کسب و کار

فعالیت 12 اقامتگاه بوم گردی در اردستان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان گفت: تا به امروز 12 اقامتگاه بوم گردی متعلق به بخش خصوصی در روستاها و منطقه ها شهری شهرستان اردستان به بهره برداری رسیده است.

5 مهر 1402

کلنگ زنی سومین مجتمع فرهنگی ، گردشگری در جیرفت

مدیرعامل شرکت پیشتازان جانباز گفت: مجتمع فرهنگی، علمی و آموزشی بام بهشت در زمینی به مساحت چهار هکتار و با زیربنای بیش از دو هکتار احداث می گردد.

5 مهر 1402

بازیگر مطرح سینما: با تأکید بنویسید؛ پشیمانم، از خیلی کارها پشیمانم

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با اکران عمومی فیلم نارگیل2 با اشاره به تجربه های متنوع خود در ایفای نقش های فرعی، از علاقه اش به بازی در نقش های محوری تر گفت.

24 شهریور 1402

سایت نو خبرنگاران رونمایی شد

خبرنگاران ، نزدیک به هشت سال است که به عنوان یک مرجع آنلاین و معتبر در زمینه فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی فعالیت دارد. در این راستا و با هدف ارائه بهتر خدمات، خبرنگاران به تازگی از سایت تازه خود رونمایی نموده است. در ادامه، با سایت تازه خبرنگاران...

14 شهریور 1402

تصمیم نهایی دولت درباره حقوق کارگران اعلام شد

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تازه ترین اظهارنظر اعلام کرده است: اعضای شورای عالی کار می توانند درخواست بازنگری حداقل حقوق کارگران را داشته باشند؛ در صورت درخواست در دستور کار قرار می گیرد و در کمیسیون های کارشناسی مورد بررسی قرار می...

7 شهریور 1402

تاکتیک جالبی که استالین برای ترساندن آمریکا به راه انداخت

در تمامی گزارش های رسیده مبنی بر دیده شدن جسمی پرنده در آسمان، تا به حال هیچ موردی مانند حادثه راسول در سال 1947 سر و صدای بسیار به پا نکرده است.

31 مرداد 1402

زیباترین خودروی طلایی حال حاضر دنیا را بشناسید، قیمت 275 میلیارد تومانی برای این بوگاتی بی نظیر، عکس

بوگاتی میسترال در سال 2022 با رنگ مشکی به نمایش عایدی، اما پس از گذشت تقریبا یک سال، بوگاتی میخواهد از رنگ دیگری برای این خودرو پرده برداری کند.

25 مرداد 1402

معرفی اجاره خودرو بین المللی سعادت رنت ، اولین شرکت سبز ایران

سعادت رنت، یک شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو بین المللی است که دارای شعب دائمی در چندین شهر ایران همانند تهران، شیراز، کیش، اصفهان، مشهد و کرج می باشد. سعادت رنت بعلاوه، حوزه ارائه خدمات اجاره ماشین خود را به کشور های اطراف و خارج از مرز های ایران...

24 مرداد 1402

برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE از سوی سازمان جهانی گردشگری

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE از سوی سازمان جهانی گردشگری صورت می گیرد.

23 مرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه 21 مرداد 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس یک ترابایت در یکسری از موبایل فروشی ها کمی بیش از 108 میلیون تومان فروخته می گردد. قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه 512 گیگ به مرز 100 میلیون رسیده و فروشنده های موبایل مقرون به صرفه ترین نسخه آیفون 13 پرو مکس که 128 گیگ فضای ذخیره سازی دارد...

21 مرداد 1402

برنده لاتاری 1 میلیارد و 580 میلیون دلاری تعیین شد

شرکت مگا میلیونز اعلام نمود که یک فرد خوش شانس در استان فلوریدای آمریکا روز سه شنبه برنده جک پات رکوردشکن 1 میلیارد و 580 میلیونی این شرکت شده است.

19 مرداد 1402

تراژدی عقب افتادن از دنیای ماشین های برقی، ببینید چند فرسنگ از همسایه های عربی و ترکیه عقب افتادیم!

در چند وقت اخیر، بعضی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور، اقدام به معرفی گزینه های برقی خود کردند.وزیر صمت هم در جدیدترین مصاحبه خود بیان کرد که اولویت واردات با خودروهای برقی است.اما سئوالی که پیش می آید این است که در نهایت، بازار خودروی کشور...

17 مرداد 1402

تخلف چند کارمند نباید به توقف فعالیت پلتفرم منجر گردد

به گزارش سرویس مدیریت کتاب خبرنگاران ، وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه(11 مرداد ماه) در جلسه هیئت دولتبه پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

11 مرداد 1402

از این مقدار بیشتر نمک در روز استفاده نکنید

نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می دهد حدود 80 درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک چقدر است؟

7 تیر 1402

هاچبک اروپایی تازه بازار ایران چه مشخصاتی دارد؟

گجت نیوز نوشت: به زودی خودروهای وارداتی وارد بازار خواهند شد و اشکودا فابیا یکی از هاچ بک هایی است که در صف ورود قرار گرفته است. مشخصات این خودروی اروپایی چیست؟

4 تیر 1402

کنسرت بیانسه باعث افزایش تورم در سوئد شد

سفر بیانسه، خواننده مشهور آمریکایی به سوئد برای برگزاری تور جهانی رنسانس خود در ماه گذشته به عنوان عامل اصلی افزایش قیمت ها در این کشور ها شناخته شد و مصرف کنندگان سوئدی اکنون بیانسه را برای مبلغ بالای قبض های خود مقصر می دانند.

29 خرداد 1402

عقب رفتن ساعت زندگی با عدم تغییر ساعت!

زهرا نژادبهرام در اعتماد نوشت: بر اساس قانون مجلس در سال 1401 تغییر ساعت در تابستان که بنا به دلایل مختلف از جمله ذخیره کردن انرژی و بهره برداری بیشتر از طول ساعات روز در تابستان بود، همواره در فروردین هرسال یک ساعت به جلو کشیده می گردد و در شهریور هر سال...

26 خرداد 1402

خداحافظی ایرانی ها با یک خوراکی معین کننده

در حالی که قیمت مصوب شکر 18 هزار تومان معین شد و قیمت عرضه آن در بنکداری ها 19 هزار و 500 تومان بود، اما دلالان به هر نرخی که می خواستند قیمت شکر را معین می کردند به طوری که الان شکر با قیمت 35 هزار تومان هم در بنکداری ها پیدا نمی گردد.

24 خرداد 1402

مطبخ کنار آشپزخانه اپن: بلاتکلیفی میان پخت وپز و پرستیژ

آشپزخانه و مطبخ، مجاورت سنت و مدرنیته در کنار هم است. پرسش آن است که اگر ما دلبستۀ سنت هستیم چرا تکلیف خودمان را معین نمی کنیم؟ هم آشپزخانه مدرن را می خواهیم و هم مطبخی که یادگار جامعه قدیم است؟ این تناقض است.

20 خرداد 1402

پنج شنبه تعطیل می گردد یا شنبه؟

دولت برای افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز لایحه ای را تحت عنوان لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در پنجم آذرماه سال گذشته به مجلس ارسال کرد و این لایحه به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شد. بر اساس این لایحه دولت در پی تعطیلی پنج شنبه ها بود،...

19 خرداد 1402
تعداد: (233)