برنده لاتاری 1 میلیارد و 580 میلیون دلاری تعیین شد

به گزارش وبلاگ هاپرسین، شرکت مگا میلیونز اعلام نمود که یک فرد خوش شانس در استان فلوریدای آمریکا روز سه شنبه برنده جک پات رکوردشکن 1 میلیارد و 580 میلیونی این شرکت شده است.

برنده لاتاری 1 میلیارد و 580 میلیون دلاری تعیین شد

به گزارش یورونیوز، بر اساس اعلام مگا میلیونز این برنده خوش شانس که نام او اعلام نشده، پس از 31 قرعه کشی بدون برد بزرگ صاحب این ابرجایزه در تابستان 2023 میلادی شده است.

انتظار می رود برنده این جک پات نو، رکورد نوی را برای این لاتاری به ثبت برساند و اندازه بالاترین پرداخت قبلی را که در سال 2018 ثبت شده بود، افزایش دهد. در آن سال یک برنده توانسته بود برنده جایزه 1 میلیارد و 537 میلیون دلاری گردد.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، این نخستین برنده جک پات مگا میلیونز از ماه آوریل است و اگر مبلغ جایزه تایید گردد به سومین پرداخت بزرگ در تاریخ لاتاری ایالات متحده تبدیل خواهد شد.

فرد برنده می تواند انتخاب کند که مبلغ جایزه را یکجا دریافت کند که در آن صورت با کسر مالیات حدود 783 میلیون دلار پول نقد دریافت خواهد نمود یا کل مبلغ را به صورت سالانه در طول 30 سال بگیرد. بیشتر برندگان ترجیح می دهند مبلغ را یکجا را دریافت نمایند هرچند که مبلغ زیادی از آن کسر می گردد.

اعداد برنده روز سه شنبه 13، 19، 20، 32 و 33 به همراه توپ طلای عدد 14 بود.

علاوه بر برنده اصلی، دو نفر دیگر در فلوریدا و کاریلونای شمالی هم هر کدام مبلغ 2 میلیون دلار برنده شدند. 5 نفر دیگر هم در این لاتاری، هر کدام صاحب 1 میلیون دلار شدند.

بلیط های این قرعه کشی به قیمت 2 دلار و 45 سنت در 45 استان آمریکا به فروش می رسد.

قرعه کشی بعدی مگا میلیونز روز آدینه برگزار می گردد و جایزه جک پات آن 20 میلیون دلار خواهد بود.

منبع: فرارو

به "برنده لاتاری 1 میلیارد و 580 میلیون دلاری تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده لاتاری 1 میلیارد و 580 میلیون دلاری تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید