تخلف چند کارمند نباید به توقف فعالیت پلتفرم منجر گردد

به گزارش وبلاگ هاپرسین، به گزارش سرویس مدیریت کتاب خبرنگاران ، وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه(11 مرداد ماه) در جلسه هیئت دولتبه پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

تخلف چند کارمند نباید به توقف فعالیت پلتفرم منجر گردد

عیسی زارع پور،در پاسخ به پرسش خبرنگار درباره توقف فعالیت بعضی کسب و کار های مجازی طی چند روز گذشته، گفت: معتقدیم که همه سکوهای و شرکت های حوزه اطلاعات و فناوری اطلاعات، باید ملتزم به قانون باشند علاوه براین معتقدیم با هرگونه هنجارشکنی، باید برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیز سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، طی نامه ای خطاب به بنده به عنوان رئیس کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، اعلام کردند که تمام سکوها و کسب و کارهای فضای مجازی، ملتزم به رعایت قانون هستند، خود را مقید به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می دانند و هیچ گونه هنجارشکنی را برنمی تابند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اگر عده ای از کارکنان یک سکو یا شرکت، مرتکب هنجارشکنی اتقاق افتاد، چگونه باید برخورد کرد؟ آیا باید آن سکو را به خاطر تخلف چند نفر، تعطیل کرد یا به گونه ای دیگر مدیریت کرد؟ سکویی که بعضا چند صد برابر آن متخلفان، نیروی انسانی دارد و به هزاران، حتی میلیون ها نفر خدمات رسانی می نمایند.

وی با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی و قانون ادامه داد: معتقدیم بستن و مسدود کردن این سکوها راه حل درستی نیست؛ بلکه باید با متخلفان، هنجارشکنان و مدیرانشان برخورد گردد و نسبت به رعایت قانون باید متقاعد شوند. مسئولان این سکوها باید تدبیری نمایند تا هنجارشکنی اتفاق نیفتد. خدمات رسانی سکو نباید متوقف گردد؛ این سیاست دولت است و در آینده این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تخلف چند کارمند نباید به توقف فعالیت پلتفرم منجر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف چند کارمند نباید به توقف فعالیت پلتفرم منجر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید