اخبار اقتصادی

رقم نجومی ارزآوری گردشگران تحصیلی برای کشور!

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: گردشگران تحصیلی 4 سال در ایران اقامت داشته و 250 برابر یک جهانگرد برای کشور درآمدزایی و ارز آوری خواهند داشت.

17 مهر 1402

بازیگر مطرح سینما: با تأکید بنویسید؛ پشیمانم، از خیلی کارها پشیمانم

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با اکران عمومی فیلم نارگیل2 با اشاره به تجربه های متنوع خود در ایفای نقش های فرعی، از علاقه اش به بازی در نقش های محوری تر گفت.

24 شهریور 1402

برگزاری بازی های تیم ملی فوتسال در سالن 15هزار نفری برزیل

ملی پوشان فوتسال کشورمان در سالن 15 هزار نفری سوروکابا آرنا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

20 شهریور 1402

وداع گلایه آمیز وینگر استقلال

خاقانی یکی از بازیکنانی بود که به وسیله علی خطیر در فهرست خروجی باشگاه استقلال نهاده شد تا مدیران باشگاه بتوانند قوانین مربوط به سقف بودجه را رعایت نمایند.

15 شهریور 1402

قرابت های ایران و روسیه به حفظ دو کشور در برابر تهاجم فرهنگی غرب یاری می نماید

به گزارش خبرنگاران ، اولین قسمت برنامه زنده سه قسمتی با کاروان فرهنگ: ویژه نمایشگاه کتاب مسکو با موضوع نقش نمایشگاه کتاب مسکو در توسعه و غنای دیپلماسی فرهنگی مابین ایران و روسیه آدینه (دهم شهریور 1402) به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب پخش شد. این...

11 شهریور 1402

ساماندهی دستفروشان تهران بر اساس تحقیقات دانشگاهی ، از تجربیات ترکیه، مغولستان هم استفاده می کنیم

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر از اجرای پروژه فراتحلیلی با همکاری پژوهشگران دانشگاه تهران اطلاع داد و گفت که برای حل پدیده دستفروشی باید این موضوع دقیقا شناخته و راهکارها آنالیز گردد تا بتوان به نتایج مطلوبی دست یافت.

8 شهریور 1402

5 خودرو پرطرفدار سایپا به روسیه می رود ، کوییک در بازار صادراتی چند هزار دلار فروخته می گردد؟

مدیرعامل سایپا گفت: برای صادرات 120 هزار خودروی سواری و تجاری به روسیه قرارداد منعقد شده است.

7 شهریور 1402

چرا جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از همدان به یزد رفت؟ ، این جشنواره باید استانداردهای بین المللی را رعایت کند

دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان تاکید نمود که این جشنواره، یک جشنواره بین المللی است و نباید با مقیاس های یک جشنواره بومی یا استانی برگزار گردد.

5 شهریور 1402

کدام خودرو های کارکرده وارد می شوند؟

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مانند مجلس برای واردات خودرو مصمم است و کیفیت، قیمت و واردات خودرو سه محور کلیدی است که از سوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با جدیت دنبال می گردد.

28 مرداد 1402

معرفی اجاره خودرو بین المللی سعادت رنت ، اولین شرکت سبز ایران

سعادت رنت، یک شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو بین المللی است که دارای شعب دائمی در چندین شهر ایران همانند تهران، شیراز، کیش، اصفهان، مشهد و کرج می باشد. سعادت رنت بعلاوه، حوزه ارائه خدمات اجاره ماشین خود را به کشور های اطراف و خارج از مرز های ایران...

24 مرداد 1402

برنده لاتاری 1 میلیارد و 580 میلیون دلاری تعیین شد

شرکت مگا میلیونز اعلام نمود که یک فرد خوش شانس در استان فلوریدای آمریکا روز سه شنبه برنده جک پات رکوردشکن 1 میلیارد و 580 میلیونی این شرکت شده است.

19 مرداد 1402

تراژدی عقب افتادن از دنیای ماشین های برقی، ببینید چند فرسنگ از همسایه های عربی و ترکیه عقب افتادیم!

در چند وقت اخیر، بعضی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور، اقدام به معرفی گزینه های برقی خود کردند.وزیر صمت هم در جدیدترین مصاحبه خود بیان کرد که اولویت واردات با خودروهای برقی است.اما سئوالی که پیش می آید این است که در نهایت، بازار خودروی کشور...

17 مرداد 1402

تخلف چند کارمند نباید به توقف فعالیت پلتفرم منجر گردد

به گزارش سرویس مدیریت کتاب خبرنگاران ، وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه(11 مرداد ماه) در جلسه هیئت دولتبه پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

11 مرداد 1402

اولین عضو ناتو سفارت خود در روسیه را تعطیل کرد

ایسلند به عنوان اولین عضو ناتو سه شنبه به طور رسمی سفارت خود در روسیه را تعطیل کرد.

11 مرداد 1402

دلار و یورو ثابت ماند

نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم امروز در مرکز مبادله ایران اعلام شد که در این میان نرخ انواع ارز به صورت اسکناس و حواله نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

5 مرداد 1402

خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!، عکس

پیشرفت چین در امر خودروسازی به جایی رسیده که فرانسه که خود صاحب چند برند معتبر خودروسازی است، از خودروهای چینی در ناوگان پلیس خود استفاده می نماید.

2 مرداد 1402

خانم تنیسور به وزیر شادی تبدیل شده است!

اُنس جابر تنس باز زن تونسی به میزان ای توانسته با پیروزی هایش لبخند و شادی را برای تونسی ها به ارمغان آورد که کشورش به عنوان وزیر شادی شناخته می گردد. برای این کشور 12 میلیونی آفریقایی که خود را در بحران مالی و پناهندگی می بیند جابر امید و شادی به ارمغان...

28 تیر 1402

رشت فرصتهای بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه های تجاری و گردشگری دارد

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، رشت فرصتهای بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه های تجاری و گردشگری دارد.

26 تیر 1402

کاغذ دیواری پذیرایی کوچک؛ 5 نکته مهم برای انتخاب و خرید بهتر!

در دکوراسیون پذیرایی کوچک، همه اجزا موجود از جمله دیوارها، برای ایجاد فضایی باب میل شما اهمیت پیدا می نمایند. کاغذ دیواری یکی از محبوب ترین متریال ها برای تغییر دکوراسیون خانه است که با صرف هزینه ای مناسب، فضای دلنشینی ایجاد خواهد نمود. انتخاب مناسب...

21 تیر 1402

اختلال های گوگل ناشی از چیست؟ ، تحریم یا حفاظت از بیگ دیتا

چند روزی است که گوگل به برخی از درخواست ها، خطای دسترسی می دهد. این درخواست ها پیش از این بدون هیچ مسئله ای پاسخ داده می شد.

12 تیر 1402
تعداد: (435)