معرفی بهترین مدل های سشوار مو

به گزارش وبلاگ هاپرسین، سشوار یکی از وسایلی است که این روزها مورد استفاده اکثریت افراد است و در مدل های مختلفی عرضه می گردد. یکی از بهترین برندهای سشوار بابلیس است.

معرفی بهترین مدل های سشوار مو

سرویس آرایش و زیبایی - اگر شما هم در آرزوی داشتن موهای صاف و یا فر هستید اما مشغله های زندگی به شما این اجازه را نمی دهد که هر روز ساعت ها وقت در آرایشگاه برای فرکردن موها و یا حالت دهی به آن ها سپری کنید بهتر است یک سشوار خوب تهیه کنید. این وسیله به شما در داشتن موهای خوش حالت یاری زیادی می نماید. سشوارها در برندها و مارک های مختلفی هر روزه روانه بازار می شوند و با انتخاب های متعددی که پیش روی شماست شاید اینکه چه مدلی از آن را تهیه کنید باعث شود در خریدن آن دچار سردرگمی شوید. در این مقاله به آنالیز عوامل معین نماینده و بااهمیت در انتخاب این محصول می پردازیم و سپس شما را با مدل های متفاوت این وسیله آشنا خواهیم کرد.

چه سشواری برای موهای من مناسب است؟

قبل از اینکه هر تصمیمی برای خرید بگیرید اولین چیزی که احتیاج دارید بسنجید این است که معمولا چند وقت یکبار از سشوارتان استفاده می کنید. دقیقا مانند موارد موثر در انتخاب و خرید شامپو، احتیاج دارید تا بافت موهایتان را هم معین کنید و بسنجید که معمولا چقدر موهایتان را سشوار می کشید تا بدانید سشوار مورد نظرتان باید چقدر توان داشته باشد. بنابرین اگر موهایتان نازک و نرم است به یک سشوار خیلی قوی احتیاجی ندارید، اگر موهایتان ضخیم تر، پرپشت یا زبر است، یا اینکه در نظر دارید هر روز از سشوارتان بهره ببرید، باید به چیزی با قدرت بیشتر فکر کنید. برای افرادی که موهای ضخیمی دارند، سرعت بالا مهم ترین چیزی است که باید به آن توجه نمایند. با انتخاب سشواری نامناسب، حالت دادن موهایتان کار وقت گیر و سختی می شود.

موارد مهم که برای خرید باید به آن ها توجه کرد

توان سشواری که استفاده می کنید بسیار مهم است و باید با توجه به احتیاج شما آنالیز شود. قدرت و توان سشوار شما با مقدار واتی که دارد معین می شود. مقدار ولت هم، معین نماینده این است که چقدر انرژی مصرف می نماید، پس با دانستن آن احتیاج نیست نگران مصرف خیلی زیاد برق باشید. عبارات فنی دیگری که باید از آن ها مطلع باشید: سرامیک و کهربا، موادی معدنی هستند که به روکش سشوار اضافه می شوند تا به مزایای سشوار بیفزایند. آنها محافظت طبیعی از یون ها را فراهم می نمایند تا وزشدگی موها را کاهش دهد.

معرفی بهترین مدل های سشوار

Babyliss

شرکت بابلیس مجهز به فناوری فراوری یون می باشد. این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو یاری کرده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می نماید. با فراوری میلیون ها یون منفی و شکسته شدن سریع تر مولکول های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می شوند، ضمن اینکه جذب این یون ها توسط تارهای مو به نرمی و لطافت آن ها می افزاید. از دیگر ویژگی های این سشوار می توان به فراوری باد سرد اشاره نمود، قابلیتی که باعث می شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد.

این شرکت هلندی در سال 1891 تاسیس شد. در سال 2012 شرکت فیلیپس به عنوان عظیمترین فراورینماینده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در دنیا، شناخته شد. اغلب سشوارهای این برند دارای موتورهای قدرتمند می باشند که درعین سبک بودن از لحاظ وزن ،توان بالایی برای فراوری هوای گرم و سرد دارند. این برند سشوارهایی مناسب برای هر دو گروه حرفه ای و نیمه حرفه ای فراوری می نماید. فناوری پیشرفته ای که در این محصول استفاده شده ، فراوری یون است. این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو یاری کرده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می نماید. با فراوری میلیون ها یون منفی و شکسته شدن سریع تر مولکول های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می شوند، ضمن اینکه جذب این یون ها توسط تارهای مو به نرمی و لطافت آن ها می افزاید.

این برند که صندلی دوم لیست را به خود اختصاص داده است، طراحی های منحصر به فردی دارد که نظر مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. اغلب سشوارهای رمینگتون بسیار سبک و جذاب و بی صدا می باشند. تکنولوژی به کار رفته در سشوارهای رمینگتون امکان درخشندگی موها را فراهم کرده و از فرخوردگی موها بطور قابل توجهی می کاهد. بعلاوه سشوارهای رمینگتون مجهز به فیلتر بوده که با امکان ورود هوا به داخل سشوار فشار وارده بر روی موتور را تعدیل ساخته و این عملکرد باعث افزایش طول عمر موتور می شود.

این کمپانی در سال 1886 در آلمان بنیان قرار گرفت. این شرکت عظیم ترین تأمین نماینده لوازم اتوماتیک در دنیا است. سشوارهای بوش با موتور قدرتمند موها را خشک کرده و به آن ها حالت می دهد. طراحی بسیار زیبای این سشوارها به گونه ای است که به دست دریافت و کار با سشوار را آسان کرده است. سشوارهای این برند دارای دکمه تنظیم دما و سرعت می باشند و می توان دما و سرعت را متناسب با میزان خیس بودن مو تنظیم کرد بدون آن که به موها آسیبی برسد.

سشوارهای مک استایلر با قدرت بالای موتور هوای سرد و گرم را بدون آسیب رساندن به موها از خروجی سشوار بیرون می دهد. سشوارهای این برند از پرفروش ترین و بهترین ها در میان رقبا می باشد. طراحی بی نظیر و کیفیت فوق العاده این برند شاید رمز موفقیتش باشد.

این شرکت ژاپنی در سال 1918 تاسیس شد و در طول سال های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت های عظیم ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا واقع شده است، که به عنوان غول های صنایع الکترونیکی دنیا شناخته می شوند. پاناسونیک از فناوری فراوری یون بهره می گیرد و با فراوری میلیون ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول های آب شده و به تسریع خشک شدن موها یاری می نماید؛ ضمن اینکه جذب این یون ها توسط تارهای مو موجب نرمی و لطافت آن ها می شود.

ProMax برندی چینی است که به فراوری انواع لوازم آرایش مو می پردازد . این شرکت با در نظر دریافت احتیاج بازار، اقسام سشوار، اتو مو، حالت دهنده و امثال آن را فراوری و به مخاطبین عادی و حرفه ای ارائه می نماید . کیفیت محصولات و طراحی ارگونومیک آنها به سرعت این برند را به یکی از انتخاب های اول حرفه ای ها تبدیل ساخته است و امروزه محصولات این شرکت در سرتاسر دنیا به علاقه مندان عرضه می شود . سشوارهای این برند نیز مجهز به فناوری فراوری یون می باشد که به حفظ چربی داخل تارهای مو یاری و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می نماید و در نتیجه به نرمی و لطافت موها می افزاید. سشوارهای این برند دارای موتوری قوی می باشند.

منبع: setare.com

به "معرفی بهترین مدل های سشوار مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین مدل های سشوار مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید