سینما

بازیگر مطرح سینما: با تأکید بنویسید؛ پشیمانم، از خیلی کارها پشیمانم

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با اکران عمومی فیلم نارگیل2 با اشاره به تجربه های متنوع خود در ایفای نقش های فرعی، از علاقه اش به بازی در نقش های محوری تر گفت.

24 شهریور 1402

5 خودرو پرطرفدار سایپا به روسیه می رود ، کوییک در بازار صادراتی چند هزار دلار فروخته می گردد؟

مدیرعامل سایپا گفت: برای صادرات 120 هزار خودروی سواری و تجاری به روسیه قرارداد منعقد شده است.

7 شهریور 1402

چرا جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از همدان به یزد رفت؟ ، این جشنواره باید استانداردهای بین المللی را رعایت کند

دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان تاکید نمود که این جشنواره، یک جشنواره بین المللی است و نباید با مقیاس های یک جشنواره بومی یا استانی برگزار گردد.

5 شهریور 1402

تاکتیک جالبی که استالین برای ترساندن آمریکا به راه انداخت

در تمامی گزارش های رسیده مبنی بر دیده شدن جسمی پرنده در آسمان، تا به حال هیچ موردی مانند حادثه راسول در سال 1947 سر و صدای بسیار به پا نکرده است.

31 مرداد 1402

بورک مشوک میرجاوه غذای ملی شد

فرهنگ غذا در سیستان و بلوچستان تنوع و گستردگی بی نظیری دارد به گونه ای که 31 غذای محلی در لیست آثار ناملموس کشور قرار گرفته و فرصت مطلوبی را برای معرفی این میراث ناملموس به گردشگران داخلی و خارجی فراهم نموده است.

16 مرداد 1402

خانم تنیسور به وزیر شادی تبدیل شده است!

اُنس جابر تنس باز زن تونسی به میزان ای توانسته با پیروزی هایش لبخند و شادی را برای تونسی ها به ارمغان آورد که کشورش به عنوان وزیر شادی شناخته می گردد. برای این کشور 12 میلیونی آفریقایی که خود را در بحران مالی و پناهندگی می بیند جابر امید و شادی به ارمغان...

28 تیر 1402

شکار پدیده ای نادر در چابهار، فیلم

آبفشان های صخره ای چابهار اخیرا توجه زیادی را در فضای مجازی به خود جلب نموده است اما این پدیده چیست و به چه شکلی اتفاق می افتد,؟

26 تیر 1402

انتقاد تند از یک آهنگ پرحاشیه ، چرا در یکی از مراکز فلسفه ایران باید چنین آهنگی ساخته شود؟ ، موسیقی و هنری که باعث مفسده شود باید حرام و ممنوع باشد

موسیقی به عنوان راهی برای تاثیرگذاری بر جامعه و تغییر آن، شناخته می شود. نوعی خاص از موسیقی می تواند جامعه را هدایت کرده و فرهنگ درست ایجاد کند، اما در مقابل، موسیقی بدون ریشه و سطحی نیز می تواند در تربیت جامعه تاثیر منفی بر جای بگذارد.

17 تیر 1402

رد ادعای ثبت یک پرونده در یونسکو

جلال محمدی، سرپرست گروه آوای تبری شامگاه دوشنبه (دوازدهم تیرماه) در جریان برگزاری کنسرت این گروه در تالار وحدت، مدعی شد که پرونده دوتار تبری را برای ثبت در یونسکو در حال آماده سازی دارد و این ساز به زودی در یونسکو ثبت می گردد.

14 تیر 1402

فرجام غریب فریماه...

بهمن کامیار در روزنامه اعتماد نوشت: کادر 35 میلی متری نگاتیو سینما که هیچ، اگر نگاتیو 70 میلی متری هم جایگزینش می شد، همان که امروز کریستوفر نولان به پهنای آن و تاثیر شگرفش در نگاه و حواس مخاطب می نازد، قدرت به حصار کشیدن و شکار برق نگاه تو را نداشت فریماه...

11 تیر 1402

آتش سوزی مهیب یک انبار در حومه مشهد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در مورد این آتش سوزی گفت: این حریق در انبار لوازم خانگی در میدان شهید عباسپور واقع در شهرک الزهرا (س) اتفاق افتاده است.

18 خرداد 1402

واکنش عجیب یک اورانگوتان به نوزاد انسان، فیلم

شامپانزه ها توانایی های فکری قابل توجهی از خودشان نشان می دهند که برای انسان ها مجذوب کننده است. شامپانزه ها قادر به ساختن و استفاده از ابزار، به کار بردن تکنیک های شکار گروهی و حل مساله در سطح پیش رفته هستند.

5 خرداد 1402

کوتاه قامتان ایرانی بهترین تعمیرکاران هواپیما

باورش مشکل بود اما وقتی سرنخ را گرفتیم، سر از منطقه هوایی مهرآباد درآوردیم و دیدیم این کوچولوهای زبر و زرنگ، کمک متخصص هایی هستند که به راحتی به هرقسمتی از هواپیما که دست دیگران به آنجا نمی رسد، وارد می شوند و خرابی هواپیما را تعمیر می کنند.این گزارش...

1 خرداد 1402

نمایش شکوه و عظمت تایتانیک در اولین مدل سه بعدی

مدل سه بعدی کشتی غرق شده تایتانیک، از ترکیب بیش از 700 هزار عکسی که زیردریایی ها از آن گرفته اند ایجاد شده است.

29 اردیبهشت 1402

قصه های دبستانی خنده نداره! به نمایشگاه کتاب سی وچهارم رسید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، مجموعه قصه های دبستانی شامل قصه هایی است که به بچه ها نوآموز و نوخوان فرصت می دهد علاوه بر تقویت توانایی خواندن، اوقات سرگرم کننده ای داشته باشند. قصه هایی مناسب برای بچه ها دبستانی که طی آنها با ماجراجویی های جالب...

22 اردیبهشت 1402

هویدای تلویزیون ایران کیست؟

بازیگر سریال پدرخوانده گفت: از نظر فیزیکی کارگردانان کوشش می نمایند تا آدمی که به یک نقش و کاراکتر می خورد را انتخاب نمایند و به پیشانی من مهر خورده که باید نقش هویدا را بازی کنم.

15 اردیبهشت 1402

سیمپسون ها پا روی زمین گذاشتند!، عکس

هوش مصنوعی شخصیت های یک مجموعه تلویزیونی محبوب در دنیای واقعی را به تصویر کشید.

13 اردیبهشت 1402

80 سال بعد از مرگ نیکولا تسلا: مردی که آینده را اختراع و زندگی ما را آسان کرد

به لطف اختراع نیکولا تسلا است که این متن به صفحه نمایش دستگاهی می رسد که شما آن را از رویش می خوانید.

7 فروردین 1402

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

سلبریتی های مشهور جهان بیش از آن چه ما فکر می کنیم به ظاهرشان و در واقع زیبایی ظاهرشان وابسته هستند و به همین علت برای به دست آوردن این زیبایی یا از دست ندانش حاضرند راه های عجیبی را امتحان نمایند. در این مقاله قرار است تدابیر عجیب و غیرعادی تعدادی از این...

24 اسفند 1401

تساوی یک نیمه ای سپاهان ، پرسپولیس روی اشتباه مدافعان

نیمه نخست ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با فزونی قرمزهای مرکز انتها یافت.

5 اسفند 1401
تعداد: (124)