نمایشگاه تازه های کتاب بزرگسال در پارسیان برپا شد

به گزارش وبلاگ هاپرسین، کتابدار کتابخانه نبی اکرم (ص) شهرستان پارسیان در گفت وگو با خبرنگاران در پارسیان ، از برپایی نمایشگاه تازه های کتاب بزرگسال در این کتابخانه گفت و اضافه کرد: عناوین تازه و بسیار جالب کتاب ها در پایگاه بزرگسال به کتابخانه ارسال شده است که پس از آماده سازی در قالب نمایشگاهی در معرض دید مراجعان کتابخانه نهاده شد.

نمایشگاه تازه های کتاب بزرگسال در پارسیان برپا شد

حلیمه روشن زاده ادامه داد: از جمله عناوین کتاب های موجود در نمایشگاه شامل دختر سروان، فهیمه، رمز طنز، مرد عمل، خون دل، کتاب سارق و در جستجوی معنای زندگی است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از ابتدای هر ماه برپا و در انتها هر ماه کتاب های آماده سازی شده نوتر جایگزین کتاب های قبلی می گردد.

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی و آشنایی مراجعان کتابخانه با عناوین نو موجود در کتابخانه به منظور دسترس پذیر کردن این منابع دانست.

کتابخانه عمومی نبی اکرم (ص) پارسیان، اولین کتابخانه در سطح شهرستان است که سال 1355 با 170 جلد کتاب در زمینی تجاری با دو درب مغازه به شکل اجاره ای افتتاح شد.

این کتابخانه هم اکنون با زیر بنای 181 متر مربع، با 11هزارو 386 نسخه کتاب، تعداد 247 نفر اعضای فعال، به لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر و در برترین موقعیت قرار گرفته است.

پارسیان، غربی ترین شهرستان استان هرمزگان در حدود 400 کیلومتری بندرعباس واقع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نمایشگاه تازه های کتاب بزرگسال در پارسیان برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تازه های کتاب بزرگسال در پارسیان برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید