ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در واحد های صنعتی و خدماتی تهران

به گزارش وبلاگ هاپرسین، خبرگزاری خبرنگاران- معا ون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: استفاده از سوخت مازوت در واحد های صنعتی تولیدی و خدماتی استان ممنوع است.

ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در واحد های صنعتی و خدماتی تهران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ هاپرسین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در دومین کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران اضافه کرد: با توجه به گزارش اداره هواشناسی استان تهران مبنی بر استمرار پایداری هوا و انباشت آلاینده ها تا سرانجام روز چهارشنبه و بعلاوه بالا بودن شاخص کیفی هوا بر اساس ایستگاه های سنجش آلودگی هوا مقرر شد پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در منطقه ها پرتردد جانمایی شوند.

وی ادامه داد: پلیس راهور تهران نسبت به جلوگیری از تردد کلیه موتورسیکلت ها و خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی اقدامات لازم را به عمل آورد و فرمانداران استان برای جلوگیری از مصرف سوخت مازوت به وسیله کلیه واحد های صنعتی تولیدی و خدماتی اقدامات لازم را انجام دهد و شرکت گاز استان نیز برنامه ریزی لازم را برای تامین سوخت گاز مورد احتیاج کلیه واحد های متصل به شبکه گازرسانی داشته باشد.

معا ون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: دستگاه های اجرایی از تردد خودرو ها و سرویس های فرسوده، دودزا و فاقد معاینه فنی خودداری نمایند و فرمانداران شهرستان های استان نسبت به اجرای مصوبات جلسه کاهش آلودگی هوا اهتمام ویژه داشته باشند.

چراغعلی اضافه کرد: شهرداری های استان هم برای نظارت ویژه بر جلوگیری از پسماندسوزی، کاهش جلوگیری از فعالیت های عمرانی در سطح شهر و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در سرانجامه های مسافربری اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در واحد های صنعتی و خدماتی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در واحد های صنعتی و خدماتی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید