تعاریف و اصطلاحات

تاکتیک جالبی که استالین برای ترساندن آمریکا به راه انداخت

در تمامی گزارش های رسیده مبنی بر دیده شدن جسمی پرنده در آسمان، تا به حال هیچ موردی مانند حادثه راسول در سال 1947 سر و صدای بسیار به پا نکرده است.

31 مرداد 1402

10 ایده مجذوب کننده برای ژست عکاسی در طبیعت

عکاسی طبیعت یکی از مجذوب کننده ترین انواع عکاسی است که می تواند با به تصویر کشیدن زیبایی های خلقت هر انسانی را به وجد بیاورد. ژست عکاسی در طبیعت نیز می تواند یکی بهترین ایده ها برای خلق تصاویر و عکس های زیبا باشد.

22 مرداد 1402

طب سوزنی چیست و چه تأثیر بر بدن دارد؟

همه افراد تصور می نمایند که برای درمان بیماری ها باید حتماً به پزشک طب مدرن مراجعه و از داروهای شیمیایی استفاده نمایند، درحالی که بعضی از بیماری ها را می توان بدون استفاده از این نوع داروها و عوارض ناخوشایند احتمالی آن ها درمان کرد.

30 تیر 1402

شکار پدیده ای نادر در چابهار، فیلم

آبفشان های صخره ای چابهار اخیرا توجه زیادی را در فضای مجازی به خود جلب نموده است اما این پدیده چیست و به چه شکلی اتفاق می افتد,؟

26 تیر 1402

نکونام باید استعفا بدهد و برود ، انتخاب مدیران استقلال تا به امروز غلط بوده است

پیشکسوت استقلال گفت: من به دست پشت پرده اعتقادی ندارم، اما انتخاب مدیران استقلال تا به امروز غلط بوده است.

25 تیر 1402

اختلال های گوگل ناشی از چیست؟ ، تحریم یا حفاظت از بیگ دیتا

چند روزی است که گوگل به برخی از درخواست ها، خطای دسترسی می دهد. این درخواست ها پیش از این بدون هیچ مسئله ای پاسخ داده می شد.

12 تیر 1402

طرز تهیه پیراشکی مرغ خوشمزه ، مرحله به مرحله

پیراشکی از آن غذاهای خوشمزه است که نمی توان به آن نه گفت. با این حال تهیه خمیر آن برای خیلی از افراد سخت است. اگر شما هم مانند دیگر افراد در تهیه خمیر پیراشکی مشکل دارید، بهتر است که طرز تهیه خمیر پیراشکی فوری را در کتاب کاله بخوانید و در این مقاله همراه...

6 تیر 1402

هاچبک اروپایی تازه بازار ایران چه مشخصاتی دارد؟

گجت نیوز نوشت: به زودی خودروهای وارداتی وارد بازار خواهند شد و اشکودا فابیا یکی از هاچ بک هایی است که در صف ورود قرار گرفته است. مشخصات این خودروی اروپایی چیست؟

4 تیر 1402

جواد نکونام به درد استقلال می خورد؟

یک سال قبل در چنین روز هایی خبر جدایی فرهاد مجیدی از استقلال شنیده شد. آن روز ها جواد نکونام گزینه اول جانشینی فرهاد بود و به نظر می رسید که اکثریت هواداران استقلال نیز او را یک انتخاب ایده آل برای تیم شان می دانند. نکو آن روز ها ترجیح داد در فولاد بماند...

25 خرداد 1402

چرا پرواز مستقیم به آنتالیا نداریم؟

پرواز مستقیم به آنتالیا مدتی است که وجود ندارد؛ البته این محدودیت تنها در صورتی است که شما قصد سفر به صورت شخصی به این شهر را داشته باشید.

4 اسفند 1401

شایع ترین علائم ام اس کدامند؟!

در فردی که ژن مساعد داشته باشد، بیماری ام اس ایجاد می گردد، ژن مساعد نه وراثت است و نه اختلال ژنتیکی است. هر فرد نقشه ژنتیک منحصر به فرد خود را دارد و ممکن است نسبت به برخی از بیماری ها بسیار حساس باشد، پس در بیماری ام اس، نقش وراثت مطرح نیست.

18 بهمن 1401

بازیگر خانم معروف: طبیعت محل زندگی ام را به ترافیک شهر ترجیح می دهم ، اهالی این منطقه مرکز مهمان نوازند

در این شماره از خبرنگاران محله به سراغ مریم سعادت رفتیم؛ هنرپیشه ای که در سریال هایی چون آرایشگاه زیبا و زی زی گولو ایفای نقش نموده است. او در یکی از منطقه ها شمالی شهر تهران ساکن است. مریم سعادت متولد 1337 در تهران، بازیگر، دوبلور، طراح صحنه و لباس است.

17 بهمن 1401

برترین ساعت های هوشمند طرح اپل واچ؛ از مقرون به صرفه ترین تا گران ترین

طراحی مجذوب نماینده و قابلیت های فوق مدرن اپل واچ ها نگاه علاقه مندان زیادی را در سراسر دنیا معطوف به خود نموده ، اما از آن جایی که این ساعت ها قیمت بسیار بالایی دارند و صرفا برای کاربران گوشی های اپل طراحی شده اند، بسیاری از افراد نمی توانند از آن ها...

16 بهمن 1401

5 نشانه از اجداد باستانی انسان که هنوز در بدنمان یافت می شوند

در بدن انسان ساختارهایی وجود دارد که ازنظر تکاملی قدمت زیادی دارد و به اجدادی بازمی شود که هزاران و حتی میلیون ها سال پیش زندگی می کردند.

13 بهمن 1401

چرا ظرفیت حافظه VRAM برای کارت گرافیک اهمیت بسیار زیادی دارد؟

برای خرید کارت گرافیک باید به مولفه های متعددی توجه نشان دهید و به همین دلیل برای بعضی کاربران، خرید یک کارت گرافیک مناسب کار بسیار سختی محسوب می گردد. بعضی کاربران بر این باور هستند که قدرت پردازنده گرافیکی موجود در کارت گرافیک اهمیت بسیار بیشتری نسبت...

9 بهمن 1401

دیکتاتورزاده ها؛ قصه عجیب کیم ایل سونگ

خورشید ملت، آفتاب بشریت، نور سرخ خلق ستمدیده! از این نام ها زیاد برای کیم ایل سونگ، رهبر بزرگ کره شمالی درآوردند. با این حال منابع غیررسمی نقل نموده اند این آقای خورشید ملت، فراوان بچه دوست داشت و هر جا که رفت، کاشت! این ها را دارم از کتاب دیکتاتورزاده...

1 بهمن 1401

5 طرز تهیه بورانی اسفناج ، نکات مهم خوشمزه شدن بورانی

بورانی اسفناج یکی از پیش غذاهای خوشمزه است. بورانی به خصوص بورانی اسفناج خواص فراوانی برای بدن دارد و یک پیش غذای مقوی و کامل به شمار می رود. آموزش طرز تهیه بورانی اسفناج و خواص بورانی اسفناج را در مجله خبرنگاران بخوانید. در همراه ما باشید.

22 دی 1401

آیا اسپینر واقعا می تواند سبب بهبود استرس گردد؟!

جدیدا در خیابان یا مجالس افراد زیادی را می بینید که یک فیجت اسپینر در دست دارند. اسپینر در مدت کمی بین مردم محبوب شد و تبلیغات زیادی که اعلام می نماید اسپینر موجب تقویت اعصاب و آرامش و یاری به بهبود استرس می گردد. ولی ٬ آیا واقعا اسپینر این کار را میکند؟...

18 دی 1401

آنتالیا یا کوش آداسی؟

مسافرانی که ترکیه را به علت استفاده از تفریحات ساحلی و آبی انتخاب می نمایند اغلب میان تور آنتالیا یا تور کوش آداسی مردد هستند که کدام یک امکانات و مزایای بیشتری دارد تا آن را در اولویت اول خود قرار دهند. بنابراین ما در خبرنگاران بر آن شدیم تا به آنالیز...

11 دی 1401

واردات نسل نو این ماشین محبوب کره ای به کشور قطعی شد!

با قطعی شدن واردات نسل تازه کیا پیکانتو قصد دارد این آفرودر شهری را راهی بازار ایران می شود. مشخصات این خودروی کره ای چیست؟

14 آذر 1401
تعداد: (80)