کیش مجموعه ای فوق العاده از خودروهای لوکس خارجی

به گزارش وبلاگ هاپرسین، امروزه یکی از دلایلی که موجب می گردد بعضی گردشگران بار سفرببندند و راهی تورمسافرتی به منطقه ها آزاد شوند بحث خودروهای مدل بالایی است که در منطقه ها آزاد کشور حق عبور و مرور دارند. البته جاذبه های گردشگری کیش و تماشای های کیش کم نیست. بعضی از این خودروها را نمی توان در منطقه ها دیگر مشاهده کرد و یا از امکانات بی نظیر آنها بهره مند شد. آن دسته از گردشگرانی که دیوانه وار شیفته دنیای خودروهای لوکس خارجی هستند این جریان رابهتر درک می نمایند. در این بین کیش جزو یکی از بنادر آزاد است که می توانید با ترتیب دادن یک تورکیش کوتاه مدت در کنار اقامتی رویایی در جزیره از خودروهایی لوکس و کمیاب هم تماشا کنید. شاید جالب باشد بدانی که سرانه واردات خودرو در کیش به 2000 دستگاه می رسد.

کیش مجموعه ای فوق العاده از خودروهای لوکس خارجی

تفریحات جزیره کیش

اگرچه با ممنوعیت واردات خودروهای خارجی به منطقه ها آزادی همانند کیش انزلی و یا منطقه ها جنوبی کشور تنوع مدل های این خودروها انقدر ها بالا نیست اما در کل اگر از هواداران به جهانی خودروهای لوکس هستید ضروری است که هرچه زودتر راهی تورکیش شوید. می توانید در کنار لذت بردن از جذابیت های خاص جزیره خودروهای مورد علاقه تان را کرایه کنید و رانندگی فوق العاده و به یاد ماندنی را با این اتومبیل ها تجربه نمائید. کیش تماشای های خاص خود را دارد، بنابراین می توان مطمئن بود که در این تورمسافرتی به شما خوش خواهد گذشت و با یک تیر چند نشان می زنید. در کنار لذت بردن از جذابیت های جزیره به فعالیت مورد علاقه تان می پردازید. می توانید از خودروهایی که در جای جای جزیره نظرتان را جلب می نمایند عکاسی کنید و آلبومی خاص را تدارک ببینید. در حال حاضر تعدد و تنوع خودروهایی که در کیش دیده می گردد در حدی است که علاقه مندان به این حوزه را از جای جای کشور به این جزیره زیبا جذب می نماید. می توانید آخرین مدل های فورد را در جزیره مشاهده کنید. کامارو، موستانگ و انواع بنز و بی ام دبلیو از دیگر مدل های محبوب در جزیره اند که می توانید در طول تورکیش خود به وفور با آنها برخورد کنید.

خودروهای لوکس

شاید جالب باشد بدانید این خودروها به محض رونمایی در نمایشگاه های بین المللی وارد کیش می شوند و خریدارهای خوش ذوق جزیره از خرید آنها دریغ نمی نمایند. جالب ترین نمونه ای که می توان در این حوزه مثال زد لینکولن MKT است که در دایره خودروهای لوکس جهان قرار گرفته است. برندهایی چون نیسان، هیوندای، هوندا و ... جزو خودروهای میان رده در کیشند اما با کمی گشت و گذار در فضای جزیره می توانید از برندهایی چون جگوار، روور ایوُک، آستون مارتین هم روبرو شوید. به طور حتم این تورمسافرتی لذتی خاص برایتان خواهد داشت. چراکه در کنار لذت از منطقه ها تفریحی و توریستی جزیره مجموعه ای از برترین خودروهای جهان را مشاهده نموده اید. شاید تماشا این خودروها در منطقه ها مختلف ایران چندان آسان و میسر نباشد اما به طور حتم بازدید از آنها از نزدیک می تواند حال و هوای خودش را برای علاقه مندان به جهانی خودروهای لوکس خارجی به همراه داشته باشد که از تماشای های کیش و جاذبه های گردشگری کیش محسوب میشه.

منبع: همگردی

به "کیش مجموعه ای فوق العاده از خودروهای لوکس خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیش مجموعه ای فوق العاده از خودروهای لوکس خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید