کلنگ زنی سومین مجتمع فرهنگی ، گردشگری در جیرفت

به گزارش وبلاگ هاپرسین، مدیرعامل شرکت پیشتازان جانباز گفت: مجتمع فرهنگی، علمی و آموزشی بام بهشت در زمینی به مساحت چهار هکتار و با زیربنای بیش از دو هکتار احداث می گردد.

کلنگ زنی سومین مجتمع فرهنگی ، گردشگری در جیرفت

به گزارش وبلاگ هاپرسین، سیداحمد فاطمی روز چهارم مهرماه در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، علمی و آموزشی بام بهشت که با حضور وزیر میراث فرهنگی برگزار گردید، اظهار کرد: این مجمتع شامل بخش های مختلفی از جمله رصدخانه شب و روز به مساحت 313 مترمربع، رستوران و مراکز علمی و آموزشی است.

وی اعتبار اولیه این مجتمع را 32 میلیارد تومان عنوان نمود که به وسیله بخش خصوصی تامین می گردد و تکمیل آن به 140 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

فاطمی بعلاوه به احداث 14 باب سوئیت اقامتی اشاره نمود که جهت رفاه حال بازدیدکنندگان و گردشگران در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با همکاری شهرداری، فرمانداری و بخشداری ساردوئیه کار را آغاز کردیم که رصدخانه این پروژه، از بزرگترین مجموعه های کشور و سومین رصدخانه مرتفع است.

فاطمی از احداث سالن اجتماعات نیز سخن به میان آورد و گفت: یک فرودگاه فوق تخصصی برای هواپیماهای فوق سبک در نظر گرفته شده که فاز اول آن در صورت مساعدت ظرف مدت 10 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت پیشتازان خطاب به وزیر میراث فرهنگی گفت: با توجه به اینکه در حال فعالیت در دو اقلیم گرم و سرد هستیم، یک مجموعه در کلوت های شهداد وجود دارد و درخواست داریم در صورت صلاحدید در اختیار ما قرار بدهند، تا ساماندهی گردد.

وی تامین خودروی ایاب و ذهاب گردشگران را در چارچوب قانون خواهان شد.

فاطمی اندازه اشتغالزایی مجتمع فرهنگی، آموزشی و گردشگری بام بهشت را در فاز اول 48 نفر اظهار داشت که به صورت بومی استخدام می شوند.

وی تعداد جانبازان بالای 70 درصد را در سطح استان کرمان 180 نفر اظهار داشت که عضو شرکت پیشتازان هستند و در اجرای پروژه های متعدد در سطح کشور مشارکت دارند.

لازم به ذکر است؛ سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به جیرفت استان کرمان، در مراسم کلنگ زنی چند پروژه شرکت و از چندین مجموعه گردشگری بازدید کرد.

منبع: دنیای سفر

به "کلنگ زنی سومین مجتمع فرهنگی ، گردشگری در جیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی سومین مجتمع فرهنگی ، گردشگری در جیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید