موسیقی

گریه نوازندگان در کنسرت علیرضا قربانی

نوازنده ویولن گروه نوازندگان علیرضا قربانی گفت: گاهی مردم با برخی از قطعه ها به گریه می افتند و این مسئله برای نوازندگان نیز رخ می دهد.

24 تیر 1402

انتقاد تند از یک آهنگ پرحاشیه ، چرا در یکی از مراکز فلسفه ایران باید چنین آهنگی ساخته شود؟ ، موسیقی و هنری که باعث مفسده شود باید حرام و ممنوع باشد

موسیقی به عنوان راهی برای تاثیرگذاری بر جامعه و تغییر آن، شناخته می شود. نوعی خاص از موسیقی می تواند جامعه را هدایت کرده و فرهنگ درست ایجاد کند، اما در مقابل، موسیقی بدون ریشه و سطحی نیز می تواند در تربیت جامعه تاثیر منفی بر جای بگذارد.

17 تیر 1402

رد ادعای ثبت یک پرونده در یونسکو

جلال محمدی، سرپرست گروه آوای تبری شامگاه دوشنبه (دوازدهم تیرماه) در جریان برگزاری کنسرت این گروه در تالار وحدت، مدعی شد که پرونده دوتار تبری را برای ثبت در یونسکو در حال آماده سازی دارد و این ساز به زودی در یونسکو ثبت می گردد.

14 تیر 1402

کنسرت بیانسه باعث افزایش تورم در سوئد شد

سفر بیانسه، خواننده مشهور آمریکایی به سوئد برای برگزاری تور جهانی رنسانس خود در ماه گذشته به عنوان عامل اصلی افزایش قیمت ها در این کشور ها شناخته شد و مصرف کنندگان سوئدی اکنون بیانسه را برای مبلغ بالای قبض های خود مقصر می دانند.

29 خرداد 1402

چگونه با Smart View گوشی سامسونگ را به تلویزیون متصل کنیم؟

یکی از مجذوب کننده ترین و برترین قابلیت های موجود در گوشی های سامسونگ، Smart View است؛ قابلیتی که یاری می نماید تصویر گوشی خود را روی یک تصویر دیگر نظیر تلویزیون انداخته و در نمای بزرگ تری با آن تعامل برقرار کنید. اگر گوشی شما از این قابلیت بهره می برد اما...

27 خرداد 1402

هیولای رنجروور برای شکست مرسدس بنز و بی ام و به میدان آمد!، عکس

رنجروور اسپرت SV جایگزین نسخه قبلی SVR شده و این بار با ظاهر فوق العاده تهاجمی و خشن خود، برای رقابت با رقبای آلمانی حسابی آماده است.

15 خرداد 1402

سالمندان مبتلا به بیماری زوال عقل نیازمند چه مراقبت هایی هستند؟

بیماری زوال عقل در سالمندان و آلزایمر باعث می گردد تا مبتلایان نیازمند مراقبتی خاص برای انجام کارهای روزمره باشند. فراموشی یکی از روندهای طبیعی کهولت سن و پیری است. اما اگر یکی از اعضای خانواده یا والدین شما در انجام کارهای روزمره خود مانند استفاده از...

13 اردیبهشت 1402

حدود نیم قرن سفر و میلیاردها کیلومتر دور از زمین؛ دانشمندان ناسا چند سال دیگر بر عمر وویجر افزودند

چهل و پنج سال از زمان پرتاب کاوشگر وُویَجِر-2 به فضا می گذرد. گمان می رفت دیگر امیدی برای ادامه کار آن نیست اما به تازگی دانشمندان ناسا راهی برای طولانی تر کردن عمر مفید آن پیدا کردند.

11 اردیبهشت 1402

سفارش قهوه در کشورهای مختلف ، چگونه در سفر قهوه بخریم؟

نمی توانید در تعطیلات تان از نوشیدن قهوه چشم پوشی کنید؟ با ما همراه شوید تا در ادامه این مطلب کاربردی با نحوه سفارش قهوه در کشورهای مختلف طول سفر، فرهنگ قهوه و انتخاب قهوه محبوبتان در این سفر، بیشتر آشنا شوید.

17 دی 1401

آنتالیا یا کوش آداسی؟

مسافرانی که ترکیه را به علت استفاده از تفریحات ساحلی و آبی انتخاب می نمایند اغلب میان تور آنتالیا یا تور کوش آداسی مردد هستند که کدام یک امکانات و مزایای بیشتری دارد تا آن را در اولویت اول خود قرار دهند. بنابراین ما در خبرنگاران بر آن شدیم تا به آنالیز...

11 دی 1401

آشنایی با جدیدترین هدفون وایرلس سونی ، سیستم هوشمند ضد نویز، کنترل صدای انطباقی

جدیدترین هدفون وایرلس سونی Sony 1000X Wirelessدرست مثل بقیه محصولات این شرکت روی کیفیت در کنار طراحی زیبا متمرکز شده است. این هدفون گزینه ای عالی برای افراد پر تحرک است.

3 دی 1401

در ساحل برترین فیلم رویداد سینمایی کانادایی شد

تهران (پانا) - فیلم در ساحل ساخته ابوالحسن کیوان برگزیده رویداد جوایز فیلم کانادا شد.

7 شهریور 1401

تهرانگردی را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید

اگر بار اول یا دوم است که قصد دارید به تهران سفر کنید و مدت زمان بسیار کمی فرصت دارید تا از مکان های دیدنی آن لذت ببرید، ما چند پیشنهاد برای تهران گردی حرفه ای داریم که میتوانید در برنامه سفر خود قرار دهید.

26 مرداد 1401

امسال روز ولنتاین، عشق ات رو با یه سفر رمانتیک سورپرایز کن!

روز ولنتاین، روزی که منتظرش بودی تا کنار عشق ات از گذر زمان بیشتر لذت ببری! و چی بهتر از اینکه این روز رو با هم در جایی رمانتیک و زیبا سپری کنید؟ مطمئنا دنیا در کنار عزیزان بسیار زیباتره! برای ولنتاین امسال به این مقاصد رویایی و رومانتیک در سراسر دنیا فکر...

14 مرداد 1401

تقویت صنایع فرهنگی و خلاق در سند تحول دولت

در نخستین ویرایش سند تحول دولت مردمی، ضمن توجه ویژه به صنایع فرهنگی و خلاق، برای رسیدن به شرایط مطلوب آن، 8 چالش احصاء شده است.

10 خرداد 1401

حمیدرضا نوربخش: موسیقی به روزگار بدی دچار شده است

تهران (پانا) - حمیدرضا نوربخش ضمن اعلام اینکه جشن خانه موسیقی در سال نو برگزار خواهد شد، از کمبود حمایت ها در موسیقی گفت و اعلام نمود که متاسفانه سرمایه گذارها به سمت چهره ها جذب می شوند.

1 خرداد 1401

برترین اقامتگاه های دوستدار محیط زیست برای گردشگران در دنیا (قسمت دوم)

نگهداری از محیط زیست حتی در سفر، وظیفه همه انسان ها است. در ادامه به شما اقامتگاه هایی را معرفی خواهیم کرد که علاوه بر حفظ محیط زیست، زندگی بومیان را نیز بهبود می بخشند.

29 اردیبهشت 1401

10 جاذبه معروف و دیدنی شهر لایپزیگ در آلمان

جاذبه های گردشگری در لایپزیگیکی از شهر های بزرگ و مهم آلمان که در استان فدرال زاکسن واقع شده است نیز شهر لایپزیگ است. این شهر که در شرق کشور آلمان نیز واقع شده است یکی از مراکز صنعتی شرق آلمان به شمار می رود و با پیشینه فرهنگی بالا دارای جاذبه های گردشگری...

26 اردیبهشت 1401

رستوران های سن پترزبورگ؛ از خانه استیک استراگانف تا پلمنی

سن پترزبورگ از جمله مقاصد گردشگری مجذوب کننده و پر رفت آمد در اروپا به شمار می رود اما از رستوران های آن نیز نباید غافل شد.

22 فروردین 1401

با سرویس های آنلاین پخش موسیقی؛ غرق در میلیون ها آهنگ شوید

سرویس های استریم آنلاین موسیقی در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی دارند و در حال حاضر نمونه های ایرانی آن ها نیز ارائه شده اند. همراه خبرنگاران باشید تا با این نوع از سرویس ها بیشتر آشنا شویم.

21 بهمن 1400
تعداد: (42)