نید فور اسپید موست وانتد احتمالا بازسازی می گردد

به گزارش وبلاگ هاپرسین، طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، بازسازی یکی از برترین و محبوب ترین نسخه های سری نید فور اسپید (Need for Speed) یعنی Most Wanted در حال توسعه است.

نید فور اسپید موست وانتد احتمالا بازسازی می گردد

بازسازی کامل بازی های کلاسیک در چند سال اخیر به یک موضوع نسبتا داغ و رایج تبدیل شده و بسیاری از ناشران در حال بازسازی آثار محبوب خود برای عرضه روی پلتفرم های مدرن هستند. سال 2023 تا به امروز شاهد چند بازسازی قابل توجه نظیر بازسازی رزیدنت اویل 4 و Dead Space بوده که هر دو نقدهای بسیار مثبتی دریافت نموده اند. اکنون به نظر می رسد که کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در حال کار روی نسخه بازسازی شده Need for Speed: Most Wanted بوده زیرا اخیرا اطلاعات تازهی در خصوص این بازی به بیرون درز نموده است.

این اطلاعات از توییت سیمون بایلی (Simone Bailly) که نقش شریک سرجنت کراس را در بازی نخست سری بازی کرد، بدست آمده است. این توییت البته حذف شده، اما یکی از هواداران توانسته تصویری از آن بگیرد که طبق آن، نسخه بازسازی شده Need for Speed: Most Wanted در سال 2024 عرضه خواهد شد اما در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص آن وجود ندارد.

نسخه اصلی موست وانتد در سال 2005 عرضه شد و در حالی که بازی دیگری با همین نام در سال 2012 به عنوان نوعی دنباله منتشر شد، به نظر می رسد سیمون بایلی در خصوص نسخه قدیمی تر صحبت می نماید. بعضی از هواداران این نسخه را یکی از برترین بازی های سری نید فور اسپید و در رده آثاری مانند Need For Speed: Underground 2 و Need For Speed: Hot Pursuit 2 می دانند.

در نهایت از آنجایی که ناشران در این روزها بیشتر در پی بازسازی آثار قدیمی خود هستند، ساخت نسخه بازسازی موست وانتد بسیار زیاد است. این در حالی منطقی به نظر می رسد که نسخه های تازه سری نتوانسته اند آنگونه که باید سر و صدا به پا نمایند. البته الکترونیک آرتز در گذشته ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit را که در سال 2010 عرضه شده، در سال 2020 روی پلتفرم های مدرن منتشر نموده است.

منبع: Eurogamer

نکته: عکس مقاله ربطی به بازسازی احتمالی ندارد
منبع: دیجیکالا مگ

به "نید فور اسپید موست وانتد احتمالا بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نید فور اسپید موست وانتد احتمالا بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید