ساماندهی دستفروشان تهران بر اساس تحقیقات دانشگاهی ، از تجربیات ترکیه، مغولستان هم استفاده می کنیم

به گزارش وبلاگ هاپرسین، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر از اجرای پروژه فراتحلیلی با همکاری پژوهشگران دانشگاه تهران اطلاع داد و گفت که برای حل پدیده دستفروشی باید این موضوع دقیقا شناخته و راهکارها آنالیز گردد تا بتوان به نتایج مطلوبی دست یافت.

ساماندهی دستفروشان تهران بر اساس تحقیقات دانشگاهی ، از تجربیات ترکیه، مغولستان هم استفاده می کنیم

به گزارش وبلاگ هاپرسین، دامنه پدیده دستفروشی در مرکز توسعه یافته و امروز به یک معضل تبدیل شده است. سد معبر به وسیله بساط گستران نارضایتی شهروندان را در پی داشته و مدیریت شهری برای حل این معضل اجرای طرح سامان بخشی دستفروشان را در دستور کار قرار داده است. شهرداری تهران میخواهد با استفاده از راهکارهای علمی و تجارب پیروز شهرها و کشورهای مختلف این کار را به نحوی انجام دهد که هم شهروندان منتفع شوند و هم دستفروشان. در راستای این رویکرد پژوهش های علمی برترین گزینه است که به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، پروژه های تحلیلی با مشارکت اساتید و پژوهشگران دانشگاه تهران به وسیله تجمیع تمام پژوهش های این حوزه در حال اجرا است.

سعید بیگی بعلاوه عنوان نمود: پس از آنالیز تمام پژوهش های مرتبط با دستفروشی، بیش از 70 پژوهش مورد تایید که درباره دستفروشی در ایران صورت گرفته به عنوان معیار، تجمیع و مورد تحلیل قرار گرفته است. مطالعاتی هم در مورد کشورهای مغولستان، هند، تایلند، آفریقای جنوبی و ترکیه که در حوزه دستفروشی تجربه های مشابهی با ایران دارند آنالیز و شرایط مدیریت و ساماندهی دستفروشان در آن کشورها ارزیابی شده است.

این مقام مسئول در انتها تاکید نمود: پژوهش ها بانک اطلاعاتی خوبی در اختیار ما قرار می دهد تا به راهکاری جامع برای مدیریت و ساماندهی دستفروشان دست یابیم و دستاوردهای علمی این پژوهش ها در قالب مقاله علمی و کتاب در اختیار سایر کلانشهر ها قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساماندهی دستفروشان تهران بر اساس تحقیقات دانشگاهی ، از تجربیات ترکیه، مغولستان هم استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی دستفروشان تهران بر اساس تحقیقات دانشگاهی ، از تجربیات ترکیه، مغولستان هم استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید