گران ترین گوشی های دنیا کدامند؟

به گزارش وبلاگ هاپرسین، گوشی هایی در جهان فراوری شده اند که به خاطر نوع طراحی و مواد به کار رفته در آن بسیار گران قیمت هستند.

گران ترین گوشی های دنیا کدامند؟

در سال های گذشته، تلفن های همراه پیشرفت های تکنولوژیکی عظیمی را محقق نموده اند و علیرغم شباهت های آن ها ، همچنان بر اساس تخصص ها، ویژگی ها و سیستم عامل ها متفاوت هستنند و از نظر قیمت گرانتر هستند.

گوشی هایی وجود دارند که از لحاظ قیمت رکورد می زنند و به همین علت وقتی شما به خرید گوشی فکر می کنید، در فهرست مقایسه شما قرار نمی گیرند. در این گزارش 8 مورد از گرانترین گوشی های دنیا معرفی نموده ایم.

8- Goldvish Le Million

زمانی که این گوشی به وسیله سازنده سوئیسی گلدویش در سال 2006 عرضه شد، گلدویش لو میلیون به عنوان منحصر به فردترین و گرانترین گوشی دنیا وارد کتاب رکورد های گینس شد.

نمای بیرونی آن از طلای سفید 8 عیار، با 120 قیراط الماس VVS-1 و صفحه نمایش شیشه ای Saphire ویژه طراحی شده به وسیله طراح مشهور Emmanuel Gautier ساخته شده است. به عنوان یک گوشی نسخه محدود، تنها 3 نسخه فراوری شد که هر کدام یک میلیون دلار قیمت داشت.

7- Gresso Luxor Las Vegas Jackpot

این گوشی در سال 2010 تنها در سه نسخه عرضه شد که از 120 گرم طلا و الماس سیاه تشکیل شده بود. در حالی که عملکرد های داخلی آن ممکن است با گوشی های هوشمند امروزی مطابقت نداشته باشد، اما ظاهر بیرونی آن تجمل را فریاد می زند.

برای دریافت این گوشی امروز، باید مبلغ هنگفت یک میلیون دلار را بپردازید.

6- الماس کریپتو

هنگامی که Diamond Crypto Smartphone در سال 2006 عرضه شد، بسیاری از منتقدان آن را به علت قیمت و راحتی آن به عنوان یک گوشی غنی و پارانوئید توصیف کردند.

بدنه این گوشی از رزگلد 18 عیار و پلاتین ساخته شده است و در آن موقع امن ترین گوشی دنیا بود. امنیت گوشی تضمین می نماید که پردازنده، تماس های تلفنی، اس ام اس، ایمیل و ... به وسیله صاحبان رمزگذاری شده است. هزینه آن 1.3 میلیون دلار است.

5- iPhone 3G Kings Button

زمانی که این گوشی در میانه بحران دنیای در سال 2009 به بازار عرضه شد، بسیاری فکر می کردند که طراح اتریشی آن، پیتر آلویسون، دچار توهم شده است. افراد ثروتمند و قدرتمند، گوشی 18 عیار زرد، سفید و رزگلد را بسیار مجذوب نماینده و ارزشمند یافتند. بدنه این گوشی از 138 الماس با کیفیت درخشان ساخته شده و دکمه هوم آن نیز دارای الماس کمیاب (6.6 قیراط) است.

این گوشی که از نظر زیبایی شناسی عالی است، امروز 2.5 میلیون دلار قیمت دارد.

4- Goldstriker iPhone 3GS Supreme

مانند بسیاری از گوشی های این کلاس، Goldstriker iPhone 3GS Supreme یکی دیگر از دستگاه های گران قیمتی بود که سال 2009 عرضه شد. به گفته استوارت هیوز طراح بریتانیایی آن، این گوشی از 136 الماس فانتزی در پشت، 53 الماس برای تشکیل لوگوی اپل و طلای 22 عیار ساخته شده است.

این گوشی از نظر عملکرد و فعالیت مشابه iPhone 3G Kings Button است، با این تفاوت که دکمه هوم با الماس (7.1 قیراط) پوشیده شده است. اگر کسی امروز آن را داشته باشد، این گوشی 3.2 میلیون دلار قیمت خواهد داشت.

3- iPhone 4 Diamond Rose Edition

iPhone 4 Diamond Rose Edition در سال 2010 عرضه شد، طراحی دیگری از استوارت هیوز که ظاهر و طراحی خود را لوکس نشان می دهد.

تلفن نسخه محدود در جعبه ارائه گرانیتی عرضه می گردد و تنها دو نسخه از تلفن ساخته شده است. برای ساخت این گوشی از 100 قیراط الماس استفاده شده است که آن را بسیار منحصر به فرد و گران قیمت نموده است. قیمت این گوشی در زمان عرضه 8 میلیون دلار بود.

2- iPhone 4s Elite Gold

در همان سال استوارت هیوز iPhone 4s Elite Gold را ساخت که دومین گوشی گران قیمت تاریخ است.

این گوشی مانند گوشی های قبلی دست ساز بوده و با 500 الماس با وزن 100 قیراط پوشیده شده است. صفحه پشتی و لوگو از طلای 24 عیار ساخته شده است.

دکمه هوم با یک الماس تک تراش 8.6 قیراطی پوشیده شده و یک الماس تک تراش یدکی (7.6 قیراط) در آن ارائه شده است. قیمت این گوشی در زمان عرضه 9.4 میلیون دلار بود.

1- Falcon Supernova IPhone 6 Pink Diamond

گران ترین گوشی فراوری شده، فالکون سوپرنوا آیفون 6 الماس صورتی است که در سال 2014 به وسیله فالکون مشابه آیفون 6 طراحی شد.

طراحی منحصر به فرد بیرونی پلاتین آن با طلای 24 عیار و رزگلد ارائه می گردد. با این حال، برخلاف سایر گوشی های هم رده خود، به مشتریانی که نمی خواهند نسخه های مقرون به صرفه تری مانند الماس نارنجی به ارزش 42.5 میلیون دلار و الماس آبی با قیمت 32.5 میلیون دلار خریداری نمایند، ارائه می نماید.

برای خرید این گوشی امروزه باید حداقل 48.5 میلیون دلار هزینه کنید.

وبلاگ هاپرسین علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گران ترین گوشی های دنیا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین گوشی های دنیا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید