قصه های دبستانی خنده نداره! به نمایشگاه کتاب سی وچهارم رسید

به گزارش وبلاگ هاپرسین، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، مجموعه قصه های دبستانی شامل قصه هایی است که به بچه ها نوآموز و نوخوان فرصت می دهد علاوه بر تقویت توانایی خواندن، اوقات سرگرم کننده ای داشته باشند. قصه هایی مناسب برای بچه ها دبستانی که طی آنها با ماجراجویی های جالب و خنده داری روبه رو می شوند.

قصه های دبستانی خنده نداره! به نمایشگاه کتاب سی وچهارم رسید

خنده نداره! داستان پسربچه ای به نام بیل است که دوست داشت دلقک باشد و در یک سیرک کار کند. بیل برای خودش یک نام دلقکی هم انتخاب نموده است: بیلبوی کبیر! اما خبر ندارد که دلقک بازی، یک کار بسیار جدی است!

جان پیج در شهر لندن انگلستان به جهان آمد. وقتی جان کوچک بود، مادرش همواره برایش کتاب داستان و شعر می خواند. از همان زمان عشق جان به ادبیات شکل گرفت. او در دانشگاه منچستر، ادبیات انگلیسی و نمایشنامه نویسی خواند و از آنجا به نمایشنامه نویسی علاقه مند شد. تا امروز 13 نمایشنامه از او رسما به روی صحنه رفته است. جان یک نویسنده مستقل، از اهالی تئاتر و یک کارگردان هنری است. او طی سالیان گذشته صدها کارگاه نمایشنامه نویسی و نویسندگی برای بچه ها برگزار نموده است.

سرور کتبی نیز داستان نویس و مترجم ایرانی است که در شهر اهواز متولد شده. او به عنوان یک نویسنده پُرکار بچه ها، تا به امروز حدود 70 جلد کتاب برای بچه ها نوشته است. کُتبی هر چند در کشور مالزی زندگی می نماید؛ اما همچنان برای بچه ها ایرانی قصه می نویسد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

صبح روز بعد، بیلبوی کبیر سرِ ساعتِ پنج صبح از رختخواب بیرون پرید و شلوارِ گشادِ پُف دار و پیراهن زردش را پوشید. بعد کلاه گیس مسخره آبی را سرش کرد. و دماغِ قرمزِ پلاستیکی اش را هم روی بینی اش گذاشت. صورتش را با پودر سفید پوشاند و یک لبخند گنده قرمز روی لبش کشید..

انتشارات پیدایش کتاب خنده نداره!ا نوشته جان پیج با ترجمه سرور کُتبی را با شمارگان 500 نسخه، در 62 صفحه و به بهای 30 هزار تومان منتشر و عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "قصه های دبستانی خنده نداره! به نمایشگاه کتاب سی وچهارم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه های دبستانی خنده نداره! به نمایشگاه کتاب سی وچهارم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید