درون پنت هاوس آسمان ها

به گزارش وبلاگ هاپرسین، خبرنگاران- هنگامی که شرکت فرانسوی داسو جت خصوصی تازه فالکون 10 ایکس خود را در نمایشگاه هوایی پاریس معرفی کرد تماشاگران از تماشای ویژگی های باورنکردنی از جمله کابین بسیار جادار و بلند 203 سانتی متری شگفت زده شدند.

درون پنت هاوس آسمان ها

به گزارش وبلاگ هاپرسین به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، این هواپیمای مجلل با لقب پنت هاوس آسمان ها دارای اتاق خواب، حمام و قسمت نشیمن است و با جت فرا لوکس گلف استریم جی 700 قابل مقایسه می باشد.

شرکت فرانسوی داسو فالکون 10 ایکس خود را در نمایشگاه هوایی پاریس از تاریخ 19 تا 26 ژوئن به نمایش گذاشت. این هواپیما تا سال 2025 میلادی وارد ناوگان هوایی نخواهد شد، اما گشتی درون کابین آن نشان می دهد تا چه میزان لوکس می باشد.

فالکون 10 ایکس به عنوان یک جت بسیار دوربرد که می تواند 12000 کیلومتر را با حداکثر سرعت 1142 کیومتر در ساعت طی کند با هواپیما هایی مانند بمباردیه گلوبال 7500 و گلف استریم جی 700 رقابت می نماید.

حمام درون فالکون 1 ایکس فضای بیش تری را به سرنشینان در مقایسه با حمام بعضی از آپارتمان ها ارائه می دهد. کف سنگ مرمر با توالتی که بیش تر شبیه توالت های هتل است تا هواپیما به لوکس بودن فضای فالکون 10 ایکس می افزاید.

کابین فالکون 10 ایکس بزرگترین دارایی آن است و با ارتفاع 203 سانتی متری 12.7 سانتی متر بزرگتر از کابین گلف استریم جی 700 است. اتاق خواب فالکون 10 ایکس دارای یک تخت است تا مهمانان بتوانند در طول پرواز های طولانی مدت چرت بزنند. با حرکت به سمت اتاق خواب کابین با عرض 276 سانتی متری فضای زیادی را باقی می گذارد.

تختخواب دنج برای مسافران فوق العاده ثروتمند در پرواز های طولانی مدت امری لازم است و فضایی راحت تر از شرایط موجود برای مسافران بیزینس کلس را فراهم می نماید. یک تلویزیون در اتاق خواب فالکون 10 ایکس وجود دارد. پس از آن به قسمت اصلی نشیمنگاه می روید که شامل هشت صندلی است که طراحی مدرن و شیک تری در مقایسه با صندلی های معمولی هواپیما دارند. هم چنین، آن بخش شامل میز هایی است که از کنار تا می شوند. به علاوه چند محفظه ذخیره سازی کوچک در زیر پنجره ها وجود دارند.

در کنار همه صندلی ها دکمه هایی وجود دارد که شامل دو کلید روشن کردن چراغ و راهی برای درخواست مهماندار می باشد. کنترل پنل های کوچک نیز در اغلب بخش ها وجود دارند و شامل برنامه هایی برای کنترل دما و نور های داخل کابین، نقشه جت و Falcon SkyView هستند که از دوربین های خارجی برای پخش زنده چشم انداز بیرون هواپیما استفاده می نماید. یک قهوه ساز و فضای کابینت برای لیوان نیز در این هواپیما وجود دارد.

منبع: فرارو

به "درون پنت هاوس آسمان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون پنت هاوس آسمان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید