ورود یک شاسی بلند تازه به بازار، عکس

به گزارش وبلاگ هاپرسین، گجت نیوز نوشت: یکی از شرکت های واردکننده برای واردات شاسی بلند چینی GAC GS4 فرایند ثبت سفارش را انجام داده و این خودرو به زودی روانه بازار ایران خواهد شد.

ورود یک شاسی بلند تازه به بازار، عکس

برند GAC در ردیف برندهای باکیفیت و بسیار خوب کشور چین واقع شده است و شاسی بلند گک GS4 نیز مدتی قبل به بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه شده است.

تعیینات فنی شاسی بلند GAC GS4

شاسی بلند GAC GS4 با همان موتور 1.5 لیتری T-GDI که در کشورهای عربی عرضه شده، وارد بازار ایران خواهد شد. این موتور می تواند قدرتی برابر با 166 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می گردد.

امکانات رفاهی و ایمنی

در حال حاضر تعیین نشده گک GS4 با چه تعییناتی به بازار ایران خواهد آمد، اما نسخه فول این خودرو از امکاناتی چون 6 کیسه هوای ایمنی، تریم چرمی صندلی ها، سیستم نمایش فشار باد تایرها، سیستم کمکی کروز هوشمند، رادار هشدار تصادف از جلو، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، ترمز اضطراری اتوماتیک، مولتی مدیا یا نمایشگر لمسی همراه با دوربین عقب و آینه الکتروکرومیک بهره می برد.

از سایر امکانات شاسی بلند چینی GAC GS4 نیز می توان به چراغ ها مجهز به فناوری LED، چراغ های روز، ترمزهای ABS، EBD و BAS، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، باز و بسته شدن برقی آینه های جانبی همراه با گرمکن و چراغ راهنما، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سقف پانورامیک و کلاستر دیجیتالی اشاره نمود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ورود یک شاسی بلند تازه به بازار، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود یک شاسی بلند تازه به بازار، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید