بهداشت دهان و دندان

گل محمدی: این شرایط تیمی است که در 7 سال 6 قهرمانی دارد ، عربستان دیگر برای آسیا نمی جنگد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لحظه خوبی به گل رسیدیم 15 دقیقه نیمه اول بازی را به حریف دادیم ولی در ادامه در ضربات ایستگاهی و ضدحملات موقعیت های خوبی داشتیم.

26 مرداد 1402

راز طول عمر افراد بالای 100 سال پایان فاش شد!

بر اساس آخرین یافته های متخصصان سالمندی روسیه، سبک زندگی سالم، استعداد ژنتیکی و مراقبت خوب از سلامت را از عوامل مهم افزایش طول عمر می باشد.

16 مرداد 1402

این مرد زبانش سبز شد و مو در آورد!

زبان مردی اهل اوهایو آمریکا به علت یک عارضه جانبی نادر سیگار کشیدن و مصرف یک دوره آنتی بیوتیک سبز و مودار شد.

21 تیر 1402

با تعریق کف دست چه کنیم؟ از علل تا راه حل های خانگی با توجه به مریم گلی!

تعریق یکی از ابزار های اساسی تنظیم دمای بدن محسوب می شود. با این حال تعریق بیش از حد می تواند منجر به آزار فرد و حتی اطرافیان وی شود. در این میان درمان های خانگی ممکن است بسیار کمک کننده باشند، اما تنها پزشک است که می تواند بهترین توصیه ها را در خصوص علل...

13 تیر 1402

کارهایی که برای خوش تیپ بودن باید انجام دهید

خوش تیپ بودن نه کار سختی است و نه لزوما هزینه زیادی می طلبد. اصول خوش تیپی را که بدانید و رعایت کنید، به سادگی به فردی خوش پوش و شیک تبدیل می شوید.

1 تیر 1402

حمایت از تشکیل کنسرسیوم های بزرگ دانش بنیانی در حوزه سلامت

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، در طی بازدید از نمایشگاه ایران هلث 24، ضمن آشنایی با توانمندی های دانش بنیان و فناورانه کشور در این حوزه، با فعالان مستقر...

11 خرداد 1402

غول ماهی های ترسناک در کجا یافت می شوند؟، عکس

ماهی های دندان نیش که به غول ماهی هم معروفیت دارند، در اصل ماهی های بزرگی نیستند و برخلاف هیبت ترسناک شان هیچ خطری برای انسان ها ندارند.

15 اسفند 1401

5 نشانه از اجداد باستانی انسان که هنوز در بدنمان یافت می شوند

در بدن انسان ساختارهایی وجود دارد که ازنظر تکاملی قدمت زیادی دارد و به اجدادی بازمی شود که هزاران و حتی میلیون ها سال پیش زندگی می کردند.

13 بهمن 1401

کشف تازه دانشمندان در خصوص قدمت استفاده انسان از پوست خرس

خرس ها، از جمله خرس های غارنشین که اکنون منقرض شده اند، برای خواب زمستانی به یک پوشش بسیار عایق احتیاج داشتند و لایه محافظتی بدن آن ها چنینی امکانی را برایشان تهیه می کرد. پژوهشگران می گویند پوشش زمستانی بدن خرس شامل مو های بیرونی بلندی است که از یک...

7 بهمن 1401

اگر در مصرف برنج زیاده روی کنیم چه اتفاقی در بدنمان می افتد؟

برنج در بسیاری از خانه های ایرانی یک رژیم غذایی اصلی است، در واقع می توان گفت که بسیاری از ایرانی ها هر روز آن را می خورند. اما چیزی که بیشتر ما نمی دانیم این است که اگرچه برنج منبع خوبی از انرژی به شکل کربوهیدرات برای ما است، خوردن بیش از حد آن می تواند...

6 بهمن 1401

8 ترفند برای مبارزه با بوی بد دهان

اگر طعم عجیبی در دهانتان حس می کنید یا یک غذای پرادویه خورده اید، ممکن است نگران بوی بد دهانتان باشید. بوی بد دهان یک مشکل شایع است، اما گاهی اوقات ممکن است به راحتی نتوانید متوجه شوید که آیا دهانتان واقعا بوی بدی می دهد یا نه.

29 دی 1401

طرز تهیه رولت مرغ سوخاری مجلسی با سس مخصوص در خانه

مرغ از آن دسته از مواد غذایی ا ست که می توان با آن غذاهای بسیار متنوعی تهیه کرد. یکی از این غذاها، رولت مرغ سوخاری است. رولت مرغ در اصل از غذاهای فیلیپینی محسوب می گردد. طعم بی نظیر این غذا می تواند هر کسی را شگفت زده کند.این غذای خوشمزه با ظاهر شیک و مجلسی...

8 دی 1401

استرالیا برای علیرضا فغانی دندان تیز کرد

فدراسیون فوتبال استرالیا میخواهد راهی برای اضافه کردن نام علیرضا فغانی به فهرست داوران بین المللی خود در سال 2023 پیدا کند و اگر پیروز به انجام این کار نشود در سال 2024 علیرضا فغانی را به عنوان یکی از داوران بین المللی خود به فیفا معرفی خواهد نمود.

12 مهر 1401

فیبر نوری همچنان در تاریکی ، تنها 863 مشترک توانسته اند به FTTH دسترسی پیدا نمایند

درحالی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده راه اندازی 20 میلیون پورت فیبر نوری را تا سرانجام 1404 داده است، اما آمارها چندان رضایت بخش به نظر نمی رسد.

27 مرداد 1401

طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی با 1 روش شگفت انگیز

کاپ کیک شکلاتی خیس یکی از خوش مزه ترین شیرینی های دنیا است. اگر تابه حال آن را امتحان نکرده اید، بهتر است تا انتهای این مقاله را با دقت بخوانید و سپس دست به کار شوید؛ زیرا قرار است یکی از برترین تجربه های خود را در زمینه طعمی خوش و شیرین داشته باشید. نکته...

26 خرداد 1401

غذاهای محلی استان کردستان

از بهترین غذاهای کردستان می توان به آش پرپوله، آش سه نگه سیر، کتلت دیزی، خوراک گوشت برخیله، خورش ریواس و شلکینه اشاره کرد که باید امتحان کنید.

23 خرداد 1401

با این دهانشویه باکتری های دهان از بین می رود

تهران (پانا) - شستشو با این دهانشویه طبیعی بسیاری از باکتری ها را به وسیله فرآیند اسمز از بین می برد، که مکانیسمی وابسته به خروج آب است.

10 خرداد 1401

چگونه گریه خود را کنترل کنیم

تهران (پانا) - اشک های پایه 98 درصد از آب تشکیل شده است و اشک های هیجانی دارای پروتئین ها و هورمون ها هستند.

30 بهمن 1400

چه چیزی را با پنیر نباید بخوریم؛ 16 ماده غذایی ممنوعه

خوردن بعضی مواد غذایی با پنیر نه تنها طعم قوی و خوشمزه این خوراکی پرخاصیت را تحت تاثیر قرار داده و کاهش می دهد، بلکه برای سلامتی هم مضر است.

24 بهمن 1400

پانسمان موقت دندان ، مزایا و معایب و کاربرد آن

پانسمان کردن دندان ها روندی موقتی است با این حال دندانپزشک بر اساس شرایط های خاص از پانسمان برای کاهش درد های شدید استفاده می نماید؛ برای مثال در جراحی دندان، جلوگیری ازتحریک پذیری، محفوظ کردن پالپ های دندان از پانسمان موقتی دندان بهره می گیرد. ...

27 دی 1400
تعداد: (27)