گوچی خرید تازه پرسپولیس در نیم فصل؟

به گزارش وبلاگ هاپرسین، خبرنگاران: رقابت های لیگ برتر به هفته هشتم رسیده و رقابت برای ایستادن در صدرجدول رده بندی داغ شده است. تیم های گل گهر، سپاهان، پرسپولیس و استقلال از ابتدای فصل تا کنون نبرد شانه به شانه ای در بالای جدول داشته اند و همچنان این نبرد در حال برگزاری است.

گوچی خرید تازه پرسپولیس در نیم فصل؟

به گزارش وبلاگ هاپرسین، برخلاف پرسپولیس، سه تیم دیگر با خرید های زیاد تقویت شده، ولی یحیی گل محمدی به علت قانون فدراسیون فوتبال ایران و البته بسته شدن پنجره جابجاییی باشگاه، نتوانست بازیکنی خارجی به خدمت بگیرد. این در حالی است که شهریار مغانلو یکی از مهاجمان تاثیرگذار تیمش را هم از دست داد. با این حال، از پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر تا همین حالا، هر روز عنوان می گردد یحیی گل محمدی در پی خریدن مهاجم خارجی است. در این بین حتی نام چندمهاجم که این روز ها بازیکن آزاد هستند و با تیمی قرارداد ندارند به پرسپولیس لینک شده، ولی به علت بسته ماندن پنجره جابجاییی هرگز معین نشده که آیا آن اسامی شایعه است یا واقعا پرسپولیس نظری روی آن ها دارد.

البته از صحبت های یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، که گفته مهاجم خوب بدون تیم نمی ماند اینطور برداشت شده که او بازیکن آزاد نمی خواهد، چون ممکن است نسبت به توانایی هایش شک و تردید وجود داشته باشد. اما ممکن است این معادله در نیم فصل به گونه ای دیگر برای پرسپولیس عوض گردد. سرخ های تهرانی رقم مورد احتیاج برای شکایت کالدرون را جور نموده و عنوان شده دو سوم این پول به حساب این سرمربی آرژانتینی در سوئیس واریز شده و اندک زمانی بعد، مابقی این رقم پرداخت می گردد و پنجره پرسپولیس باز می گردد.

این بازشدن پنجره می تواند مصادف با جابجایی نیم فصل گردد که دست پرسپولیس برای خریدن بازیکن بازتر است. به گزارش وبلاگ هاپرسین، در روز های اخیر مصاحبه های علی علیپور مبنی بر تمایل به بازگشت به پرسپولیس این شایعه را به وجود آورده که او خرید بعدی یحیی است، ولی مصاحبه یکی دو روز اخیر رضا قوچان نژاد، تا حدودی معادلات را بهم ریخته است. ابراز تمایل او به بازی در لیگ ایران حالا این مهاجم را تبدیل به یکی از اهداف پرسپولیس نموده است. گوچی این روز ها بدون تیم مانده و برخلاف علیپور، احتیاجی به کسب رضایتنامه یا مبلغی برای گرفتن رضایتنامه از باشگاه نخواهد داشت. از طرفی یحیی گل محمدی هم شناخت خوبی از این بازیکن دارد و درباره توانایی های فنی اش تردیدی ندارد.

قوچان نژاد پیش تر در چند نوبت در لیست خرید پرسپولیس قرار داشت، ولی هر بار به علت حضورش منتفی شد. حالا که خودش ابراز تمایل به بازی در لیگ ایران نموده و پرسپولیس هم به مهاجم احتیاج دارد شاید این پیوند بعد از سال ها انتظار حاصل گردد. البته که در این بین رقبای سرسختی هم وجود دارد؛ همین حالا شایعه شده که جواد نکونام که در تیم ملی رابطه خوبی با قوچان نژاد داشت، این مهاجم را برای خط حمله فولاد می خواهد و مذاکراتی را هم با گوچی صورت داده است.

منبع: فرارو

به "گوچی خرید تازه پرسپولیس در نیم فصل؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوچی خرید تازه پرسپولیس در نیم فصل؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید