خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!، عکس

به گزارش وبلاگ هاپرسین، پیشرفت چین در امر خودروسازی به جایی رسیده که فرانسه که خود صاحب چند برند معتبر خودروسازی است، از خودروهای چینی در ناوگان پلیس خود استفاده می نماید.

خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!، عکس

امیرمسعود عابدین: پلیس شهرداری فرانسه در Meurthe-et-Moselle، اکنون یک خودروی تمام الکتریکی نو، یعنی ام جی 4 را وارد ناوگان پلیس خود کرد.

همانطور که در تصویر می بینیم، این خودرو متعلق به Police Municipale (پلیس شهرداری) ناحیه Meurthe-et-Moselle است.

ام جی 4 در چین با نام MG Mulan شناخته می گردد.این یک هاچ بک الکتریکی ساخت شرکت SAIC چین است.این خودروساز چینی بر روی پلت فرم Nebula قرار گرفته است. با توجه به پلت فرم Nebula، این خودرو تست تصادف Euro-NCAP را با موفقیت پشت سر گذاشت.

سه گزینه موتور الکتریکی برای این خودرو عرضه می گردد: دیفرانسیل عقب 168 و 204 اسب بخاری و چهار چرخ محرک 426 اسب بخاری.3 گزینه باتری هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که به ترتیب 51 کیلووات ساعت (350 کیلومتر برد WLTP)، 64 کیلووات ساعت (435 کیلومتر برد WLTP) و 77 کیلووات ساعت (520 کیلومتر بردWLTP).

  • ماشین نو پارس خودرو/ کراس اُور چینی با طراحی قدیمی/ عکس

  • چانگان از خودروی برقی دیگری رونمایی کرد/ گزینه واردات به ایران؟

تریم مدل پلیس شده، تریم پایه و استاندارد بوده و دارای 168 اسب بخار قدرت و باتری 51 کیلووات ساعتی است.در نتیجه MG4 می تواند در 7.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

ناحیه Meurthe-et-Moselle یک بخش بزرگ نیست.به عنوان مثال، ام جی 4 با این باتری می تواند تقریباً سه بار با یک بار شارژ از شمال به جنوب حرکت کند.

در فرانسه، تریم استاندارد ام جی 4، 27810 دلار قیمت می خورد.در چین، همین خودرو 17225 دلار قیمت دارد.در این تریم شاهد امکاناتی مثل شارژ 88 کیلوواتی DC، سیستم MG Pilot، نمایشگر کیلومترشمار 7 اینچی، صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی 10.25 اینچی، چراغ های LED، سنسورهای پارک عقب، ورود و استارت بدون کلید و... هستید.

شایان ذکر است که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سال آینده، پلیس فرانسه از یکی از خودروهای چینی لی اتو استفاده خواهد نمود.این یک شاسی بلند از سری L خواهد بود، اما مدل دقیق آن فاش نشده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ هاپرسین مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید