پردرآمدترین بازیگران هالیوود در سال 2019

به گزارش وبلاگ هاپرسین، خبرنگاران: بازیگری در هالیوود، شغل پردرآمدی است و مدت هاست که دیگر دستمزد های نجومی بعضی ستارگان هالیوودی باعث تعجب کسی نمی گردد، اما هنوز هم که هنوز است، هرسال پس از انتشار فهرست پردرآمدترین بازیگران زن و مرد در نشریات و سایت های معتبر آمریکایی، عده ای از دیدن نام بعضی افراد جا می خورند.

پردرآمدترین بازیگران هالیوود در سال 2019

ازطرفی باوجود تمام حرف وحدیث هایی که درباره برابری حقوق زن و مرد در آمریکا وجود دارد، هنوز بالاترین دستمزد بازیگران زن هالیوود، بسیار کمتر از بالاترین دستمزد بازیگر مرد است (حتی گاهی کمتر از نصف) و این مسئله، چند سالی است که اعتراضات متعددی را ازطرف بازیگران و حتی مردم عادی دربرداشته است.

فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد و زن سال 2019 به طور جداگانه منتشر شده که باهم آن را آنالیز می کنیم. شاید در این فهرست با نام افرادی روبرو شوید که انتظارش را ندارید (این فهرست ها از آخر به اول تهیه شده است). با ما همراه باشید.

فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد سال 2019

ویل اسمیت

نفر دهم این فهرست، ویل اسمیتِ معروف است که 35 میلیون دلار دریافت نموده است. او امسال با ایفای نقش غول چراغ جادو در لایو اکشن سینمایی علاءالدین (Aladdin)، بازگشت خوبی به گیشه ها داشته است؛ البته پروژه های جدید ویل نیز در راه است؛ ازجمله فیلم سینمایی اکشن مرد جوزا (Gemini Man) که در تاریخ 11 اکتبر اکران می گردد و فیلم موردانتظار پسران بد برای همواره (Bad Boys For Life) که تاریخ اکرانش، 17 ژانویه سال 2020 است.

پائول راد

بازیگر فیلم سینمایی انتقامجویان: سرانجام بازی (Avengers: End Game) با دریافت 41 میلیون دلار در رتبه نهم فهرست جای گرفته است؛ البته او امسال، علاوه بر انتقامجویان در فیلم سینمایی مرد مورچه ای و زنبورک (Ant Man and the Wasp) نیز بازی نموده و پروژه های دیگری نیز برای سال 2020 دارد.

راد قرار است در ریبوت (بازسازی مجدد) فیلم سینمایی شکارچیان روح (Ghostbusters) که در سال 2020 اکران می گردد و نیز در سریال زندگی با خود (Living With Yourself) نیز بازی کند؛ درضمن پائول، یکی از تهیه کنندگان این سریال نیز خواهد بود.

کریس ایوانز

بازیگر نقش کاپیتان آمریکا با دریافت مجموعا 43.5 میلیون دلار در سال 2019 در رده هشتم این فهرست جای گرفته است. هرچند که دوران بازی او در نقش کاپیتان آمریکا با فیلم سینمایی انتقامجویان: سرانجام بازی، به سرانجام رسیده، اما سال 2020 نیز سال خوبی برای او خواهد بود. از پروژه های 2020 این بازیگر می توان به فیلم سینمایی کمدی رازآلود رایان جانسون به نام چاقوکشی اشاره نمود که در تاریخ 27 نوامبر اکران می گردد.

آدام سندلر

رتبه هفتم این فهرست، متعلق به آدام سندلر است که البته صندلیی اشتراکی با بردلی کوپر دارد. آدام بخاطر صداپیشگی در قسمت سوم انیمیشن سینمایی هتل ترنسیلوانیا با نام تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation)، مبلغ 57 میلیون دلار دریافت نموده است.

بردلی کوپر

بردلی را می توان به دلیل صداپیشگی نقش راکت رکون در فیلم سینمایی انتقامجویان: سرانجام بازی، یکی از بازیگران پردستمزد سال دانست، اما درآمد اصلی این بازیگر، بخاطر ساخت فیلم پرفروشش با نام ستاره ای متولد شده است (A Star Is Born) و بازی در آن بوده است. کوپر، تهیه کننده و یکی از نویسندگان این فیلم سینمایی نیز بوده که همین امر باعث شده عایدی بالایی در سال 2019 نصیبش گردد.

جکی چان

شاید از دیدن نام جکی چان در اواسط فهرست تعجب کنید، اما جکی نه تن ها یک بازیگر است، بلکه کارگردان، کارگردان رزمی، بدلکار، تهیه کننده و استاد هنر های رزمی نیز هست. فیلم اخیر او با نام وی 2: سفر به چین (Viy2: Journey to China) توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز در تاریخ 16 آگوست در چین اکران شد.

آکشی کومار

بله! آکشی، یکی از مهمترین و پردرآمدترین بازیگران بالیوود، سینمای هند، است. او با درآمد بالای 65 میلیون دلار در رده چهارم فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در سال 2019 قرار گرفته است.

رابرت داونی جونیور

پیروزیت جهانی سینمایی مارول به واسطه فیلم سینمایی انتقامجویان: سرانجام بازی، باعث شده که اکثر بازیگران اصلی آن در این فهرست جای بگیرند. رابرت داونی جونیور نیز با بازی در نقش تونی استارک، دستمزدی 66 میلیون دلاری دریافت نموده و در رده سوم فهرست جای گرفته است.

این بازیگر، فیلم های سینمایی موردانتظاری نیز در سال 2020 دارد که از آن جمله می توان به دکتر دولیتل (Doctor Dolittle) اشاره نمود که در ژانویه 2020 اکران می گردد.

کریس همسورث

بازیگر نقش ثور در جهانی سینمایی مارول، با دریافت دستمزدی معادل 76.4 میلیون دلار در رده دوم فهرست قرار گرفته است؛ البته همسورث در سال 2019، تنها در جهانی مارول بازی ننموده و فیلم سینمایی مردان سیاهپوش (Men In Black) را نیز بر پرده سینما ها داشت.

ازجمله فیلم های او در سال 2020 می توان به فیلم سینمایی داکا (Dhaka) با فیلمنامه نویسی جو روسو (تاریخ اکرانش هنوز تعیین نشده) و ریبوت فیلم سینمایی جی و باب ساکت به کارگردانی کوین اسمیت اشاره نمود که در تاریخ 15 اکتبر اکران می گردد.

دواین جانسون (راک)

راک، کشتی گیر سابق و بازیگر حال حاضر، صدر فهرست را با دستمزدی معادل 89.4 میلیون دلار از آن خود نموده و این احتمال وجود دارد که در سرانجام سال 2020 نیز این صندلی را تصاحب کند، زیرا فیلم های سینمایی جومانجی: مرحله بعدی (Jumanji: The Next Level) و کشتی جنگلی (Jungle Cruise) را برای سال 2020 در نوبت اکران دارد و همین مسئله، کار تصاحب رده اول فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان را برای سایر بازیگران سخت خواهد نمود.

فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان را در سال 2019 مشاهده کردید. انتظار داشتید که با چنین نام هایی روبرو بشوید؟ فکر می کردید که نام چه افراد دیگری در فهرست وجود داشته باشد؟

پردرآمدترین بازیگران زن جهان در سال 2019

الن پمپئو

الن، علاوه بر قرار دریافت در فهرست ده نفر از پردرآمدترین بازیگران زن جهان، لقب پردرآمدترین بازیگر زن سریال تلویزیونی را نیز با دستمزد 20 میلیون دلاری برای سریال آناتومی گری (Greys Anatomy) دریافت نموده؛ البته یکی از تهیه کنندگان سریال نیز بود. سریال اسپین آف (سریالی که از روی یکی از شخصیت های سریال اصلی ساخته می گردد) ایستگاه شماره 19 (Station 19) نیز پول خوبی را نصیب الن کرد.

چارلیز ترون

چارلیز سال هاست که استاد کسب درآمد، هم ازطریق دستمزد بازیگری و هم ازطریق عایدی های پشت صحنه ای است. او امسال در فیلم سینمایی بزرگ و موردانتظار بمب خبری (Bombshell) بازی نموده و صداپیشگی یکی از شخصیت های انیمیشن سینمایی خانواده آدامز (The Adams Family) را نیز برعهده گرفته است.

علاوه بر این، تهیه کننده سریالی با عنوان شکارچی ذهن (Mindhunter) و مسابقه ای تلویزیونی به نام هایپر درایو (Hyperdrive) نیز بوده که هردو متعلق به شبکه نتفلیکس هستند.

ازجمله فیلم های در نوبت اکران او نیز می توان به سریع و خشن 9 (Fast and Furious 9) و بلوند اتمی 2 (Atomic Blonde 2) اشاره نمود. چارلیز، قرارداد های بزرگ مد، فشن و زیبایی نیز دارد. دستمزد او در سال 2019، جمعا 23 میلیون دلار بود.

مارگو رابی

مارگو سال قبل در فیلم های سینمایی متعددی بازی کرد، اما هیچکدام نتیجه درخشانی در باکس آفیس (جدول فروش فیلم های سینمایی) نداشتند. بازی او در فیلم سینمایی پرندگان شکاری (Birds of Prey) که تهیه کنندگی آن را نیز برعهده دارد، باعث آغاز سلطنت او در سینمای امسال شده است.

مارگو تهیه کنندگی یک سریال تلویزیونی به نام صورت عروسکی (Dollface) و چندین فیلم دیگر را نیز برعهده گرفته و یکی از ستایش شده ترین بازیگران سال است. دستمزد این بازیگر در سال 2019، مجموعا 23.5 میلیون دلار بود.

الیزابت ماس

الیزابت با بازی در نقش اصلی سریال خاطرات یک ندیمه (The Handmaids Tale) تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود در سال 2019 شده است؛ البته او به طور کلی در طی سال های 2018 و 2019 در هفت فیلم بازی نموده و بازی در فیلم سینمایی ترسناک ما (Us) را نیز در امسال نباید نادیده گرفت. دستمزد کلی الیزابت در سال 2019، 24 میلیون دلار بوده است.

کیلی کوئوکو

کیلی، زمانی نقش بازیگر زن اصلی یکی از پرطرفدارترین سیتکام های آمریکا را برعهده داشت؛ تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)، اما اکنون که سریال تمام شده، به حاشیه نرفته و پرقدرت به کارش ادامه می دهد.

او تهیه کنندگی سریال انیمیشنی هارلی کویین (Harley Quinn) را برعهده دارد و نقشی نیز در آن ایفا می نماید؛ سریال شبکه HBO با نام خدمه پرواز (Flight Attendant) نیز همینطور. مجموع دستمزد کیلی در سال 2019، 25 میلیون دلار بود.

جنیفر آنیستون

باوجود اینکه حضور ریچل سریال دوستان در هالیوود، کمرنگ تر از سال های قبل شده، اما او هنوز انتخاب های هوشمندانه ای دارد. در سال پیش، او قرارداد های زیادی با نتفلیکس داشت؛ چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان تهیه کننده. یکی از مهمترین آن ها یک شوی تلویزیونی باعنوان شوی تلویزیونی صبحگاهی برای شبکه اپل بود که درکنار ریس ویترسپون قرار گرفته بود. درآمد جنیفر در سال 2019، مجموعا 28 میلیون دلار بود.

نیکول کیدمن

نیکول با مجموع دریافتی 34 میلیون دلار در رده چهارم پردرآمدترین بازیگران زن جهان در سال 2019 قرار گرفته است. او هم مانند دوستش، ریس ویترسپون، درآمدش را تنها از قرار دریافت در جلوی دوربین کسب نمی نماید و خوب می داند که چگونه اوضاع را کنترل کند.

او یکی از تهیه کنندگان سریال تلویزیونی بزرگ شبکه HBO با نام دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) نیز هست و در پروژه های بعدی شبکه نیز مشارکت خواهد داشت؛ البته بازی در فیلم سینمایی پرفروش دی سی کامیک با عنوان مرد اقیانوسی (Aquaman) نیز که فروشی معادل یک میلیارد دلار در باکس آفیس داشت، به او یاری زیادی کرد.

ریس ویترسپون

بسیار سعی دارند که بازیگران زن جاافتاده را از صنعت هالیوود کنار بگذارند، اما ریس ثابت کرد که از پس این کار برنمی آیند. باوجود اینکه ریس در این سال ها در فیلم های سینمایی کمتری بازی می نماید، آنقدر باهوش بوده که به سمت تلویزیون برود و هم به عنوان بازیگر (در سریال دروغ های کوچک بزرگ) و هم به عنوان تهیه کننده (ازطریق کمپانی فیلمسازی اش) کسب درآمد کند.

او برروی قله صنعت سینما و تلویزیون ایستاده و می تازد و درضمن به صنعت انتشار کتاب نیز روی آورده و سردبیری روزنامه ای را نیز برعهده گرفته که به حمایت از زنان خودساخته می پردازد. به طور خلاصه، هرچه سن ریس بالاتر می رود، پیروز تر می گردد و پول بیشتری کسب می نماید. مجموع درآمد او در سال 2019، 34 میلیون دلار بود.

سوفیا ورگارا

سوفیا هنوز هم از بازی در سریال خانواده مدرن (Modern Family) درآمد کسب می نماید، اما او قرارداد های پولساز دیگری نیز دارد و خط فراوری شخصی محصولات خود (ازجمله لباس و..) را نیز به راه انداخته و همین مسائل باعث شده که او با مجموع درآمد 44.1 میلیون دلاری در سال 2019، در رده دوم فهرست پردرآمدترین بازیگران زن سال قرار بگیرد.

اسکارلت جوهانسون

پولی که جهانی سینمایی مارول نصیب بازیگران و عواملش نموده، تمامی ندارد. اسکارلت، به واسطه بازی در فیلم سینمایی انتقامجویان: سرانجام بازی، دستمزد 35 میلیون دلاری دریافت نموده و فیلم سینمایی اختصاصی اش با عنوان بیوه سیاه (Black Widow) نیز در راه است که پول زیادی را نصیبش خواهد نمود. اسکارلت با مجموع دریافتی 56 میلیون دلار در سال 2019، تبدیل به پردرآمدترین بازیگر زن سال شده؛ هرچند که درآمدش بسیار کمتر از پردرآمدترین بازیگر مرد سال یعنی راک است.

منبع: comicbook

منبع: برترین ها

به "پردرآمدترین بازیگران هالیوود در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردرآمدترین بازیگران هالیوود در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید