معرفی اجاره خودرو بین المللی سعادت رنت ، اولین شرکت سبز ایران

به گزارش وبلاگ هاپرسین، سعادت رنت، یک شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو بین المللی است که دارای شعب دائمی در چندین شهر ایران همانند تهران، شیراز، کیش، اصفهان، مشهد و کرج می باشد. سعادت رنت بعلاوه، حوزه ارائه خدمات اجاره ماشین خود را به کشور های اطراف و خارج از مرز های ایران نیز توسعه داده و چندین شعبه در شهرهای مختلف دبی و استانبول دارد و همیشه در کوشش برای توسعه شعب و ناوگان خود در تمامی شهر های ایران و کشور های دیگر می باشد.

معرفی اجاره خودرو بین المللی سعادت رنت ، اولین شرکت سبز ایران

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت، این افتخار را داشته که در چند سال متوالی، از نظر TRIPADVISOR و GOOGLEREVIEW، بتواند رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را کسب کند و جزو 3 رتبه برتر اجاره خودرو بین المللی قرار گیرد.

در ادامه قصد داریم بیشتر به معرفی شرکت اجاره ماشین بین المللی سعادت رنت بپردازیم.

معرفی شرکت اجاره خودرو بین المللی سعادت رنت (saadatrent.com)

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت، از سال 92، شروع به فعالیت در زمینه خدمات اجاره ماشین های ایرانی و خارجی نمود.

در ابتدای راه اندازی این کسب و کار، خدمات سعادت رنت، تنها محدود به سطح شهر تهران بود و به مرور زمان و با گذشت چند سال، حوزه فعالیت خود را بطور رسمی تر به شهر های دیگر ایران نظیر اصفهان، کرج، شیراز و ... توسعه داد و تعداد نمایندگی های متعدد و فعال خود را در شهر های مختلف افزایش داد و در .

شرکت بین المللی اجاره ماشین سعادت رنت، بعلاوه فعالیت و خدمات خود را به خارج از مرز های ایران نیز توسعه داد و در کشور امارات و ترکیه، شعبه های خود را راه اندازی نمود که شعبه استانبول آن با بیش از 100 خودرو با مالکیت خود شرکت در حال فعالیت می باشد.

شرایط اجاره خودرو سعادت رنت

شرکت سعادت رنت، همیشه فعالیت خود را بر پایه اعتماد به مشتری، پیش برده و به همین دلیل، امکان اجاره خودرو با شرایط بسیار آسان نظیر اجاره خودرو بدون احتیاج به چک و سفته را مهیا نموده است.

تمامی خودرو های اجاره ای تحت نظر سعادت رنت، دارای بیمه بدنه و شخص ثالث هستند و در صورت وقوع هر گونه تصادف، مشتریان مجبور به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهند بود.

اجاره خودرو مالی و ارزان سعادت رنت

شرکت کرایه ماشین سعادت رنت، تنها شرکت اجاره خودرویی است که برای اجاره انواع خودرو، حتی خودرو های مدل سال به مشتری، کمترین اندازه ودیعه را دریافت می نماید.

این شرکت در مقایسه با سایر شرکت های اجاره خودرو، قیمت بسیار ارزان ای برای اجاره خودرو به مشتریان خود، پیشنهاد می دهد.

رزرو و لغو رایگان خودرواجاره ای با سعادت رنت

مشتریان سعادت رنت، به وسیله سامانه آنلاین رزرو خودرو اجاره ای، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه، قادر به رزرو آنلاین و رایگان خودرو مورد نظر خود با تعداد روز معین شده خواهند بود.

بنابراین عامل دیگری که سعادت رنت را از سایر رقبا متمایز نموده، فراهم کردن امکان رزرو رایگان و امن خودرو اجاره ای برای مشتریان است.

تحویل خودرو اجاره ای از سعادت رنت

سعادت رنت، امکان تحویل خودرو در محل مورد نظر مشتری نظیر درب منزل، محل کار، هتل و فرود گاه را فراهم نموده و این خدمت، جزو خدمات برجسته این شرکت، به شمار میرود.

شرکت اجاره ماشین بین المللی سعادت رنت، بعلاوه با دارا بودن شعب دائمی متعدد در بیشتر شهر های ایران، برای افزایش رضایتمندی و راحتی مشتریان، امکان تحویل و عودت حضوری را فراهم نموده است.

جمع بندی

سعادت رنت، یک شرکت بین المللی ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو و رزرو آنلاین خودرو اجاره ای است که در چندین شهر ایران و کشور های خارجی نظیر دبی و ترکیه، شعبه دارد و امکان اجاره خودرو با شرایط بسیار آسان نظیر اجاره خودرو بدون احتیاج به چک و سفته را برای مشتریان فراهم می نماید. وجه تمایز این شرکت با سایر شرکت های رقیب، در اجاره خودرو با قیمت بسیار ارزان، امکان رزرو رایگان و امن خودرو اجاره ای برای مشتریان، امکان تحویل خودرو در محل مورد نظر مشتری و دارا بودن شعب دائمی متعدد در بیشتر شهر های ایران است.

بنابراین با توجه به مزیت ها و شرایط ویژه اجاره خودرو به وسیله این شرکت، باید گفت که شرکت بین المللی اجاره ماشین سعادت رنت، می تواند پیشنهاد بسیار جذابی برای مشتریان خواهان اجاره خودرو های دلخواهشان با قیمت مناسب باشد.

منبع: فرارو

به "معرفی اجاره خودرو بین المللی سعادت رنت ، اولین شرکت سبز ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اجاره خودرو بین المللی سعادت رنت ، اولین شرکت سبز ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید