خانم تنیسور به وزیر شادی تبدیل شده است!

به گزارش وبلاگ هاپرسین، اُنس جابر تنس باز زن تونسی به میزان ای توانسته با پیروزی هایش لبخند و شادی را برای تونسی ها به ارمغان آورد که کشورش به عنوان وزیر شادی شناخته می گردد. برای این کشور 12 میلیونی آفریقایی که خود را در بحران مالی و پناهندگی می بیند جابر امید و شادی به ارمغان می آورد.

خانم تنیسور به وزیر شادی تبدیل شده است!

به گزارش وبلاگ هاپرسین به نقل از الجزیره، این دختر 28 ساله اهل شهر تاریخی کسار هلال که از زمانی کودکی در پی مادرش به زمین های تنیس محلی می رفت راه زیادی را در زندگی پیموده است آن هم در کشوری، چون تونس که فوتبال پادشاه ورزش ها قلمداد می گردد و تنیس زمانی در پایین ترین سطح محبوبیت عمومی قرار داشت. اکنون، اما جابر با پیروزی هایش قلب میلیون ها تونسی را به دست آورده است.

اسلیم بلحاج یک مرد تونسی - بریتانیایی درباره جابر می گوید: چطور می توانی آن لبخند بر روی لبان اش را دوست نداشته باشی؟ او را از طرفداران پروپاقرص این فینالیست رقابت های تنیس ویمبلدون است.

او می گوید: نمی خواهم به سایر بازیکنان بی احترامی کنم، اما آنان به قدری بر روی نتیجه بازی متمرکز شده اند که اغلب لبخند نمی زنند. حتی حریفان جابر نیز او را دوست دارند و او با بیشتر تنیس بازان فعلی و سابق دوست است و روابط صمیمانه ای دارد.

او می افزاید: دیدنی یک ورزشکار زن مسلمان بسیار عالی است. در واقع، هر بار که این ورزشکار تونسی به آخرین مراحل یک تورنمنت بزرگ راه می یابد دیگر تنیس بازان با سرعت حمایت و هیجان شان را ابراز می نمایند.

کیم کلایسترز تنیس باز بلژیکی و دارنده چهار گرند اسلم و قهرمان پیشین شماره یک دنیا پس از فینالیست شدن جابر به سرعت در توئیتی نوشت:یک پیروزی عجیب! حتی آرینا سابالنکا تنیس باز اهل بلاروس که در لیست انجمن تنیس زنان در رتبه دوم قرار گرفته است درباره جابر که او را در نیمه نهایی شکست داده بود در توئیتی نوشت: به انس جابر بابت عملکرد باورنکردنی اش تبریک می گوید. من الان از تو متنفرم، اما می دانی که در هر حال دوستت دارم! امیدوارم در فینال پیروز باشی.

بلحاج که 30 سال پیش به انگلستان مهاجرت کرد می گوید با قدم گذاشتن جابر در زمین در روز شنبه تمام خیابان های تونس خلوت شد. او می گوید:مردم در کافی شاپ ها و رستوران ها و مهمانی های خانودگی بازی او را دیدن می نمایند. او تنها امید ما برای کسب مدل طلا یا یک عنوان ورزشی بزرگ است. او به ما امید و شادی می بخشد.

پست های جابر در رسانه های اجتماعی پس از هر برد متوالی مملو از طرفدارانی است که او را به نوعی متعلق به خود می دانند. نظراتی مانند غرور دنیا عرب و کل آفریقا به شما افتخار می نماید با پیغام های تبریک ستارگان فوتبال، افراد مشهور سینما و تلویزیون و اینفلوئنسر های رسانه های اجتماعی آمیخته شده اند.

یکی از طرفداران او در لندن می گوید: زمانی که جابر وارد زمین می گردد کاریزمای بسیار بالایی دارد. زمانی که در زمین حضور دارد می درخشد و دیدنی تنیس را بسیار هیجان انگیز می نماید.

منبع: فرارو

به "خانم تنیسور به وزیر شادی تبدیل شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانم تنیسور به وزیر شادی تبدیل شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید