خودرو

سامانه بارشی با توپ و تشر در راه این استان ها!

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد فعالیت سامانه بارشی از کاهش 5 تا 8 درجه ای دما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بعضی استان های اطلاع داد.

9 مهر 1402

کلنگ زنی سومین مجتمع فرهنگی ، گردشگری در جیرفت

مدیرعامل شرکت پیشتازان جانباز گفت: مجتمع فرهنگی، علمی و آموزشی بام بهشت در زمینی به مساحت چهار هکتار و با زیربنای بیش از دو هکتار احداث می گردد.

5 مهر 1402

خاص ترین ساختمان اداری جهان که با الهام از بال حشرات ساخته شده

این پروژه که Fab Lab نام دارد در شبه جزیره یوکاتان واقع شده است. استودیوی معماری راث این فضا را به یک فضای اداری خاص و منحصر به فرد تبدیل نموده است.

18 شهریور 1402

وسایل حمل و نقل مردم تهران؛ 100 سال قبل

اولین درشکه ای که به ایران آمد در زمان فتحعلی شاه بود که پادشاه انگلیس از طریق ناپلئون بناپارت برای پادشاه وقت فرستاد.

13 شهریور 1402

5 خودرو پرطرفدار سایپا به روسیه می رود ، کوییک در بازار صادراتی چند هزار دلار فروخته می گردد؟

مدیرعامل سایپا گفت: برای صادرات 120 هزار خودروی سواری و تجاری به روسیه قرارداد منعقد شده است.

7 شهریور 1402

مهمان های تازه خط دفاعی روسیه، عکس

ارتش روسیه سیستم های ضد هوایی Tor-M2 بیشتری سفارش می دهد و سامانه های موشکی زمین به هوای تاکتیکی را توسعه می دهد.

30 مرداد 1402

کدام خودرو های کارکرده وارد می شوند؟

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مانند مجلس برای واردات خودرو مصمم است و کیفیت، قیمت و واردات خودرو سه محور کلیدی است که از سوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با جدیت دنبال می گردد.

28 مرداد 1402

خانه یا ماشین؟ می توان در این تویوتا لندکروز زندگی کرد

شرکت ارت کروزر (Earthcruiser) استرالیا یک تویوتا لندکروزر سری 79 را به یک کمپر 6 X 6 با تعداد زیادی تجهیزات آفرود تبدیل کرد.

27 مرداد 1402

زیباترین خودروی طلایی حال حاضر دنیا را بشناسید، قیمت 275 میلیارد تومانی برای این بوگاتی بی نظیر، عکس

بوگاتی میسترال در سال 2022 با رنگ مشکی به نمایش عایدی، اما پس از گذشت تقریبا یک سال، بوگاتی میخواهد از رنگ دیگری برای این خودرو پرده برداری کند.

25 مرداد 1402

معرفی اجاره خودرو بین المللی سعادت رنت ، اولین شرکت سبز ایران

سعادت رنت، یک شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو بین المللی است که دارای شعب دائمی در چندین شهر ایران همانند تهران، شیراز، کیش، اصفهان، مشهد و کرج می باشد. سعادت رنت بعلاوه، حوزه ارائه خدمات اجاره ماشین خود را به کشور های اطراف و خارج از مرز های ایران...

24 مرداد 1402

اعلام جزئیات سقف سوخت گیری با کارت جایگاه ها ، یک تغییر مهم برای تهرانی ها ؛ فاصله زمانی لازم برای سوخت گیری مجدد تعیین شد

سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت گفت: از 12 روز پیش با هدف مدیریت بهتر توزیع سوخت و عمل به مصوبه قانونی مجلس، سقف سوخت گیری با کارت سوخت شخصی و کارت اضطراری جایگاه تغییر کرد.

22 مرداد 1402

10 ایده مجذوب کننده برای ژست عکاسی در طبیعت

عکاسی طبیعت یکی از مجذوب کننده ترین انواع عکاسی است که می تواند با به تصویر کشیدن زیبایی های خلقت هر انسانی را به وجد بیاورد. ژست عکاسی در طبیعت نیز می تواند یکی بهترین ایده ها برای خلق تصاویر و عکس های زیبا باشد.

22 مرداد 1402

تراژدی عقب افتادن از دنیای ماشین های برقی، ببینید چند فرسنگ از همسایه های عربی و ترکیه عقب افتادیم!

در چند وقت اخیر، بعضی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور، اقدام به معرفی گزینه های برقی خود کردند.وزیر صمت هم در جدیدترین مصاحبه خود بیان کرد که اولویت واردات با خودروهای برقی است.اما سئوالی که پیش می آید این است که در نهایت، بازار خودروی کشور...

17 مرداد 1402

لندکروزر نو؛ بازهم یک طراحی غیرمنتظره از آسیایی ها!

رویداد های اخیر خودرویی تعدادی طراحی غیر منتظره را به بازار جهانی خودرو معرفی کرد. یکی نسل تازه پرادو که عملا هیچ ارتباطی به قبلی ها نداشت، لکسس جی اکس هم که داستان خود را دارد و دیگری سانتافه 2024 که هنوز هم نتوانسته ایم به درستی شرایط طراحی آن را درک کنیم!

7 مرداد 1402

خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!، عکس

پیشرفت چین در امر خودروسازی به جایی رسیده که فرانسه که خود صاحب چند برند معتبر خودروسازی است، از خودروهای چینی در ناوگان پلیس خود استفاده می نماید.

2 مرداد 1402

عاداتی که به چشمتان آسیب می زند

چشمان شما یکی از زیباترین و مهمترین نعمت های خدادادی است که بر اثر بی توجهی و انجام عادت های ناخواسته ممکن است آسیب به چشم تان وارد کنید. این عادات رایج را پس از مطالعه این بخش کنار بگذارید.

27 تیر 1402

هاچبک اروپایی تازه بازار ایران چه مشخصاتی دارد؟

گجت نیوز نوشت: به زودی خودروهای وارداتی وارد بازار خواهند شد و اشکودا فابیا یکی از هاچ بک هایی است که در صف ورود قرار گرفته است. مشخصات این خودروی اروپایی چیست؟

4 تیر 1402

عاشقانه های یک نهنگ خواندنی شد

سرویس استان های خبرنگاران، عاشقانه های یک نهنگ یک روایت عارفانه و عاشقانه است. یک تکان شاعرانه برای بیدار شدن، یک رویا، یک دلتنگی و قصه دورماندن است. برای بیان ارتباط پاره های پیرامونی و حتی غیر پیرامونی به یکدیگر و بعلاوه برای بازگو کردن شباهت ها، اوضاع...

29 خرداد 1402

هوش مصنوعی هم اکنون دارد تشخیص و درمان سرطان را متحول می نماید

تشخیص و درمان سرطان چالشی سخت در برابر پزشکان و بیماران در طول تاریخ بوده است، اما پیشرفت های تدریجی در کاربرد هوش مصنوعی در مراقبت های هوش مصنوعی حوزه سرطان را هم متحول نموده است.

28 خرداد 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه 20 خرداد 1402

خبرنگاران- قیمت محصولات ایرانخودرو امروز شنبه 20 خرداد در بازار آزاد کاهش محسوسی داشته و اغلب مدل های این کارخانه در مقایسه با پنجشنبه هفته قبل با افت قیمت پنج تا 20 میلیونی پا به بازار گذاشتند.

22 خرداد 1402
تعداد: (183)