دکوراسیون

تنها با یک وسیله خانه را گران و لوکس کنید

کاغذ دیواری از تاثیرگذارترین عناصر در جلوه کلی دکوراسیون پذیرایی است.

21 تیر 1402

کاغذ دیواری پذیرایی کوچک؛ 5 نکته مهم برای انتخاب و خرید بهتر!

در دکوراسیون پذیرایی کوچک، همه اجزا موجود از جمله دیوارها، برای ایجاد فضایی باب میل شما اهمیت پیدا می نمایند. کاغذ دیواری یکی از محبوب ترین متریال ها برای تغییر دکوراسیون خانه است که با صرف هزینه ای مناسب، فضای دلنشینی ایجاد خواهد نمود. انتخاب مناسب...

21 تیر 1402

مطبخ کنار آشپزخانه اپن: بلاتکلیفی میان پخت وپز و پرستیژ

آشپزخانه و مطبخ، مجاورت سنت و مدرنیته در کنار هم است. پرسش آن است که اگر ما دلبستۀ سنت هستیم چرا تکلیف خودمان را معین نمی کنیم؟ هم آشپزخانه مدرن را می خواهیم و هم مطبخی که یادگار جامعه قدیم است؟ این تناقض است.

20 خرداد 1402

این پیکاپ غول پیکر به زودی به ایران می آید، عکس

گجت نیوز نوشت: پیکاپ زامیاد زاگرس به زودی به بازار ایران عرضه می گردد. در ادامه مشخصات فنی، امکانات و قیمت این پیکاپ مالی دو دیفرانسیل چینی را آنالیز خواهیم کرد.

24 فروردین 1402

نکات مهم در خرید فرش دستباف

بیشتر اوقات افراد همیشه از فرش ها، موکت ها و… برای پوشاندن کف منزل استفاده می کنند. فرش ها انواع مختلفی دارند فرش های ماشینی، فرش های ابریشمی، فرش های کنفی، فرش ها دستبافت و … شامل انواع فرش ها می باشد ولی بیشترین فرشی که ارزش بیشتری دارد فرش های دستبافت...

28 اسفند 1401

بازیگر خانم معروف: طبیعت محل زندگی ام را به ترافیک شهر ترجیح می دهم ، اهالی این منطقه مرکز مهمان نوازند

در این شماره از خبرنگاران محله به سراغ مریم سعادت رفتیم؛ هنرپیشه ای که در سریال هایی چون آرایشگاه زیبا و زی زی گولو ایفای نقش نموده است. او در یکی از منطقه ها شمالی شهر تهران ساکن است. مریم سعادت متولد 1337 در تهران، بازیگر، دوبلور، طراح صحنه و لباس است.

17 بهمن 1401

تصاویر ، برنده رقابت دو شاسی بلند چینی پرطرفدار بازار

گجت نیوز نوشت: تیگو 7 پرو و لاماری ایما به عنوان دو شاسی بلند تازه و پرفروش بازار ایران محسوب می شوند؛ اما کدام یک را بخریم؟ در ادامه با مقایسه طراحی، مشخصات فنی و امکانات آنها به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

19 آبان 1401

4 ایده عالی برای بزرگ کردن کمد لباس

کمدهای لباس در دکوراسیون منزل نقشی اساسی ایفا می نمایند، زیرا محلی برای نگهداری وسایل لازم و غیرلازم هستند.

8 مهر 1401

این آویزهای تزیینی خانه شما را بی نظیر می کنند

همیشه برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل خود نیازی به هزینه های زیاد نیست؛ بلکه گاهی اوقات شما می توانید با استفاده از چند راهکار ساده و کم خرج هم به هدف مورد نظر خود دست یابید.

22 مرداد 1401

تالار آیینه ایران مال ، قدم گذاشتن به مجلس شورای ملی ایران

نکات مثبتطراحی زیبا و هنرمندانه اصیل ایرانیالگو برداری بسیار ظریف از مجلس شورای ملیآیینه کاری بسیار ماهرانه و اصیلنکات منفیامکان بازدید همه روزه برای عموم آزاد نیستاگر قصد بازدید از ایران مال تهران را دارید، تنها نباید انتظار تماشا یک مجتمع تجاری...

13 مرداد 1401

اصول طراحی باغ ویلا در شمال

تصور داشتن باغ ویلا در شمال و زندگی در آن بسیار لذت بخش است و نمی گردد علاقه ایی که به طبیعت و زندگی در محیط بکر را داریم انکار کرد. باغی بزرگ که در محوطه آن درختان میوه وجود دارد و سرسبزی و زیبایی فضا بسیار دلنشین و روح بخش است.

3 مرداد 1401

این کارها دکور خانه شما را مجذوب کننده و دلنشین می نماید

داشتن خانه ای زیبا با دکوراسیونی چشم نواز برای هرکدام از ما مجذوب کننده است.

12 تیر 1401

این ایده ها تراس منزل را بی نظیر می نماید

با استفاده از الگوهای مختلف می توانید فضای تراس را تزیین و دکوراسیون کنید. در چیدمان بالکن و تراس باید کمی خلاقیت به خرج دهید.

11 تیر 1401

چگونه به هم ریختگی و شلوغی بر سلامت روان ما تأثیر می گذارد؟

ظروف داخل سینک، انبوهی از لباس های کثیف که روی هم چیده شده اند، پتوها و بالش ها در سرتاسر زمین، کمدهای بهم ریخته، آشغال های بیش از حد در گاراژ و تعداد غیرقابل شمارشی از وسایل استفاده نشده ذخیره شده در سراسر خانه…آیا این آشنا به نظر می رسد؟ ما در یک فرهنگ...

28 اردیبهشت 1401

رستوران های سن پترزبورگ؛ از خانه استیک استراگانف تا پلمنی

سن پترزبورگ از جمله مقاصد گردشگری مجذوب کننده و پر رفت آمد در اروپا به شمار می رود اما از رستوران های آن نیز نباید غافل شد.

22 فروردین 1401

هواپیماهایی مخصوص سفرهای طولانی مدت هستند

سفرهای هوایی طولانی مدت حوصله سر بر هستند و بیشتر افراد ترجیح می دهند به خواب بروند، اما جایگاه های سفت به نظر محل مناسبی برای خواب نیستند. گویا وجود اتاقک های خواب مخصوص برای مسافران در طول سفرهای طولانی راه حال مناسبی است.

29 بهمن 1400

آشنایی برند عطر ادکلن مانسرا (Mancera) و برترین کارهای این برند

مانسرا (Mancera) در سال 2008 از طریق پیر مونتال در فرانسه تاسیس شد. این خانه عطر که به تولید عطرهای نیش می پردازد، در راستای تولید محصولات خود با کمپانی آرت دکو همکاری دارد.

15 آبان 1400

بهترین برند مبل ایرانی چیست؟

مقدمه ای بر بهترین برند مبل ایرانی· بهترین رنگ برای مبل راحتی در سال 2021 چیست؟

17 مرداد 1400

مدل قفسه کابینت؛ 10 ایده برای یک آشپزخانه تمام عیار!

با ایده دریافت از انواع مدل قفسه کابینت و طراحی یک محیط جدید می توانید بر تعداد فضای انبار و ذخیره کردن در آشپزخانه خود افزوده و از طرفی به دنبال تغییر ظاهر آشپزخانه باشید.

17 اسفند 1399

افسردگی و مهاجرت

مهاجرت به کشوری دیگر یک تغییر اساسی در زندگی هر فرد است و مسائل خود را به همراه دارد. وقتی یک مهاجر به کشور مقصد می رسد، جدا از خوشحالی و هیجان برای شروع یک زندگی جدید، او به فرایند جدیدی وارد می شود که شاید پیشتر از آن خبر نداشته است. اغلب افرادی که مهاجرت...

1 دی 1399
تعداد: (22)