روش سوم ابتدا از تهران به مقصد دوحه و سپس به آدانا پرواز دارید و در نهایت به آنتالیا خواهید رسید.

  • و در مسیر آخر شما از تهران به سمت دوحه و بعد استانبول پرواز می کنید. از فرودگاه استانبول نیز به آنتالیا خواهید رسید.

  1. اگر شما تنها با شرکت هواپیمایی ایرلاین پگاسوس به آنتالیا سفر کنید از 3 راه زیر می توانید سفری آسوده به آنتالیا داشته باشید:

  • ابتدا از فرودگاه تهران به استانبول، سپس به ترابزون و در نهایت به آنتالیا بروید.

  • از تهران به سمت استانبول و بعد آدانا پرواز کنید و در نهایت به مقصد مدنظر یعنی آنتالیا بروید.

  • ساده ترین راه در سفر با شرکت هواپیمایی ایرلاین پگاسوس، پرواز از تهران به مقصد استانبول و بعد آنتالیا است.

سخن پایانی

اکنون با لغو سفرهای مستقیم به آنتالیا در دهه 80 با توجه به اتفاقی که اتفاق افتاده بود، می دانیم که چرا پرواز مستقیم به آنتالیا نداریم. البته شما می توانید با اطلاع داشتن از قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره، اقدام به خریداری تورهای این شهر کنید و از این راه به طور مستقیم از تهران به آنتالیا بروید. راه های غیرمستقیم سفر به آنتالیا نیز کم نبوده و شما می توانید با یاری شرکت های مسافربری مختلفی مانند آنادولوجت، پگاسوس ایرلاین و... از راه های مختلفی به آنتالیا سفر کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "چرا پرواز مستقیم به آنتالیا نداریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرواز مستقیم به آنتالیا نداریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید