این ایده ها تراس منزل را بی نظیر می نماید

به گزارش وبلاگ هاپرسین، با استفاده از الگوهای مختلف می توانید فضای تراس را تزیین و دکوراسیون کنید. در چیدمان بالکن و تراس باید کمی خلاقیت به خرج دهید.

این ایده ها تراس منزل را بی نظیر می نماید

به طور کلی ایجاد فضایی زیبا در تراس منزل هیچ ارتباطی با این که خانه شما بزرگ است یا کوچک ندارد. با رعایت اصول معماری و دکوراسیون می توانید این فضا را به محیطی دلچسب و زیبا تبدیل کنید. در این مطلب از وبلاگ هاپرسین به بیان ایده های زیباسازی تراس در منزل می پردازیم.

ایده های زیباسازی تراس در منزل

برای تزیین و نیز دکوراسیون فضای تراس می توانید از الگوهای مختلف بهره ببرید. در ادامه ایده های مختلف طراحی تراس را برای شما توضیح می دهیم.

جایگاه های خاص از ایده های زیباسازی تراس در منزل

برای نفس تازه کردن در ایام تعطیل یا بعد از اوقات کاری می توان از یک میز و جایگاه متناسب و کم جا در دکور تراس استفاده کرد. البته توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که احتیاج نیست کل آن قسمت را با انواع میز و جایگاه ها پوشاند. بسته به فضای موجود، تنها با قرار دادن یک یا دو جایگاه ظریف می توان این مورد را ایجاد کرد.

ایده های نصب گل و گیاه در تراس

استفاده از گل و گیاه هر چند کم یا زیاد، کوچک یا بزرگ پیشنهادی بسیار خوب برای این بخش از منزل است. برترین گزینه برای زیباتر شدن دکوراسیون تراس و بالکن استفاده از گل و گیاه است. این موضوع علاوه بر اینکه سبب زیبایی ظاهری بالکن خواهد شد، می تواند به تامین نور مورد احتیاج برای رشد گیاهان نیز یاری کند.

استفاده از وسایل جمع شونده

یکی از ایده های زیباسازی تراس در منزل استفاده از وسایل جمع شونده است. کمتر کسی ممکن است داشتن فضایی برای نشستن و نوشیدن چای در تراس خانه را دوست نداشته باشد. بعضی افراد با مشکل کمبود جا برای این کار روبرو هستند. پیشنهاد ما استفاده از میزهای تاشو و کم جا در دکوراسیون تراس و بالکن است. می توانید با توجه به فرم و میزان تراس منزل تان، یکی از انواع میزهای تاشو و کم جا را در تراس خود قرار دهید.

نصب گلدان های آویز

گلدان ها نقش معین نماینده ای در دکوراسیون تراس و بالکن دارند. یکی از ایده های مجذوب نماینده برای گل آرایی تراس ها، آویزان کردن گلدان های گل از سقف تراس و دیوارهای آن است که جلوه بصری فوق العاده ای دارد. اجرای این ایده حتی برای دکوراسیون تراس و بالکن کوچک نیز عملی و بسیار مجذوب نماینده است. برای تماشا گلدان های آویز زیبا و شیک به مطلب این گلدان ها خانه شما را تماشای می نمایند سر بزنید.

زیباسازی تراس با تزیین کف

متریال های مختلفی برای طراحی کف تراس وجود دارند که می توانند فضای تراس را بسیار زیبا و چشم نواز نمایند. کاشی کاری و استفاده از کاشی های خوش رنگ در فضای تراس یک گزینه عالی برای زیباسازی آن است. کاشی های رنگی روشن برای دکوراسیون تراس و بالکن کوچک بسیار مناسب هستند و فضای کوچک تراس را بزرگ تر نشان می دهند.

زیبا سازی فضای تراس با نورپردازی

نورپردازی نکته بسیار مهمی است که باید برای اوقات تاریک شب در نظر گرفته گردد. برای این منظور بهتر است از لامپ های متعدد نقطه ای کوچک مانند بعضی لامپ های ال ای دی یاری گرفت. زیرا نورهای بزرگ مجذوب نمایندهیت کمتری داشته و برای متراژهای بزرگ تر مناسب هستند.

زیبا سازی فضای تراس با شیشه های رنگی

یک ایده جالب برای طراحی و دکوراسیون تراس و بالکن، استفاده از شیشه رنگی است. می توانید نمای تراس را به طور کامل یا به هر شکلی که دوست داشتید با انواع شیشه رنگی بپوشانید. به طور کلی شما با استفاده از شیشه های رنگی می توانید محیط تراس خود را زیباتر کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بدون مبلمان خانه خود را چیدمان کنید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این ایده ها تراس منزل را بی نظیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ایده ها تراس منزل را بی نظیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید