گریه نوازندگان در کنسرت علیرضا قربانی

به گزارش وبلاگ هاپرسین، نوازنده ویولن گروه نوازندگان علیرضا قربانی گفت: گاهی مردم با برخی از قطعه ها به گریه می افتند و این مسئله برای نوازندگان نیز رخ می دهد.

گریه نوازندگان در کنسرت علیرضا قربانی

به گزارش وبلاگ هاپرسین سارا نادری نوازنده ویولن که در گروه نوازندگان علیرضا قربانی حضور دارد و این روزها در کاخ سعدآباد تهران اجرا می نماید درباره فعالیت هنری خود گفت: نوازنده ارکستر سمفونیک هستم و حدود 16 سال است که ساز ویولن را به صورت حرفه ای می نوازم.

او درباره همکاری گروهی با نوازندگان کنسرت علیرضا قربانی گفت: همه نوازندگان، کار گروهی را به خوبی انجام می دهند و با یکدیگر به شدت هم دل هستیم. وقتی در کنار یکدیگر حضور داریم، لذت بخش است، البته حضور مردم بر انرژی ما می افزاید و خوشحالیم که شب های طولانی در کنار یکدیگر به اجرا می پردازیم.

این نوازنده درباره مخاطبانی که برای کنسرت به کاخ سعدآباد می آیند، اعلام کرد: تماشا حدود 3هزار نفر از مردم که هر شب برای این اجرا به کاخ سعدآباد می آیند، بسیار لذت بخش است؛ به خصوص تماشای آن ها از بالای سن حال و هوای دیگری دارد و انرژی بیشتری به ما منتقل می نماید.

او با اشاره به اینکه قطعه مورد علاقه اش روزگار غریب است، تاکید نمود: وقتی که علیرضا قربانی این قطعه را می خواند، مردم با او هم خوانی می نمایند که انرژی عجیبی به ما می دهد. آواز خواندن مردم با صدای بلند حسی دارد که وصف شدنی نیست. حتی گاهی برخی افراد با برخی از قطعه ها به گریه می افتند و این مساله برای ما نیز رخ می دهد، یعنی اگر نوازنده ها را ببینید، متوجه می شوید که برخی از ما نیز به گریه افتاده ایم، متن شعر، حس و حال مردم و کاخ سعدآباد، خواندن علیرضا قربانی بر ریختن این اشک تاثیرگذار است.

نادری توضیح داد: خیلی خوشحالم که شاهد حضور مردم در این کنسرت ها هستیم، امیدوارم که حال همه ما روز به روز بهتر گردد و بتوانیم با حس و حال بهتری برای مردم اجرا کنیم.

بشنوید | خواننده ای که با این تیتراژ معروف شد

منبع: همشهری آنلاین

به "گریه نوازندگان در کنسرت علیرضا قربانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریه نوازندگان در کنسرت علیرضا قربانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید