کدام خودرو های کارکرده وارد می شوند؟

به گزارش وبلاگ هاپرسین، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مانند مجلس برای واردات خودرو مصمم است و کیفیت، قیمت و واردات خودرو سه محور کلیدی است که از سوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با جدیت دنبال می گردد.

کدام خودرو های کارکرده وارد می شوند؟

به گزارش ایسنا، روح الله عباسپور درباره آخرین اقدامات اجرا شده از سوی مجلس و دولت برای واردات خودرو، بیان نمود: مجلس در بودجه سال های 1401 و 1402 تصویب کرد تا واردات خودرو های خارجی با انتقال دانش فنی انجام گردد. برای واردات خودرو های کارکرده نیز مصوب کرد تا خودرو هایی که بین یک تا پنج سال عمر دارند، وارد کشور شوند.

نمانیده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: دولت نیز آئین نامه واردات خودرو را تهیه کرد و بر اساس گزارش مسئولان وزارت صمت، اکنون بالغ بر 20 هزار خودروی وارداتی در گمرک کشور وجود دارد که باید شماره گذاری شوند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت نیز همچون مجلس برای واردات خودرو مصمم و جدی است، گفت: در بعضی موارد نواقصی برای واردات خودرو دیده می گردد که ان شاءالله هرچه زودتر مرتفع شده و شاهد ورود خودرو های بیشتری به کشور خواهیم بود.

عباسپور توضیح داد: کمیسیون صنایع با جدیت موضوع واردات خودرو را دنبال خواهد نمود. قیمت، کیفیت و واردات خودرو سه اولویت اساسی کمیسیون صنایع و معادن مجلس است که در نشست مشترک اخیر کمیسیون با وزیر صمت نیز پیگیری های لازم پیرامون این سه محور صورت گرفت.

منبع: فرارو

به "کدام خودرو های کارکرده وارد می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام خودرو های کارکرده وارد می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید