آگاهی گوگل از لغو پروازها قبل از آگاه شدن مسافران

به گزارش وبلاگ هاپرسین، گوگل، ویژگی جدیدی به سرویس گوگل فلایت خود اضافه نموده است تا به مسافران در برنامه ریزی بهتر سفر خود یاری کند.

آگاهی گوگل از لغو پروازها قبل از آگاه شدن مسافران

ما قبلا از گوگل خواسته بودیم که تقریبا همه کارهای مان را انجام دهد و در نتیجه، این سوال که چه زمانی محتمل است که پروازهای ما به تعویق بیفتند، می تواند تنها گام منطقی بعدی باشد. غول اینترنت اکنون الگوریتمی را توسعه داده است که می تواند حتی قبل از شرکت های هواپیمایی، تاخیرهای احتمالی سفرهای هوایی را پیش بینی کند.

این ویژگی نو، بخشی از سرویس گوگل فلایت است که ابزار برنامه ریزی سفر گوگل است. آن ها با استفاده از ماشین های یادگیری توانسته اند سیستمی را توسعه بخشند که بتواند تاخیرهای احتمالی را بر اساس الگوهای آب و هوایی، مکان و زمان ورود قبلی نشان دهد. آنکت ماتور و گریس دانسیو در وبلاگ خود، ویژگی های نو را این گونه اعلام کردند:

پروازهای فعلی با تاخیر انجام می شوند و اکنون ما دلایل این تاخیرها را با شما به اشتراک می گذاریم و تاخیرهای احتمالی را پیش بینی می کنیم.

با استفاده از داده های شرایط پروازهای گذشته و حتی در صورتی که اطلاعات نوی از شرکت های هواپیمایی در دسترس ما نیست، الگوریتم های یادگیری ماشینی ما می توانند برخی از تاخیرها را پیش بینی نمایند.

تاخیرها تنها زمانی اعلام خواهند شد که حداقل 80٪ نسبت به پیش بینی خودمان اعتماد داشته باشیم.

آن ها می گویند که آشکار است که مسافران باید به موقع در فرودگاه حضور داشته باشند، اما اطلاعات نو به آن ها یاری خواهد نمود تا انتظارات خود را مدیریت نمایند و از شگفت زدگی های ناخوشایند در هنگام ورود به پایانه جلوگیری نمایند.

برای استفاده از این سرویس، فقط باید به وسیله تلفن همراه یا رایانه خود وارد اکانت خودتان شوید و بر اساس جهت، خطوط هوایی یا شماره پرواز جستجو کنید. گوگل سرویس دیگری هم به سیستم پروازی خود اضافه نموده است که امکان جستجوی بهتر برای یافتن کرایه های مقرون به صرفه قیمت را فراهم می نماید. این سرویس به وسیله اصطلاحات صنعتی گاهی نامعلوم مانند اقتصاد پایه عمل می نماید و تصویر واضح تری از همان چیزی که به خاطر آن پول پرداخته اند، مثل فضای بار روی سر هر مسافر، انتخاب جایگاه و هزینه های بار، به مسافرین ارائه بدهند. این ویژگی نو در پروازهای شرکت هوایی امریکن، دلتا و یونایتد عمل می نماید که تقریبا 60 درصد از بازار داخلی آمریکا را تشکیل می دهند.

گوگل می گوید:

اجازه ندهید ابهام (ابهام در خصوص هزینه ها یا تاخیرهای احتمالی یا هر موضوع دیگری) باعث گردد که شما از مسافرت باز بمانید.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "آگاهی گوگل از لغو پروازها قبل از آگاه شدن مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگاهی گوگل از لغو پروازها قبل از آگاه شدن مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید