تئاتر

بازیگر مطرح سینما: با تأکید بنویسید؛ پشیمانم، از خیلی کارها پشیمانم

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با اکران عمومی فیلم نارگیل2 با اشاره به تجربه های متنوع خود در ایفای نقش های فرعی، از علاقه اش به بازی در نقش های محوری تر گفت.

24 شهریور 1402

چرا جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از همدان به یزد رفت؟ ، این جشنواره باید استانداردهای بین المللی را رعایت کند

دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان تاکید نمود که این جشنواره، یک جشنواره بین المللی است و نباید با مقیاس های یک جشنواره بومی یا استانی برگزار گردد.

5 شهریور 1402

کوتاه قامتان ایرانی بهترین تعمیرکاران هواپیما

باورش مشکل بود اما وقتی سرنخ را گرفتیم، سر از منطقه هوایی مهرآباد درآوردیم و دیدیم این کوچولوهای زبر و زرنگ، کمک متخصص هایی هستند که به راحتی به هرقسمتی از هواپیما که دست دیگران به آنجا نمی رسد، وارد می شوند و خرابی هواپیما را تعمیر می کنند.این گزارش...

1 خرداد 1402

قصه های دبستانی خنده نداره! به نمایشگاه کتاب سی وچهارم رسید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، مجموعه قصه های دبستانی شامل قصه هایی است که به بچه ها نوآموز و نوخوان فرصت می دهد علاوه بر تقویت توانایی خواندن، اوقات سرگرم کننده ای داشته باشند. قصه هایی مناسب برای بچه ها دبستانی که طی آنها با ماجراجویی های جالب...

22 اردیبهشت 1402

هویدای تلویزیون ایران کیست؟

بازیگر سریال پدرخوانده گفت: از نظر فیزیکی کارگردانان کوشش می نمایند تا آدمی که به یک نقش و کاراکتر می خورد را انتخاب نمایند و به پیشانی من مهر خورده که باید نقش هویدا را بازی کنم.

15 اردیبهشت 1402

بازیگر خانم معروف: طبیعت محل زندگی ام را به ترافیک شهر ترجیح می دهم ، اهالی این منطقه مرکز مهمان نوازند

در این شماره از خبرنگاران محله به سراغ مریم سعادت رفتیم؛ هنرپیشه ای که در سریال هایی چون آرایشگاه زیبا و زی زی گولو ایفای نقش نموده است. او در یکی از منطقه ها شمالی شهر تهران ساکن است. مریم سعادت متولد 1337 در تهران، بازیگر، دوبلور، طراح صحنه و لباس است.

17 بهمن 1401

کشتی غرق شدۀ قرون وسطایی؛ بزرگترین پازل سه بعدی جهان!

ولزی ها در حال حاضر هزاران الوار 500 ساله دارند که باید با سر هم کردن آن ها، یک کشتی غرق شدۀ قرون وسطایی را دوباره سرپا نمایند! این ماموریت به عنوان بزرگترین پازل سه بعدی جهان توصیف شده است.

5 بهمن 1401

پارک جمشیدیه ، بوستان زیبای سنگی در مرکز

پارک های تهران و فضای سبز تو شلوغی های تهران بزرگ، میتونه سرگرمی لذت بخش مردم مرکز نشین باشه. فضایی که با تنفس عمیق در سر سبزی ها انرژی مثبت روح دوچندان میشه ومیشه آرامش وصف ناپذیری هم تو این پارک ها تجربه میشه. پارک جمشیدیه مکانی هست که مردم تو روز های...

15 دی 1401

شخصیت مهمان های 19 قسمت اول مهمونی ایرج طهماسب از بدترین تا بهترین

ایرج طهماسب بر خلاف برنامه های مهمان محور، به شیوه های مرسوم سوال و جوابی با مهمان هایش برخورد نمی کند. او به دور از این کلیشه های رایج، به سبک و سیاق خودش را مهمان های برنامه اش به معاشرت می پردازد. او از زمان مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی این رویه را حفظ...

5 مرداد 1401

حمیدرضا نوربخش: موسیقی به روزگار بدی دچار شده است

تهران (پانا) - حمیدرضا نوربخش ضمن اعلام اینکه جشن خانه موسیقی در سال نو برگزار خواهد شد، از کمبود حمایت ها در موسیقی گفت و اعلام نمود که متاسفانه سرمایه گذارها به سمت چهره ها جذب می شوند.

1 خرداد 1401

مکان هایی دیدنی که تنها بخشی از زیبایی مطلق آفریقا را نشان می دهند

خبرنگاران/ این خبر پیرامون مکان هایی دیدنی که تنها بخشی از زیبایی مطلق آفریقا را نشان می دهند، برای شما نوشته شد.

29 دی 1400

برترین فیلم های عاشقانه؛ نتفلیکس سال 2020

بی شک مهمترین رویدادی که سال 2020 میلادی را تحت تأثیر قرار داد، شیوع گسترده کروناویروس در دنیا و تغییرات گسترده ناشی از این بزرگترین همه گیری قرن 21 بود.

26 شهریور 1400

رکوردداران و حاشیه های یک اختتامیه بی حاشیه سینمایی

آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر با رکوردداری یدو و بی همه چیز در 5 بخش در فضایی آرام و بی حاشیه برگزار گردید.

19 اسفند 1399

سایه سنگین کرونا بر اقتصاد هنر گیلان

سینمادارای در چند سال اخیر با مسائل و رکود مالی شدیدی همراه است. حال این بار نوبت کرونا شده تا این صنعت را بیشتر دچار بحران کند.

23 خرداد 1399

لیلای بی مجنون؛ درامی عاشقانه در دل تاریخ سیاسی - مذهبی

نمایش لیلای بی مجنون کاری از مهدی اسماعیلی است که در ایام فاطمیه قصه ای عاشقانه را روایت می نماید.

14 اسفند 1398