اجاره بهای آپارتمان های استخردار در تهران و دیگر شهرها

به گزارش وبلاگ هاپرسین، خبرنگاران- اجاره آپارتمان های استخردار در محله های گران قیمت تهران می تواند برای هر شب حدود چهار تا پنج میلیون تومان هزینه داشته باشد. رقمی که از کف حقوق کارگری در سال جاری فراتر می رود و بابت خانه هایی پرداخت می گردد که علاوه بر استخر، سونا، جکوزی، نگهبان مقیم ساختمان، ویدئوپروژکتور، دوربین مدار بسته و ... دارند. تا اینجا درباره آپارتمان های لوکس بالای شهر که غالبا در محله های گران قیمت الهیه، کامرانیه و نیاوران واقع شده اند، صحبت کردیم اما چنین واحدیهایی با اجاره بهای کمتر در سایر منطقه ها مرکز دیده می شوند و پای این دست آگهی ها به شهر های دیگر هم باز شده است.

اجاره بهای آپارتمان های استخردار در تهران و دیگر شهرها

اجاره بهای آپارتمان های استخردار در شمال تهران

به گزارش وبلاگ هاپرسین، اجاره آپارتمان های استخردار در شمال تهران می تواند برای هر شب حدود چهارپنج میلیون تومان هزینه داشته باشد. چنین رقم هایی بابت اجاره آپارتمان های الهیه، کامرانیه، نیاوران و دیگر محله های گران قیمت تهران رد و بدل می گردد. در الهیه مالک واحد 230 متری برای یک شب اجاره، چهار میلیون و 500 هزار تومان دریافت می نماید. واحد مبله محسوب می گردد و به پارکینگ مجهز است. اینترنت، نگهبان مقیم در ساختمان، دوربین مدار بسته و آسانسور هم از دیگر امکانات این واحد به شمار می فرایند.

در کامرانیه آپارتمان مبله 195 متری را شبی چهار میلیون و 200 هزار تومان اجاره می دهند. واحدی مبله با سه اتاق خواب - یک اتاق مستر- که حداکثر پذیرای شش نفر خواهد بود. امکانات این واحد تقریبا با مورد قبلی شباهت دارد و از سونا و جکوزی هم برخوردار است.

در خیابان دژمجو کامرانیه واحد 250 متری دیگری که استخر دارد را شبی چهار میلیون و 200 هزار تومان اجاره می دهند. در اطلاعات این آپارتمان نوشته شده، نگهبان 24 ساعته در ساختمان حضور دارد. بعلاوه واحد دارای سه اتاق خواب و سه تخت است و در طبقه سوم ساختمان واقع شده. ارقام اجاره بسیاری از واحد های استخردار محله های شمالی تهران تقریبا همین حول وحوش است و در جدول زیر می توانید جزئیات فایل های مشابه را مشاهده کنید.

آپارتمان های استخردار در محله های گران قیمت تهران

موقعیت

متراژ

امکانات

هزینه اجاره یک شب

الهیه

230 متر

وای فای، دوربین مداربسته، نگهبان، پارکینگ

چهار میلیون و 500 هزار تومان

کامرانیه

195 متر

سونا و جکوزی، نگهبان، وای فای، پارکینگ

چهار میلیون و 200 هزار تومان

خیابان دژمجو

250 متر

وای فای، سونا و جکوزی، پارکینگ

چهار میلیون و 200 هزار تومان

الهیه

180 متر

استخر، سونا و پارکینگ

چهار میلیون و 200 هزار تومان

الهیه

170 متر

نگهبان، وای فای، تلویزیون 55 اینچ، سونا و جکوزی

چهار میلیون و 100 هزار تومان

نیاوران

175 متر

سرایدار، وای فای، پارکینگ و سونا

چهار میلیون تومان

اندرزگو

170 متر

وای فای، نگهبان، پارکینگ

سه میلیون و 800 هزار تومان

اجاره بهای آپارتمان استخردار در سایر منطقه ها تهران

آپارتمان های استخردار فقط محدود به محله های گران قیمت تهران نمی شوند و در سایر نقاط مرکز چنین واحد هایی وجود دارند. اگر بخواهید کمتر از یک میلیون تومان هزینه کنید، گزینه هایی مثل هتل آپارتمان میرداماد را خواهید داشت و باید حدود 700، 800 هزار تومان بابت آن پرداخت کنید. مثلا سوییت 50 متری در هتل میرداماد شبی 775 هزار تومان اجاره داده می گردد و استفاده از استخر با دیگر مهمان ها مشترک خواهد بود. امکاناتی مثل وای فای و سونا و جکوزی هم برای مهمان ها به صورت مشترک است.

در محله پونک واحد استخردار 120 متر شبی دو میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می گردد. آپارتمانی که مبله محسوب می گردد، دارای اتاق خواب مستر است و به جز استخر، سونا، جکوزی و پارکینگ هم دارد.

حوالی دهکده المپیک تهران آپارتمان 150 متری دیگری را با اجاره بها دو میلیون و 750 هزار تومان بابت هر شب آگهی نموده اند. در اطلاعات مربوط به آگهی امکاناتی مثل دو اتاق خواب مستر، پارکینگ، آسانسور، ویدئو پروژکتور، سونا و جکوزی هم به چشم می خورد.

آپارتمان های استخردار در ژ تهران

موقعیت

متراژ

امکانات

هزینه اجاره یک شب

هتل آپارتمان میرداماد

50 متر

استخر، سونا و جکوزی مشترک

775 هزار تومان

دهکده المپیک

150 متر

ویدئو پروژکتور، سونا، جکوزی، پارکینگ

دو میلیون و 750 هزار تومان

پونک

120 متر

سونا، جکوزی و پارکینگ

دو میلیون و 500 هزار تومان

دهکده المپیک

240 متر

حیاط، پارکینگ، سونا و جکوزی

دو میلیون و 900 هزار تومان

اجاره واحد های استخردار در شهرستان ها

اجاره آپارتمان های استخردار در شهر های توریستی رونق گرفته و آگهی های زیادی درباره این واحد ها بین سایت های فعال در حوزه مسکن می بینیم. مثلا واحد استخردار 200 متری در اصفهان شبی دو میلیون و 200 هزار تومان اجاره داده می گردد. پارکینگ، حیاط و تراس جزو امکانات این واحد است و در آن دوتا اتاق خواب وجود دارد.

در نمک آبرود مازندران آپارتمان 120 متری با دو اتاق خواب به ازای هر شب یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره داده می گردد و در آن استخر سرپوشیده آبگرم با امکاناتی مثل سرایدار و پارکینگ آگهی شده است. حوالی رامسر آگهی دیگری وجود دارد که رقم اجاره بابت آپارتمان استخردار 160 متری، شبی یک میلیون و 100 هزار تومان است.

یک اتاق خواب مستر، پارکینگ و سونا از دیگر امکانان این واحد به شمار می رود و امکان اسکان نهایتا چهار مهمان در این واحد وجود دارد. از این دست واحد ها در شهر های توریستی و شمالی ایران زیاد داریم. در دهکده ساحلی رامسر واحد 120 متری استخردار را شبی یک میلیون و 100 هزار تومان اجاره می دهند، در چالوس بابت اجازه واحد استخردار 70 متری حدود یک میلیون تومان دریافت می نمایند.

واحد های استخردار در شهرستان ها

شهر

متراژ

امکانات

هزینه اجاره یک شب

نمک آبرود

120 متر

اتاق خواب مستر، پارکینگ و سونا

شب یک میلیون و 200 هزار تومان

رامسر

120 متر

سونا و جکوزی

یک میلیون و 100 هزار تومان

چالوس

70 متر

سونا و جکوزی

یک میلیون تومان

اصفهان

200 متر

پارکینگ، حیاط و تراس

دو میلیون و 200 هزار تومان

منبع: فرارو

به "اجاره بهای آپارتمان های استخردار در تهران و دیگر شهرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره بهای آپارتمان های استخردار در تهران و دیگر شهرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید