سلامتی و پزشکی

خبری عجیب در خصوص خرید نو پرسپولیس! ، شرایط خرید درویش و هیئت مدیره پرسپولیس سخت تر شد!

شایعه عجیبی که در خصوص مهاجم نو پرسپولیس در حال پخش شدن است، صحت ندارد.

27 شهریور 1402

خبر عجیب درویش درباره بیرانوند ، دروازه بان جوان ما بیرانوند می گردد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیان کرد علیرضا بیرانوند در ملاقات برابر النصر حضور خواهد داشت.

21 شهریور 1402

چگونه می توان پرخوابی را متوقف کرد؟

بزرگسالان معمولاً بین 7 تا 9 ساعت خواب در شبانه روز احتیاج دارند. برای نوجوانان 13 تا 18 ساله، احتیاج به خواب کمی بیشتر است و این زمان به 8 تا 10 ساعت در شب افزایش می یابد.

6 شهریور 1402

مرگبارترین حشرات جهان ؛ اگر نزدیک این حشرات شوید سرنوشت تان مرگ است

محققان و دانشمندان می گویند حشرات متنوع ترین جانوران روی زمین هستند.در جهان امروز، تقریبا 900هزار گونه حشره زندگی می کند که تقریبا 80درصد گونه جانوری جهان را تشکیل می دهند.

4 شهریور 1402

گل محمدی: این شرایط تیمی است که در 7 سال 6 قهرمانی دارد ، عربستان دیگر برای آسیا نمی جنگد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لحظه خوبی به گل رسیدیم 15 دقیقه نیمه اول بازی را به حریف دادیم ولی در ادامه در ضربات ایستگاهی و ضدحملات موقعیت های خوبی داشتیم.

26 مرداد 1402

راز طول عمر افراد بالای 100 سال پایان فاش شد!

بر اساس آخرین یافته های متخصصان سالمندی روسیه، سبک زندگی سالم، استعداد ژنتیکی و مراقبت خوب از سلامت را از عوامل مهم افزایش طول عمر می باشد.

16 مرداد 1402

بورک مشوک میرجاوه غذای ملی شد

فرهنگ غذا در سیستان و بلوچستان تنوع و گستردگی بی نظیری دارد به گونه ای که 31 غذای محلی در لیست آثار ناملموس کشور قرار گرفته و فرصت مطلوبی را برای معرفی این میراث ناملموس به گردشگران داخلی و خارجی فراهم نموده است.

16 مرداد 1402

جزئیات دریافت مجوز فعالیت برای ون کافه ها ، فقط 85 ون کافه مجوزدار در تهران فعالیت می نمایند

سرپرست معاونت امور منطقه ها و محیط زیست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: علاقمندان به فعالیت در حوزه ون کافه ها می توانند به وسیله شهرداری منطقه ها و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل روند کسب مجوز را طی نمایند.

3 مرداد 1402

طب سوزنی چیست و چه تأثیر بر بدن دارد؟

همه افراد تصور می نمایند که برای درمان بیماری ها باید حتماً به پزشک طب مدرن مراجعه و از داروهای شیمیایی استفاده نمایند، درحالی که بعضی از بیماری ها را می توان بدون استفاده از این نوع داروها و عوارض ناخوشایند احتمالی آن ها درمان کرد.

30 تیر 1402

عاداتی که به چشمتان آسیب می زند

چشمان شما یکی از زیباترین و مهمترین نعمت های خدادادی است که بر اثر بی توجهی و انجام عادت های ناخواسته ممکن است آسیب به چشم تان وارد کنید. این عادات رایج را پس از مطالعه این بخش کنار بگذارید.

27 تیر 1402

این مرد زبانش سبز شد و مو در آورد!

زبان مردی اهل اوهایو آمریکا به علت یک عارضه جانبی نادر سیگار کشیدن و مصرف یک دوره آنتی بیوتیک سبز و مودار شد.

21 تیر 1402

درون پنت هاوس آسمان ها

خبرنگاران- هنگامی که شرکت فرانسوی داسو جت خصوصی تازه فالکون 10 ایکس خود را در نمایشگاه هوایی پاریس معرفی کرد تماشاگران از تماشای ویژگی های باورنکردنی از جمله کابین بسیار جادار و بلند 203 سانتی متری شگفت زده شدند.

14 تیر 1402

با تعریق کف دست چه کنیم؟ از علل تا راه حل های خانگی با توجه به مریم گلی!

تعریق یکی از ابزار های اساسی تنظیم دمای بدن محسوب می شود. با این حال تعریق بیش از حد می تواند منجر به آزار فرد و حتی اطرافیان وی شود. در این میان درمان های خانگی ممکن است بسیار کمک کننده باشند، اما تنها پزشک است که می تواند بهترین توصیه ها را در خصوص علل...

13 تیر 1402

با 300 میلیون کجای تهران می توان خانه رهن کرد؟

آنالیز از فایل های عرضه شده مشاوران املاک در پلتفرم های رهن و اجاره مسکن تهران نشان می دهد که با 300 میلیون تومان تنها می توان واحدهایی با متراژ 40 تا 70 مترمربع در منطقه ها مرکزی و جنوبی مرکز و یا دارای بافت قدیمی در سایر منطقه ها مانند محله شمیران نو به...

9 تیر 1402

از این مقدار بیشتر نمک در روز استفاده نکنید

نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می دهد حدود 80 درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک چقدر است؟

7 تیر 1402

شیوع بیماری قارچی چالش جدی در جنگل های شمال

شیوع نوعی بیماری قارچی در نقاطی از رویشگاه های سوزنی برگ در جنگل های شمال چالشی که به تاکید کارشناسان باید از توسعه آن جلوگیری کرد.

4 تیر 1402

کارهایی که برای خوش تیپ بودن باید انجام دهید

خوش تیپ بودن نه کار سختی است و نه لزوما هزینه زیادی می طلبد. اصول خوش تیپی را که بدانید و رعایت کنید، به سادگی به فردی خوش پوش و شیک تبدیل می شوید.

1 تیر 1402

عاشقانه های یک نهنگ خواندنی شد

سرویس استان های خبرنگاران، عاشقانه های یک نهنگ یک روایت عارفانه و عاشقانه است. یک تکان شاعرانه برای بیدار شدن، یک رویا، یک دلتنگی و قصه دورماندن است. برای بیان ارتباط پاره های پیرامونی و حتی غیر پیرامونی به یکدیگر و بعلاوه برای بازگو کردن شباهت ها، اوضاع...

29 خرداد 1402

هوش مصنوعی هم اکنون دارد تشخیص و درمان سرطان را متحول می نماید

تشخیص و درمان سرطان چالشی سخت در برابر پزشکان و بیماران در طول تاریخ بوده است، اما پیشرفت های تدریجی در کاربرد هوش مصنوعی در مراقبت های هوش مصنوعی حوزه سرطان را هم متحول نموده است.

28 خرداد 1402

امروز با حافظ : هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی

حافظ و هواخواهی یار و چه خوش که یار بداند...!

20 خرداد 1402
تعداد: (460)