سرمربی بعدی تیم ملی انتخاب شده است، به حرف انصاریفرد اعتقاد ندارم

به گزارش وبلاگ هاپرسین، کامران منزوی در مورد قرارداد آندره استراماچونی با استقلال و بحث حضورش در تیم ملی فوتبال به رادیو تهران گفت: قراردادی که ابتدای فصل بسته شد، دو ساله بود و نکته جدیدی به هیات مدیره اعلام نشده است. قرارداد همان شرایط را دارد حداقل در هیئت مدیره تغییر جدیدی ایجاد نشده است.

سرمربی بعدی تیم ملی انتخاب شده است، به حرف انصاریفرد اعتقاد ندارم

معاون باشگاه استقلال تاکید نمود: درباره حضور استراماچونی در تیم ملی هم باید بگویم این فرافکنی است. دوستان در فدراسیون انتخابشان را نموده اند و این شایعات رد گم کنی است. اسم نمی برم ولی صد درصد اطلاع دارم که دوستان سرمربی بعدی تیم ملی را انتخاب نموده اند. این بحث ها هم مطرح می گردد که طرفداران استقلال بیش از این آزرده نشوند که چرا تمام ارکان فدراسیون فوتبال ایران در اختیار یک رنگ بخصوص است.

منزوی درباره صحبت های محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه خیلی ها نمی خواهند این تیم قهرمان گردد و اینکه آیا فکر می نماید چنین چیزی در فوتبال وجود دارد؟ گفت: به این غلظت که آقای انصاریفرد گفت نه؛ اینقدر فوتبال را پیچیده نمی بینم. ماه پشت ابر نمی ماند. گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد ولی باید به زیبایی های فوتبال نگاه کرد. یکسری مسائل هست مثل ماجرای داوری آقای زاهدی فر. آقای انصاریفرد هم حتما دلایل و مدارک خودش را دارد ولی فوتبال را به این پیچیدگی نمی بینم.

وی درباره صحبت های انصاریفرد مبنی بر اینکه عزمی برای قهرمان نشدن پرسپولیس بعد از سه سال وجود دارد، توضیح داد: با کمال احترام برای آقای انصاریفرد باید بگویم خیر؛ به چنین چیزی اعتقاد ندارم. یکسری مسائل هست که برای ما ساخته می گردد هم برای ما هم پرسپولیس. ولی دستی بر این قدرت که بالاتر از طرفداران پرسپولیس و استقلال باشد وجود ندارد.

معاون باشگاه استقلال درباره جابجایی نیم فصل توضیح داد: می خواهم به آقای سهیل مهدی و دوستانمان در سازمان لیگ بگویم وقتی نیم فصل تیم ها به تعطیلات می فرایند باید تعداد مسابقات تیم ها مساوی باشد. در نیم فصل یکسری تیم ها تقویت و یکسری ها تضعیف می شوند. تمام تیم ها باید با این ترکیب فعلی 17 بازی خود را انجام داده باشند. ما دو بازیکن خود را از دست داده ایم و شاید از تقویت تیم استقبال کنیم ولی باید تمام بازی ها برابر باشد.

منزوی درباره احتمال جذب بازیکنان جدید و لیست خروجی استقلال تاکید نمود: تقویت تیم همواره مورد تاکید مدیرعامل و استراماچونی بوده است. دیشب آقای فتحی و استراماچونی جلسه داشته اند ولی چیزی به هیات مدیره گفته نشده است. شاید بین استراماچونی و فتحی هماهنگی باشد و لیستی داده باشند. ما لیست خروجی نداریم ولی لیست ورودی هم تا این لحظه اعلام نشده است.

معاون باشگاه استقلال درباره چک خبرساز باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه که به یک طرفدار داده شده است ولی در نهایت این چک پاس نشده است، گفت: من هم مثل شما از شنیدن این خبر شوکه شدم. آن روز در جلسه خصوصی سازی بودیم و از آقای فتحی سئوال کردم. این اتفاق به این شکل که نمایش داده شده، نیست. این پول باید جابجا می شد و توسط آقای خلیل زاده (عضو هیات مدیره استقلال) به آن حساب واریز می شد و تسویه حساب می شد. آقای خلیل زاده یک ماه گرفتار بیماری همسرش است و وضعیتش به گونه ای است که حتی در تهران نیست. این فقط به این علت بوده است و گلایه به آن شکل درست نبود. من در جریان نبودم و وقتی از مدیرعامل باشگاه پرسیدم، عین واقعیت را به بنده گفتند و من هم این بحث را به شما گفتم. در اسرع وقت این پول واریز می گردد. این هم به خاطر ساختار نامناسب باشگاه ها است و تعمدی از سوی باشگاه نبوده است.

به گزارش وبلاگ هاپرسین، منزوی در ادامه صحبت هایش از ساختار نامناسب در فوتبال و باشگاه استقلال گلایه کرد و گفت: طبق تبصره 16 قانون برنامه و بودجه یک درصد از درآمد ما برداشته می گردد. جالب است استقلال و پرسپولیس شامل این موضوع شده اند. ما کجا سود ده هستیم؟ برخی از درآمدها را به خزانه واریز می کنیم ولی الان می بینم به یکباره کسری قابل ملاحظه داریم. ما مشمول مقررات دولتی نمی شویم و مشمول تبصره 3 ماده 18 هستیم. در 15 روز با سازمان حسابرسی و سازمان خصوصی سازی جلسه داشتم. برای ایجاد شفافیت و ساختار اقتصادی مناسب آمده ایم ولی این دوگانگی اقتصادی که دست ما نیست دارد برای باشگاه ایجاد مشکل می نماید. از یک سو برای ما بندهای قانونی می آید و از یک طرف درآمدها می رود و بازیکن یا هتل پولشان را می خواهند. خواهش می کنم یاری نمایند ابهامات رفع و ساختار اقتصادی استقلال درست گردد.

معاون باشگاه استقلال در انتها درباره گلایه وریا غفوری کاپیتان استقلال از کسر قرارداد بازیکنان توسط هیات فوتبال و اقتصادیات و فدراسیون فوتبال گفت: وریا مطلبی را مطرح نموده است که من قبلا همواره می گفتم چه آن زمان که در رسانه بودم و چه حالا که کار اجرایی می کنم. همه از فوتبال سهم می گیرند به جز فوتبال. حتی احساس می کنم کسانی که در استادیوم تنقلات و پرچم می فروشند درآمدشان از فوتبال بیشتر است! حرف وریا در واقع همین بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی بعدی تیم ملی انتخاب شده است، به حرف انصاریفرد اعتقاد ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بعدی تیم ملی انتخاب شده است، به حرف انصاریفرد اعتقاد ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید