تهرانگردی را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید

به گزارش وبلاگ هاپرسین، اگر بار اول یا دوم است که قصد دارید به تهران سفر کنید و مدت زمان بسیار کمی فرصت دارید تا از مکان های دیدنی آن لذت ببرید، ما چند پیشنهاد برای تهران گردی حرفه ای داریم که میتوانید در برنامه سفر خود قرار دهید.

تهرانگردی را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید

اما اگر از افراد باتجربه ای هستید که تهران را مثل کف دست می شناسید ممکن است این پیشنهادها برای شما زیاد مجذوب کننده نباشد بلکه شما می توانید به عنوان یک جهانگرد عادی به برنامه سفر خودتان بپردازید و به دیدن جاهایی که دوست دارید بروید.

در ادامه قصد داریم جاهای مختلف تهران را که می توانید در یک برنامه ریزی کلی ببینید، معرفی کنیم. اما اگر می خواهید خود را چند روزی مهمان شهر تهران کنید می توانید با اجاره خانه مبله در تهران یا آپارتمان مبله تهران خیالتان را بابت اقامت راحت کنید.

کتاب فروشی آبی در میدان انقلاب

این کتاب فروشی در طبقه زیر همکف مغازه ای در سمت چپ خیابان منیری جاوید و در نزدیکی میدان انقلاب قرار گرفته است. اما سؤالی که پیش می آید این است که چه چیزی این کتاب فروشی را منحصربه فرد می نماید که باید آن را در برنامه تهران گردی خود قرار دهید؟

در واقع چیزی که این کتاب فروشی را بسیار مجذوب کننده و منحصربه فرد می نماید این است که این کتاب فروشی پر است از کتاب های انگلیسی زبان دهه 1930 میلادی و بعضی از نسخه های اصلی و اورجینال آن ها نیز در بینشان پیدا می گردد.

اما نکته دیگری که این کتاب فروشی را مجذوب کننده می نماید، شیوه فروش کتاب هایش است.

در واقع شما از این کتاب فروشی کتاب نمی خرید بلکه مبادله انجام می دهید. به این صورت که شما کتاب را دریافت می کنید سپس می توانید آن را پس دهید یا آن را با کتاب دیگری تعویض کنید.

به طور خلاصه این کتاب فروشی، مکان بسیار جالبی برای سرگرم شدن افراد علاقه مند به کتاب است. می توانید با اجاره آپارتمان مبله تهران به وسیله سایت اسنپ روم از این کتاب فروشی و دیگر جاهای دیدنی خیابان انقلاب لذت ببرید.

خیابان لیلی

خیابان لیلی در بخش بالای مرکز شهر و در نزدیکی میدان ونک واقع شده است. هنگامی که خسته اید، تنهایید یا خوشحالید می توانید به باغ ژاپنی که در این خیابان قرار گرفته است بروید و خود را سرگرم کتاب خواندن کنید یا ساعت ها بنشینید و به صدای پرندگان گوش دهید و مردمی که از کنار شما رد می شوند را دیدن کنید. پیشنهاد ما این است که اوایل بهار و اواخر پاییز به تهران آمده و با اجاره سوئیت مقرون به صرفه در تهران، به راحتی به خیابان لیلی بروید.

کاخ گلستان

امکان ندارد کسی به کاخ گلستان برود و عاشق فضای دل انگیز آن نگردد. در این کاخ زیبا می توانید ساعت ها راه بروید و قدم زدن در دل تاریخ را تجربه کنید. فکر کردن به اینکه صدها سال پیش چه کسانی در این کاخ زندگی می نموده اند، می تواند بسیار مجذوب کننده باشد. بعلاوه این کاخ یک مکان بسیار توریستی و مجذوب کننده محسوب می گردد که می توانید در آن عکس های یادگاری زیبایی بگیرید. اما اگر به قصد سرگرمی و گشت وگذار به شهر تهران سفرنموده اید می توانید با اجاره سوئیت مقرون به صرفه در تهران اقامت خود را تضمین کنید.

خیابان رودبار

خیابان رودبار آخرین خیابان در بلوار میرداماد تهران و قبل از تقاطع شریعتی است. در حال حاضر خیلی از خیابان های این منطقه تهران دارای رودخانه هستند.

در این خیابان زیبا می توانید صدای آب رودخانه ها را گوش دهید و در خیابانی که دو طرف با درختان بسیار بلند احاطه شده اند قدم بزنید و به طورکلی آرامش را در آنجا پیدا کنید.

درست است که گذشتن از کنار این رودخانه ها، حدود 15 دقیقه طول می کشد اما بسیار لذت بخش است.

گورستان ظهیرالدوله

شاید با خودتان بپرسید که به چه علت یک قبرستان باید برای تهران گردی مناسب باشد؟ در واقع این قبرستان خانه ابدی معروف ترین موسیقیدانان، سیاستمداران، هنرمندان و تاریخ دانان زمان خاصی از تاریخ ایران است.

به طوری که در این قبرستان می توانید مقبره شاعران و افراد مشهور زیادی را که در آنجا آرام گرفته اند پیدا کنید.

اگر علاقه مند به موسیقی دان ها و هنرمندان تاریخ ایران هستید، می توانید با اجاره خانه مبله در تهران از این مکان دیدن کنید.

جمع بندی

در این مقاله به 5 جای دیدنی تهران که می توانید در برنامه خود قرار دهید اشاره کردیم. در انتها ضروری است تا یک خبر خوب برای شمایی که قصد اقامت چند روز در شهر تهران را دارید و در پی یک مکان مقرون به صرفه قیمت و مناسب هستید بدهیم.

شما می توانید به وسیله سایت اسنپ روم اقدام به اجاره سوئیت مقرون به صرفه در تهران کنید. ازآنجایی که اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه های مالی و مقرون به صرفه قیمت فعالیت می نماید؛ بنابراین می توانید با هر بودجه ای که دارید اقامتگاه مناسبی را برای خود پیدا کنید و خیالتان از بابت تمیزی و مرتب بودن اقامتگاه ها راحت باشد زیرا شما مهمان اسنپ روم هستید.

مراحل رزرو آپارتمان مبله تهران هم به وسیله اپلیکیشن و هم به وسیله سایت اسنپ روم انجام می گردد.

بعلاوه اگر در هنگام انجام مراحل اجاره خانه مبله در تهران با مشکل روبرو شدید یا سؤالی داشتید می توانید از تیم پشتیبانی اسنپ روم که به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت هستند یاری بگیرید.

منبع: همگردی

به "تهرانگردی را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانگردی را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید